Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 gru 2011, 19:02

Obrazek

Jeśli preferuszjesz inne zdjecie to powiedz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 11 gru 2011, 19:07

arwam, jesli potrzebujesz takich przegubow wewnetrznych[ http://picasaweb.google.com/ukf4ever/Co ... 9684674466 ] to posiadam takowe ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 gru 2011, 19:21

mrozoo, to wal odrazu PW ile za nie?
i jakbyś miał namiar na chłodnicę od 2.2 lub 2.3 wraz z oplastikowaniem.


trepek,

dzięki jak można to proszę jeszcze jedno od strony lewego amortyzatora

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 12 gru 2011, 00:13

Dobre coupe z tego bedzie, na golfie juz dawno obcykales co i jak to i tutaj lipy nie bedzie jak cie znam.
Informuj na bierzaco <piwo>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 gru 2011, 08:49

tutaj do kosmetyki nie będę przywiązywał aż takiej wagi jak w golfie bo to on jest projektem priorytetowym, bez urazy oczywiście dla każdego z Was.
i dzięki wszystkim za dobre słowo

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 12 gru 2011, 10:37

Słonik pisze:tutaj do kosmetyki nie będę przywiązywał aż takiej wagi jak w golfie bo to on jest projektem priorytetowym, bez urazy oczywiście dla każdego z Was.
spoko, jak każdy wqie, każde audi to gruz <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha>

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 12 gru 2011, 12:42

fajnie że 2,5 ładujesz choć trochę zabawy będzie <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 12 gru 2011, 23:15

dodatkowe graty do mojej qupy :wink:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Viriss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 19 lis 2011, 17:52

Post autor: Viriss » 16 gru 2011, 21:46

arwam, Łooo Panie też się Audika dorobiłeś :-P Czekam na początek prac <ok>

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 16 gru 2011, 22:59

Ciekawy pomysł na silnik ;)
Czekam na efekty ;)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 gru 2011, 12:17

Dawaj niusy jakieś i foto oczywiście

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 gru 2011, 22:53

ktoś coś mówił o niusach?

choroba muszę przecieki połatać

silnik juz nie mal na ukończeniu trzeba jeszcze podokręcać śruby w rozrządzie zbudować pompę i zalać silnik olejem

skołować pompę vacu i przewód olejenia turbiny.

a tu nowe graty do auta

przeguby dzięki uprzejmości kolegi mrozoo i pompa wtryskowa z której wykorzystam tylko korpus i wałek. wnętrzności będą zmienione na te z pompy od AAT 11mm

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

poduszki z racji tego że to Diesel będę zakładał od golfa MK3 po uprzednim dorobieniu postaw do nich. jednocześnie przesunę w ten sposób silnik do przodu o jakieś 2.5-3cm i będę miał jeszcze dodatkowo możliwość przesunięcia na samych łapach co myślę ze mi pozwoli na uniknięcie wycinania podstawy akumulatora z komoory silnika

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 gru 2011, 08:52

Wywal ten akumulator i nie przesówaj silnika a jak juz to do tylu a nie do przodu, audi wystarczajaco ryje dziobem na lukach a ty jeszcze ten efekt chcesz spotegowac.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 sty 2012, 22:00

Słonik pisze:audi wystarczajaco ryje dziobem na lukach a ty jeszcze ten efekt chcesz spotegowac.
wolę podsterowną chrakterystykę, nadsterowność mozna wywołać bądź poprzez zdjęcie nogi z gazu lub jeśli to za mało to do tego jest ręczny, oczywiście do tego drugiego trzeba mieć sprawny ręczny.

po za tym autem podsterownym szybciej pokonasz zakręt niż nadsterownym. może mniej efektownie ale efektywniej.
po drugie chodzi mo o max dociązenie przedniej osi. bo mogą być problemy z trakcją jak w golfie do trzeciego biegu włącznie



przy okazji budowy pompy zrobiłem takie oto foto boostpina. na pewno nim się zainteresują posiadacze AAZ'ów ;-)

Obrazek

a to już zakup za 5zł ( słownie pięć złotych polskich ) <rotfl2> <rotfl2> a wszędzie wołali za to po 50-100zł :lol:


Obrazek

po za tym w audi wyląduje GT2052V a w golfie turbo od 2.0TDI 16V 170KM CAHA przejściowo . docelowo coś pokroju HX30

Po dwóch dniach silnik wrescie usiadł w mocowaniach.

=> wskazówka dla innych którzy być może będą chcieli pójść moimi śladami.
jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
nie ma musu dorabiać łap skoro ori łapy są tanie, i łatwo dostępne.

dodatkową ciekawostka jest fakt że między napędem rozrządu a mocowaniem akumulatora jest około 5cm więc nie trzeba go ani przenosić z komory silnika ani ciąć mocowania. ostatecznie okaże się to jeszcze w praniu jak przykręci sięodpowiednią skrzynię biegów
=> skrzynia z C4 również w trakcie Swapu do osiemdziesiątki nam się nie przyda.
niestety w tym wypadku mój zakup przegubó okazał się nie trafiony ponieważ skrzynia nie będzie wykorzystana :( a szkoda bo długa była.

przeszkodąsą gabaryty skrzyni jak i obecność mechanizmu zmiany biegów u góry. przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.

Wiadomość dobra. tanie i łatwo dostępne są skrzynie od passata B5 choć krótsze są 3000rpm jakieś 130-135km/h również dobrą wiadomością jest fakt że do jej zamontowania nie sąpotrzebne ani łapy ani przeróbka mechanizmu sterowania biegami.co do łapy prawdopodobnie wystarczy tylko dwie podkładki ale to się jeszcze okaże bo najpierw tą skrzynię muszę mieć u siebie

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 sty 2012, 22:04

arwam pisze:jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
A w b4 silnik 2.3 miał inne łapy? Ja 1.9 TDI zamontowalem bez problemu w b3 oraz w Coupe.
arwam pisze:przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
B3 Sedan i B4 to to samo co Coupe w tej części karoserii ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl