[coupe quattro] rajdowanie film str. 38
niiiżeeeeeeeej ją połóż :mrgreen: , od tego jest gwint, od tego jest <:P>julekF1 pisze: auto teraz prezentuje się tak:
[url=http://images38.fotosik.pl/844/e30d324ddc6d0c66m.jpg]Obrazek[/URL][url=http://images41.fotosik.pl/857/b3a2082d8e15b938m.jpg]Obrazek[/URL]
w poniedziałek zostaje tylko ustwaic geometrię :mrgreen:
Listwy gumowe na drzwi kupiles w aso? Można wiedzieć ile sobie teraz za nie liczą?
trochę zamieszania z tym było. Może uda się zrobić spota w przyszły weekend to wszystko Ci powiem bo to cała historiaarni pisze: gdzie i za ile kupiłeś gwint jeśli można wiedzieć?
listwy załatwił mi kolega. Są z ASO i płaciłem na drzwi 165pln/szt na tylny błotnik 130pln/sztkris0181 pisze:Listwy gumowe na drzwi kupiles w aso? Można wiedzieć ile sobie teraz za nie liczą?
a za te malutkie na przedni błotnik ok 80pln/szt
gdybym chciał tylko nisko to kupiłbym sprężyny -60mm i jużkris0181 pisze:niiiżeeeeeeeej ją połóż , od tego jest gwint
mi chodziło głównie o właściwości jezdne <ok>
i możliwość regulacji wysokości auta (zima wyżej, lato niżej)
Auto ma być niżej od standardu i mieć ładnie ułożony tył względem przodu, ale przedewszystkim ma się nadal sprawnie poruszać po ulicach <ok>
mogę załatwić, jeśli jesteś poważnie zainteresowany to pisz na PWMożesz załatwić kpl do 90tki ?
nie wiem jak jest z dobrym kitem, bo do tej pory miałym do czynienia jedynie ze sprężynami sportowymi na ori amorach z S2Krycha pisze:Dobry kit będzie lepszy,
wiem za to, że na tym KW jest rewelacja, auto jest sztywne, ale dokładnie i szybko
wybiera nierówności. Ja jestem zachwycony zestrojeniem tego zestawu (chciaż pierwszy raz mam do czynienia z komletnie nowym całym zestawem sportowego zawiasu dedykowanego specjalnie do jakiegoś auta, więc nie mam z czym porównać)
niestety mimo, że mam szczęście posiadania 2 aut, to czasami jest tak, że oba są na wyjeździe. Zimą też. Nie bardzo mi się to podoba, ale jednak czasami będe musiał pojechać coupe. Więc na zimę zawieszenie powędruje w góre.Krycha pisze:nie mów że w zimę będziesz jeździł na nowym gwincie?
:shock: :mrgreen:ATLAS pisze: Ewentualnie możesz zrobić na niego skórzany pokrowiec ochronny.
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
niżej niżej i jeszcze raz niżej, wszystko spoko ale jak już jest gwint to ile się da na dół a nie po to żeby nim kręcić co weekend żeby się ładnie prezentował. sory ale takie jest moje zdanie - po co kupować gwinta skoro chce się jeździć jak na springach -60 :?: po to żeby można było powiedzieć że ma się gwinta i mieć możliwość pokręcenia nim :?: szkoda kasy w taki razie. ostatnio z kumplem Shoofel z audislask na zlocie ossach rozmawialiśmy na ten temat że w takim razie po co gwint jak chcesz jeździć jak na kicie:?: julekF1 sorry za moją wypowiedz, nie chciał bym żebyś się obraził czy też wkur... ale wydaje mi się że większość ludzi się zgodzi ze mną
PS: ale ogólnie bardzo duży plus dla Ciebie za to co się znalazło na ten sezon w aucie <ok>
PS: ale ogólnie bardzo duży plus dla Ciebie za to co się znalazło na ten sezon w aucie <ok>
dzięki za miłe słowabobo23 pisze:btw Barzdo piekny samochod
tu nie wiem o co chodzi :shock:bobo23 pisze:csesc, po kiela vysel gwint a ty gumovi lišty. Dzienka
inox wykonany jest z nierdzewki więc nie powinien mieć problemów z rdzewieniem i zapiekaniem.Kolczat pisze:to ze go podniesiesz do gory nie oznacza ze po zimie uda Ci sie go skrecic na dol... uwazaj i kontroluj zeby Ci sie nakretki nie zapiekly na amen...
http://kw.grupakw.pl/pl/kw%20inox-line-m-48.html
chociaż oczywiście pójdę za Twoją radą i będe to kontrolował
(jazde zimą też ograniczę do minimum tym autem)
jak bym chciał jak najniżej to kupiłbym najniższe dostępne sprężyny i po problemiegrzechas_audi pisze:niżej niżej i jeszcze raz niżej,
Moim zdaniem po to jest regulacja żeby z niej kożystać.
Po co kupić zawieszenie z możliwością regulacji i wogóle z niej nie kożystać tylko ustawić raz i zostawić.
Kupiłem gwint po to żeby mieć możliwość ustawić auto dokładnie tak jak mi się podoba a kit nie daje takiej możliwości.
(do tego tak jak pisłałem wyżej muszę mieć możliwość podniesiena auta na zimę)
Ale każdy ma prawo do Własnego zdania
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
bobo23, coilover's KW
http://kw.grupakw.pl/pl/kw%20inox-line-m-48.html
"gumy" kupil w serwisie audi
http://kw.grupakw.pl/pl/kw%20inox-line-m-48.html
"gumy" kupil w serwisie audi
julekF1 pisze:istwy Są z ASO i płaciłem:
na drzwi 165pln/szt
na tylny błotnik 130pln/szt
na przedni błotnik ok 80pln/szt
Kolega z Czech pyta ile kosztowal gwint i gumowe listwy na drzwi.julekF1 pisze:bobo23 napisał/a:
csesc, po kiela vysel gwint a ty gumovi lišty. Dzienka
tu nie wiem o co chodzi
Jedná se o ASO a Zaplatil jsem za dveřmi 32,91Euro/szt, na zadní blatník 41,77Euro/sztjulekF1 pisze:Są z ASO i płaciłem na drzwi 165pln/szt na tylny błotnik 130pln/szt
a za te malutkie na przedni błotnik ok 80pln/szt
a pro ty malé přední blatník asi 20,25Euro/szt.
bobo23, Google translator je váš přítel <ok>