Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Sedan B4 Artek W.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 01 mar 2014, 21:57

hehe :mrgreen:

[ Dodano: 2014-03-07, 17:50 ]
mam zapytanie, czy to jest normalny klekot czy ja mam coś z głową, po drugie czy zamach chodzi prosto, olej mi sie leje, wydmuchneło Renzistoll czy cos takiego, stracił na mocy, dziwnie jezdzi,jak dla mnie,moze przewrazliwiony jestem, dziś zajżałem pod dekiel, dołożyłem jeszcze tej masy uszczelniajacej, zauwazylem ze sie leje pod kołem wałka, (poci sie ) szlak mnie trafia, ppoza tym mam spore przedmuchy z odmy, :roll:

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 07 mar 2014, 18:32

Dźwięk ma jakiś taki twardy-może na zywo brzmi to inaczej, ale z tego filmiku tak to słychać. Koła pasowe wygląda że dobrze się kręcą.Jak leci z pod koła wałka rozrządu to pewnie uszczelniacz do wymiany. W poprzednim AAZ-cie musiałem wymienić bo też mi leciało-mało kosztuje tylko trochę roboty przy tym.
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD:
b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 mar 2014, 19:15

no właśnie, ma jakies spore cisnienie pod deklem i niewiem czemu bo rok temu nie było, klekotał całkiem inaczek po zmianie oliwy i wtryskow a teraz, rece i piersi opadaja :-(

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 07 mar 2014, 19:28

Coś twardo chodzi, sprawdź sobie dla pewności kąt wtrysku.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 mar 2014, 19:38

był zimny bo stał wczoraj od poludnia dzis do 14 bez odpalania, ale jak sie nagrzał troche inaczej bylo, kąt sam si enie zmienia anikt ni egrzabał,

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 07 mar 2014, 19:48

zmienia się :-P sprawdzić nie zaszkodzi

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 mar 2014, 20:23

niemam dostepu do kabli,

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 07 mar 2014, 20:45

to zapraszam <piwo>

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 07 mar 2014, 22:06

ty ale jak nie dojade to raz. a dwa ze bys musial wziosc urlop bo trzezwy bys raczej nie chodzil 8-)























z tydzien :-D

Awatar użytkownika
paweloli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 309
Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:07
Lokalizacja: Płock Mazowieckie

Post autor: paweloli » 08 mar 2014, 00:34

Ja mam kable jak chcesz to mozemy to sprawdzic. Sciagnij tylko prawidlowe ustawienia zeby bylo sie czego lapac i jakos damy rade. Od razu mowie ze na silnikach typu diesel sie nie znam, ile moge to pomoge.

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 08 mar 2014, 07:05

Arteriusz pisze:ty ale jak nie dojade to raz. a dwa ze bys musial wziosc urlop bo trzezwy bys raczej nie chodzil 8-)























z tydzien :-D
powiedział co wiedział :-P

najlepiej zróbcie logi, a kąt sprawdza się w VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2
powinien mieć od 49 do 55 jak dobrze pamiętam, ustawić chyba umiesz?

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 08 mar 2014, 09:12

a dawka na wtryski afn? i kompa z cipsem?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 mar 2014, 18:10

Arteriusz pisze:a dawka na wtryski afn? i kompa z cipsem?
daj ze 4.0

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 08 mar 2014, 19:45

albo ustawiaj w VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 4 w zakresie 16-40 im mniej tym większa dawka ja mam wtryski R5 i mam ustawione a 19 i działa dobrze

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 08 mar 2014, 23:22

dobra, Paweł jak znajde chwile to aie zgadamy na jakies popołudnie w tym tyg, bo mnie zaczyna spalanie drażnić

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga