Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
Dzieki za pozytywne i negatywne opinie. Nikt nie jest idealny i od razu wszystkiego sie nie umie. Spawy dobrze trzymają, a że brzydko wyglądają to kwestia wprawy. Już mi idzie coraz lepiej. Jutro bedzie skończona ta strona. W przyszłym tygodniu na drugi bok. A za dwa tygodnie stanie na koła.
Zanim stanie jednak planuje jeszcze :
- Wymiana przewodów paliwowyc, na gumowe wysoko cisnieniowe.
- kompleksowa konserwacja podwozia(farba na rdze odporna na warunki atmosferyczne, masa bitumiczna oczywiscie i moze jamis olejkiem zużytm przelece.
- Zrobic eleganckie mocowanie pompy paliwa i filtru (Filtr jest gigantyczny, nie wiem czy takie były, czy poprzedni właścicel założył większy.
- oczyszczenie i malowanie elementów zawieszeneia(kołyski, wahacze, belka tylna)
- Oczywiście hamule przód od s2 dwutłoczkowe, tył narazie zostają bębny. Będą tylko odświeżone.
- Wymiana zbiornika paliwa, stary był przy wyściu dziurawy:/(stąd spalanie wysokie), zakładam od starej audi z 80 roku. Prawie 7 lat starsza a zbiornik idealny. Oczywiście konserwacja zbiornika też będzie
W ŚRODKU AUTA:
- heftnięcie gdzie będzie trzeba
- malowanie
- bitum oczywiscie
- mam nowe filce na wygłuszenie
- Wykładzina i fotele będą kompleksowo wyprane z podsufitką pojade jak auto będzie jeździć.
No i to pewnie na tyle jeszcze odnowie felgi które kupiłem i założe oponki 195 na 60. Zapomniałem dodać że zbieżność jeszcze trzeba będzie pojechać, ale już mam wszystko nowe z przodu więc większych problemów z tym być nie powinno.
No tak że mam taki plan. Malowanie nadwozie dopiero lipiec, albo sierpień.
Zanim stanie jednak planuje jeszcze :
- Wymiana przewodów paliwowyc, na gumowe wysoko cisnieniowe.
- kompleksowa konserwacja podwozia(farba na rdze odporna na warunki atmosferyczne, masa bitumiczna oczywiscie i moze jamis olejkiem zużytm przelece.
- Zrobic eleganckie mocowanie pompy paliwa i filtru (Filtr jest gigantyczny, nie wiem czy takie były, czy poprzedni właścicel założył większy.
- oczyszczenie i malowanie elementów zawieszeneia(kołyski, wahacze, belka tylna)
- Oczywiście hamule przód od s2 dwutłoczkowe, tył narazie zostają bębny. Będą tylko odświeżone.
- Wymiana zbiornika paliwa, stary był przy wyściu dziurawy:/(stąd spalanie wysokie), zakładam od starej audi z 80 roku. Prawie 7 lat starsza a zbiornik idealny. Oczywiście konserwacja zbiornika też będzie
W ŚRODKU AUTA:
- heftnięcie gdzie będzie trzeba
- malowanie
- bitum oczywiscie
- mam nowe filce na wygłuszenie
- Wykładzina i fotele będą kompleksowo wyprane z podsufitką pojade jak auto będzie jeździć.
No i to pewnie na tyle jeszcze odnowie felgi które kupiłem i założe oponki 195 na 60. Zapomniałem dodać że zbieżność jeszcze trzeba będzie pojechać, ale już mam wszystko nowe z przodu więc większych problemów z tym być nie powinno.
No tak że mam taki plan. Malowanie nadwozie dopiero lipiec, albo sierpień.
Ja jak sobie spawałem próg w nissanie micra k10 to się poddałem i wiem jedno więcej się do migomata nie tykam :!: :!: :!: . Śmiali się po tym zemnie na mieście ,że bez gazu spawałem czy coś :?: :!: :shock: ale tam to zeszlifowałem włókno i żywica i było git ale w audi to może i lepiej się spawa bo blacha nie jest grubości żubra ale ja już bym się tego nie podjął. Tak to jest już ,że z technika budownictwa spawacza nie zrobię/zrobimy :mrgreen:
Ja jestem technikiem informatykiem:) A studiuje na kierunku mechanika i budowa maszyn pierwszy rok. Więc jeszcze nie mialem nic ze spawaniem.
skoti, ty bys sie nie podjal, a ja wrecz uwielbiam wyzwania ktore pozornie wygladaja na trudne. Potem mam mega satysfakcje. pzdr w czwartek prog bedzie skonczony to wrzuce foty:)
skoti, ty bys sie nie podjal, a ja wrecz uwielbiam wyzwania ktore pozornie wygladaja na trudne. Potem mam mega satysfakcje. pzdr w czwartek prog bedzie skonczony to wrzuce foty:)
jasiu1990 pisze:Dzieki za pozytywne i negatywne opinie. Nikt nie jest idealny i od razu wszystkiego sie nie umie. Spawy dobrze trzymają, a że brzydko wyglądają to kwestia wprawy. Już mi idzie coraz lepiej. Jutro bedzie skończona ta strona. W przyszłym tygodniu na drugi bok. A za dwa tygodnie stanie na koła.
Zanim stanie jednak planuje jeszcze :
- Wymiana przewodów paliwowyc, na gumowe wysoko cisnieniowe.
- kompleksowa konserwacja podwozia(farba na rdze odporna na warunki atmosferyczne, masa bitumiczna oczywiscie i moze jamis olejkiem zużytm przelece.
- Zrobic eleganckie mocowanie pompy paliwa i filtru (Filtr jest gigantyczny, nie wiem czy takie były, czy poprzedni właścicel założył większy.
- oczyszczenie i malowanie elementów zawieszeneia(kołyski, wahacze, belka tylna)
- Oczywiście hamule przód od s2 dwutłoczkowe, tył narazie zostają bębny. Będą tylko odświeżone.
- Wymiana zbiornika paliwa, stary był przy wyściu dziurawy:/(stąd spalanie wysokie), zakładam od starej audi z 80 roku. Prawie 7 lat starsza a zbiornik idealny. Oczywiście konserwacja zbiornika też będzie
W ŚRODKU AUTA:
- heftnięcie gdzie będzie trzeba
- malowanie
- bitum oczywiscie
- mam nowe filce na wygłuszenie
- Wykładzina i fotele będą kompleksowo wyprane z podsufitką pojade jak auto będzie jeździć.
No i to pewnie na tyle jeszcze odnowie felgi które kupiłem i założe oponki 195 na 60. Zapomniałem dodać że zbieżność jeszcze trzeba będzie pojechać, ale już mam wszystko nowe z przodu więc większych problemów z tym być nie powinno.
No tak że mam taki plan. Malowanie nadwozie dopiero lipiec, albo sierpień.
Olej zużyty jak dla mnie bez sens to nie duży fiat czy żuk.
Dawaj zdjęcia tego filtru/filtra.
Z hamulcami trochę od dupy strony najpierw 2 tłoczki na przód a na tył seria (tzn się bębny) chociaż w sumie to i tak przód bierze na siebie większa siłę, może się udać.
Czemu bak zardzewiał bodąc chroniony z każdej strony blachą?! dziwne.
Do sedna czekam na efekt i nie podejmuję zbędnych wyroków co ma być to będzie a czy się uda i czy będzie gut to podyskutujemy po ,,operacji''
Wiesz co skoti nie pojęcia czemu pordzewiał. Przerdzewiał dokładnie przy wyjściu, na łączeniu tej wystającej rurki. Wogóle może to mój poprzedni właścicel cos wymodził. Skoro przelewowy przewód paliwowy, ok 0.5m połączony był trzema:D różnymi przewodami, napewno nie paliwowymi. Pewnie od jakiejś pralki, albo lodowki. Benzyna mi ciekła conajmniej w 3 miejscach. Teraz zakładam kompletnie nowe przewody.
A propo postępów, jutro spawanie dobiegnie końca, więc wrzuce fotki. W przyszłym tygodniu konserwacja i podłączenie wszystkiego.
A właśnie i tu mam pytanie do tych co sie znają na samochodach lepiej niż ja:)
Pytanie odnośnie podłączenia pompy paliwa i filtra. U mnie jest tak idąc od zbiornika: filtr (taki mały jak w malucha), potem pompa paliwa, potem takie pordzewiałe cuś
I tu się zatrzymamy. Czy to jest jakis wyrównywacz ciśnienia czy co :roll: To jest tak pordzewiały że z chęcia bym to wy....., ale nie wiem czy czegoś nie spsuje tym. Po tym normalnie jest wielki filtr paliwa. Więc jak na dwa filtry. Tamto coś wygląda na fabryczne. Wyrzucić to czy nie wyrzucić. Jutro po południu wrzuce zdjęcia tego czegoś:)
A propo postępów, jutro spawanie dobiegnie końca, więc wrzuce fotki. W przyszłym tygodniu konserwacja i podłączenie wszystkiego.
A właśnie i tu mam pytanie do tych co sie znają na samochodach lepiej niż ja:)
Pytanie odnośnie podłączenia pompy paliwa i filtra. U mnie jest tak idąc od zbiornika: filtr (taki mały jak w malucha), potem pompa paliwa, potem takie pordzewiałe cuś
I tu się zatrzymamy. Czy to jest jakis wyrównywacz ciśnienia czy co :roll: To jest tak pordzewiały że z chęcia bym to wy....., ale nie wiem czy czegoś nie spsuje tym. Po tym normalnie jest wielki filtr paliwa. Więc jak na dwa filtry. Tamto coś wygląda na fabryczne. Wyrzucić to czy nie wyrzucić. Jutro po południu wrzuce zdjęcia tego czegoś:)
Oponka przychodzi 195/60 - Spektakularnego naciągu nie będzie, ale troszke. Felga ma podobno 7 cali, a moze 7,5. Sprzedawca dokładnie nie wiedział. Docelowo będą 175/50 albo na 55. Narazie będzie tak. Felga - polerka rantu, środek na złoto. Tak jak w linku poniżej:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CDQQ9QEwAw
Co wy na takie rozwiązanie.??