[90 AAN] 2,2 turbo 5x112 260KM 410Nm
zregenerowalem i pomalowalem zaciski :razz:
przy okazji zregenerowalem tylnie wachacze koncowki i drazki
wszystko piaskowane i malowane proszkowo
jestem ciekaw ile wytrzymaja regenerowane koncowki
zakupilem pare nowych gratow do silnika i nie tylko
tylne zaciski od a8 pod tarcze 280 x 22 w koncu dotarly wiec czas pobawic sie w regeneracje
male porownanie srednic tarcz 276 vs 321
zdjecie pogladowe ile zostaje miejsca miedzy zaciskiem a felga ronal 17''
a tu kolega z a6 poprosil mnie o przerobke dekorow z drewna na carbon
ogolnie przerabane ale efekt ciekawy
przy okazji zregenerowalem tylnie wachacze koncowki i drazki
wszystko piaskowane i malowane proszkowo
jestem ciekaw ile wytrzymaja regenerowane koncowki
zakupilem pare nowych gratow do silnika i nie tylko
tylne zaciski od a8 pod tarcze 280 x 22 w koncu dotarly wiec czas pobawic sie w regeneracje
male porownanie srednic tarcz 276 vs 321
zdjecie pogladowe ile zostaje miejsca miedzy zaciskiem a felga ronal 17''
a tu kolega z a6 poprosil mnie o przerobke dekorow z drewna na carbon
ogolnie przerabane ale efekt ciekawy
te zaciski sa od porscheKolczat pisze:te zaciski zregenerowane to girlingi 60tki? fajny motyw z napisem quattro
karbon rozumiem od podstaw robiony przez Ciebie?
...a i jeszcze jedno, regenerowales koncowki wymieniajac gumke, a czy stara gumka byla rozerwana?
carbon robiony od podstaw
a koncowki byly regenerowane w zakladzie specjalistycznym gdzie wymieniaja caly srodek na nowy z tego co mowia lemforder sie chowa bo uzywaja naprawde dobrego materialu
zrobilem tylko kumplowi bo lubie wyzwania ale ogolnie bardzo praco chlonne jest to strasznie duzo szlifowania lakierowania i tak w kolko bo zawsze jakas dziurka wyjdzieKrycha pisze:edd ogarniasz takie dekorty na większą skale czy tylko kumplowi zrobiłeś?
Ostatnio zmieniony 31 lip 2011, 14:29 przez edd, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec czas na zregenerowanie tylnego wózka i założenie w końcu poliuretanów które sie trochę zakurzyły w szafie przy okazji zostaly wymienione poduszki dyfra i gumy stabilizatora
wózek przed :razz:
a tak wyglada po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
stabilizator
nowa poduszka dyfra od desa
tak wygląda tuz przed montażem
zaciski tez juz przygotowane do malowania po piskowaniu
wózek przed :razz:
a tak wyglada po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
stabilizator
nowa poduszka dyfra od desa
tak wygląda tuz przed montażem
zaciski tez juz przygotowane do malowania po piskowaniu
edd, świetna robota! A zdjęcia zawiasu tylnego po zrobieniu to wyglądają identycznie jak u mnie. Miesiąc temu też to samo piaskowałem i malowałem (+ most, macpersony i piasty). Poliuretany pewnie też takie same założyliśmy (Olkusz?) i poduszka też od DeS'a poszła (sprawdza się dobrze). Normalnie klon <ok> Drążki i sworznie nowe zakupiłem, więc będzie można porównać co szybciej się zużyje. Sanki u mnie to trochę zostały obspawane. Jak już wszystko założysz na auto i ustawisz zbieżność/kąty to opisz wrażenia. U mnie był śmiech i wielki banan na mordzie.