pawelrybak15 pisze:z kolei zwykłe 4 cylindrówki miały takie samo zamocowanie silnika jak w 80 <ok>
Myślałem, że jak wszystkie to wszystkie były na podłużnicach
pawelrybak15 pisze:I powtarzam raz jeszcze - jedną z wersji silnikowych w 90tce było właśnie 1,6 Turbo D
Ogarniam kuwetę w tym temacie akurat, dobrze, że tych 90'tek na ropę było tak mało :mrgreen:
pawelrybak15 pisze:Zerknij do mojego tematu (tylko bez pocisków proszę
)
Mam rozumieć, że zniosłeś mi szlaban na nie wypowiadanie się w twoim temacie :?: <ok>
pawelrybak15 pisze:na zagłówki od foteli 90 też je założę
Na te z chromami też założysz :?: Widziałeś kiedyś na żywo i macałeś te zagłówki :?: One są mięciutkie i lepiej w nich głowa leży niż w tych pełnych twardych :mrgreen:
GerB3 pisze:Ale teraz to pier.lisz hehehe
Proszę bardzo oto specyfikacja SPORT Editiona z centrum:
Klamki, lusterka i zderzaki w kolorze nadwozia, reflektory przeciwmgielne, spoiler na klapie bagażnika (wysoki), czarna blenda miedzy tylnymi lampami, sportowe, usztywnione zawieszenie -20mm, aluminiowe felgi 6Jx14", sportowe przednie fotele, skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek, regulacja wysokości fotela kierowcy, sportowa trójramienna kierownica, 3 dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej, wspomaganie kierownicy, worek do przewozu nart, centralny zamek
Gdzie tu mowa o 16V :?: SPORT Edition, a 16V to 2 rożne sprawy. Jedynie można było dokupić ten pakiecik do 16V. Jak znajdę jakieś foto to wrzucę.