[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Przecież nie porównuje wartości ciśnienia, skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK, bo ja na wolnych mam mniej a sie tym nie martwie. W 90 Turbo D jaknajbardziej zegary były dostępne, pozatym jak wyjaśnisz fakt, że w mojej podstawie filtra oleju jest miejsce na czujniki przygotowane fabrycznie ? :->GerB3 pisze:Ale wy macie klekoty i inne wartości ciśnienia, tak samo pompy oleju są inne. W klekocie przy 2 tys jak jest 1 bar to jest dobrze a w benzynie silnik już pada. Trepek kiedyś Ci już pisał zebyś nie porównywał benzyny do diesla bo mają zupełnie inne wartości ciśnienia. Zresztą na 99% do diesli nawet nie oferowali dodatkowych zegarów bo co tam może być ciekawego do sprawdzania :lol:pawelrybak15 pisze:Zapytaj się Matt1988 czy u niego po montażu chłodnicy ciśnienie wzrosło czy spadło...
Ostatnio zmieniony 14 sie 2011, 21:00 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelrybak15, czytaj ze zrozumieniem :
w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys w benzynie 2 bar przy 2tyś. Na wolnych klekot moze mieć poniżej 1 bar benzyna nie powinna zwłaszcza taka z chłodnica oleju. ALe wiekszosć ludzi i tak wolne olewa tylko patrzy co się dzieje przy 2 tyś.
A miejsce na czujniki jest w prawdopodobnie w kazdej podstawie filtra, tylko wytłumacz mi dlaczego w takim mocnym silniku jak SB jeszcze nigdzy nie widziałem fabrycznie założonych zegarów podczas gdy takie 3A miały je fabrycznie ?
w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys w benzynie 2 bar przy 2tyś. Na wolnych klekot moze mieć poniżej 1 bar benzyna nie powinna zwłaszcza taka z chłodnica oleju. ALe wiekszosć ludzi i tak wolne olewa tylko patrzy co się dzieje przy 2 tyś.
A miejsce na czujniki jest w prawdopodobnie w kazdej podstawie filtra, tylko wytłumacz mi dlaczego w takim mocnym silniku jak SB jeszcze nigdzy nie widziałem fabrycznie założonych zegarów podczas gdy takie 3A miały je fabrycznie ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Koledzy rozmawiamy o benzynie, a 1 bar na wolnych obrotach jak przyznacie nie jest zadowalający jak dla mnie 
Sam przecież pisałeś, że w Audi za byle gówno trzeba było dopłacać więc i tu nie ma wyjątku, chcesz mieć dodatkowe zegary :?:, to sobie dopłać za nie, a jak nie to się bujaj :mrgreen:

Bzdura, spójrz na alledrogo ile jest 3A z dodatkowymi zegaramiGerB3 pisze:3A miały je fabrycznie

- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
No ja je mam fabrycznie w sensie montowane za dopłatą w fabryce. To miałem na myśliGerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe

Widziałem w norauto taką półlitrową butelkę, jakby lali w to syrop klonowy <lol> <rotfl2> Tak po za tym to mam zalanego ceratec'a z Liqui&Moly i silnik jakoś jakby ciszej pracował <ok>matt1988 pisze:chcesz wieksze cisnienie wlej MOTODOCTORA :mrgreen:
Mój Ty forumowy pocieszaczu <rotfl>pawelrybak15 pisze:masz zdrową jednostkę to nie kombinuj
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Do tego czasu to już pewnie się dorobię nowej jednostki napędowej lub z tej jedynie blok pozostanie bez zmianGerB3 pisze:Zaczekaj, zrobie 100tyś km. i też będe miał takie ciśnienie jak Ty <ok>

A trzeba było iść na pielgrzymką do Częstochowy w intencji książkowego ciśnienia <ok>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Taaa... chyba w dieslu.pawelrybak15 pisze:skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK,
A później się obudziłeś.GerB3 pisze:gdy takie 3A miały je fabrycznie
W trupie tak.GerB3 pisze:w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys
Musi z powodu innych pomp olejowych.Ja sie zgodze ze benzyna musi miec wieksze cisnienie
Bo taki znawca od siedmiu boleści. To ja facet, któremu ON płynie w żyłach ale na 3A znam się lepiej.GerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale ja nie pisałem nigdy z kolegą GerB3 na GG <rotfl>trepek pisze:Taaa... chyba w dieslu.pawelrybak15 pisze:skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK,
A później się obudziłeś.GerB3 pisze:gdy takie 3A miały je fabrycznie
W trupie tak.GerB3 pisze:w klekocie ma być 1 bar przy 2 tysMusi z powodu innych pomp olejowych.Ja sie zgodze ze benzyna musi miec wieksze cisnienie
GerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe
Bo taki znawca od siedmiu boleści. To ja facet, któremu ON płynie w żyłach ale na 3A znam się lepiej.
Ani nie mówiłem nic takiego, że 3A ma zegary dodatkowe fabrycznie <ok>
To powiedział kolega Audi Sport <lol>
P.S. Trepek, jak na wolnych obrotach benzyna ma 1 bar to jest za mało ? Czujnik ciśnienia oleju jest na 0,3 bar albo na 0,6 (w benzynach chyba 0,6) więc nawet jak jest na 0,6 bar to mając na wolnych 1 bar mamy 0,4 bar zapasu <ok>
Bardziej bym się martwił jakby spadało poniżej 1 bar, na pewno sporo osób śmiga 3A nie będąc zrzeszonymi w klubie nie wiedząc jakie mają ciśnienie na wolnych obrotach bo nie mają dodatkowych zegarków i ich silniki jeszcze sporo przejeżdżą jeśli będzie wszystko robione na czas

Pozakładali sobie co niektórzy te zegarki a teraz panikują <lol>