Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 14 sie 2011, 20:01

Ja sie zgodze ze benzyna musi miec wieksze cisnienie i 2 bary jest jak najbardziej ok i ja bym wiecej nie szukał. A co do chłodniczki to termostat otwiera sie przy 110 i cisnienie spada o jakies 0.3 bara.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 sie 2011, 20:24

GerB3 pisze:
pawelrybak15 pisze:Zapytaj się Matt1988 czy u niego po montażu chłodnicy ciśnienie wzrosło czy spadło...
Ale wy macie klekoty i inne wartości ciśnienia, tak samo pompy oleju są inne. W klekocie przy 2 tys jak jest 1 bar to jest dobrze a w benzynie silnik już pada. Trepek kiedyś Ci już pisał zebyś nie porównywał benzyny do diesla bo mają zupełnie inne wartości ciśnienia. Zresztą na 99% do diesli nawet nie oferowali dodatkowych zegarów bo co tam może być ciekawego do sprawdzania :lol:
Przecież nie porównuje wartości ciśnienia, skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK, bo ja na wolnych mam mniej a sie tym nie martwie. W 90 Turbo D jaknajbardziej zegary były dostępne, pozatym jak wyjaśnisz fakt, że w mojej podstawie filtra oleju jest miejsce na czujniki przygotowane fabrycznie ? :->
Ostatnio zmieniony 14 sie 2011, 21:00 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 14 sie 2011, 20:32

pawelrybak15, czytaj ze zrozumieniem :

w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys w benzynie 2 bar przy 2tyś. Na wolnych klekot moze mieć poniżej 1 bar benzyna nie powinna zwłaszcza taka z chłodnica oleju. ALe wiekszosć ludzi i tak wolne olewa tylko patrzy co się dzieje przy 2 tyś.

A miejsce na czujniki jest w prawdopodobnie w kazdej podstawie filtra, tylko wytłumacz mi dlaczego w takim mocnym silniku jak SB jeszcze nigdzy nie widziałem fabrycznie założonych zegarów podczas gdy takie 3A miały je fabrycznie ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 sie 2011, 20:59

A ja widziałem już coś takiego w SBku <ok>
W ori 90tce Turbo D :-)
Pozatym nie napisałem nigdzie że w benzynie poniżej 1 bara na wolnych to jest OK, kolega Audi Sport ma 1 bar na wolnych a więc jest wszystko w porządku <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 20:59

Koledzy rozmawiamy o benzynie, a 1 bar na wolnych obrotach jak przyznacie nie jest zadowalający jak dla mnie ;-)
GerB3 pisze:3A miały je fabrycznie
Bzdura, spójrz na alledrogo ile jest 3A z dodatkowymi zegarami ;-) Sam przecież pisałeś, że w Audi za byle gówno trzeba było dopłacać więc i tu nie ma wyjątku, chcesz mieć dodatkowe zegary :?:, to sobie dopłać za nie, a jak nie to się bujaj :mrgreen:

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 21:02

pawelrybak15 pisze:kolega Audi Sport ma 1 bar na wolnych a więc jest wszystko w porządku <ok>
Jak dla kogo :roll: Jutro popatrzę na spokojnie jak ta cała podstawka filtru oleju wygląda :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 14 sie 2011, 21:42

Audi Sport pisze:zdura, spójrz na alledrogo ile jest 3A z dodatkowymi zegarami
Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 14 sie 2011, 21:49

Ja mam pomysł chcesz wieksze cisnienie wlej MOTODOCTORA :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 sie 2011, 21:52

matt1988 pisze:Ja mam pomysł chcesz wieksze cisnienie wlej MOTODOCTORA :mrgreen:
A zaraz po tym wyciągnij silnik i wywieź go na złom, bo do niczego już się nie nada :mrgreen:
Póki co masz zdrową jednostkę to nie kombinuj :-P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 22:05

GerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe :-P
No ja je mam fabrycznie w sensie montowane za dopłatą w fabryce. To miałem na myśli :-P Po za tym w 90'tce z 7A trzeba było za to dopłacać 8-)
matt1988 pisze:chcesz wieksze cisnienie wlej MOTODOCTORA :mrgreen:
Widziałem w norauto taką półlitrową butelkę, jakby lali w to syrop klonowy <lol> <rotfl2> Tak po za tym to mam zalanego ceratec'a z Liqui&Moly i silnik jakoś jakby ciszej pracował <ok>
pawelrybak15 pisze:masz zdrową jednostkę to nie kombinuj :-P
Mój Ty forumowy pocieszaczu <rotfl>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 14 sie 2011, 22:07

Audi Sport pisze:Mój Ty forumowy pocieszaczu <rotfl>
Przecież dobrze gada jak nigdy :lol: Zaczekaj, zrobie 100tyś km. i też będe miał takie ciśnienie jak Ty <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 22:15

GerB3 pisze:Zaczekaj, zrobie 100tyś km. i też będe miał takie ciśnienie jak Ty <ok>
Do tego czasu to już pewnie się dorobię nowej jednostki napędowej lub z tej jedynie blok pozostanie bez zmian ;-) Ciebie już przekabacił na te dokładki w czarnym macie, jeszcze brakuje byś doły drzwi czarną folią obkleił <rotfl>








A trzeba było iść na pielgrzymką do Częstochowy w intencji książkowego ciśnienia <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sie 2011, 02:32

pawelrybak15 pisze:skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK,
Taaa... chyba w dieslu.
GerB3 pisze:gdy takie 3A miały je fabrycznie
A później się obudziłeś.
GerB3 pisze:w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys
W trupie tak.
Ja sie zgodze ze benzyna musi miec wieksze cisnienie
Musi z powodu innych pomp olejowych.
GerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe
Bo taki znawca od siedmiu boleści. To ja facet, któremu ON płynie w żyłach ale na 3A znam się lepiej.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 sie 2011, 12:09

trepek pisze:
pawelrybak15 pisze:skoro ma 1 bar na wolnych to jest OK,
Taaa... chyba w dieslu.
GerB3 pisze:gdy takie 3A miały je fabrycznie
A później się obudziłeś.
GerB3 pisze:w klekocie ma być 1 bar przy 2 tys
W trupie tak.
Ja sie zgodze ze benzyna musi miec wieksze cisnienie
Musi z powodu innych pomp olejowych.

GerB3 pisze:Ale sam mi na gadu kiedys pisałes że 3A fabrycznie miały zegary dodatkowe


Bo taki znawca od siedmiu boleści. To ja facet, któremu ON płynie w żyłach ale na 3A znam się lepiej.
Ale ja nie pisałem nigdy z kolegą GerB3 na GG <rotfl>
Ani nie mówiłem nic takiego, że 3A ma zegary dodatkowe fabrycznie <ok>
To powiedział kolega Audi Sport <lol>

P.S. Trepek, jak na wolnych obrotach benzyna ma 1 bar to jest za mało ? Czujnik ciśnienia oleju jest na 0,3 bar albo na 0,6 (w benzynach chyba 0,6) więc nawet jak jest na 0,6 bar to mając na wolnych 1 bar mamy 0,4 bar zapasu <ok>
Bardziej bym się martwił jakby spadało poniżej 1 bar, na pewno sporo osób śmiga 3A nie będąc zrzeszonymi w klubie nie wiedząc jakie mają ciśnienie na wolnych obrotach bo nie mają dodatkowych zegarków i ich silniki jeszcze sporo przejeżdżą jeśli będzie wszystko robione na czas :-P
Pozakładali sobie co niektórzy te zegarki a teraz panikują <lol>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 15 sie 2011, 12:11

niech każdy z was weźmie siekierę i narąbie sąsiadowi drzewa bo kłótnie wam na zdrowie nie wyjdą <:P> <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl