Nie pisałem do CiebieAle ja nie pisałem nigdy z kolegą GerB3 na GG
Ani nie mówiłem nic takiego, że 3A ma zegary dodatkowe fabrycznie
[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
trepek, Ladna spina ale
1.W benzynie może być na wolnych ciśnienie 1bar jak silnik ma ponad 110 stopni, chociaż wiadomo ze powinno być trochę więcej, a i tak wszyscy podają wartości przy 2 tys.
2.W większosci 2 litrówek widziałem dodatkowe zegary, może do któregoś roku wychodziły jak standard tego nie wiesz ani ty ani ja, za to w prospekcie pisze że montowali je dopiero od silników powyzej 66kw więc i tak żaden diesel w B3 nie mógł miec fabrycznych dodatkowych zegarów nawet ten w 90ce którą widział chyba tylko Paweł.
3. Podałem wartosć 1 bar przy 2tys dla diesla zreszta sam pisałeś że powinno być conajmniej 0,9 więc dużo się nie pomyliłem. Owszem jest to jedna z minimalnych wartosci ale auto będzie jeszcze trochę jeździło.
4.Z tym znawcom to do kogo było ?
1.W benzynie może być na wolnych ciśnienie 1bar jak silnik ma ponad 110 stopni, chociaż wiadomo ze powinno być trochę więcej, a i tak wszyscy podają wartości przy 2 tys.
2.W większosci 2 litrówek widziałem dodatkowe zegary, może do któregoś roku wychodziły jak standard tego nie wiesz ani ty ani ja, za to w prospekcie pisze że montowali je dopiero od silników powyzej 66kw więc i tak żaden diesel w B3 nie mógł miec fabrycznych dodatkowych zegarów nawet ten w 90ce którą widział chyba tylko Paweł.
3. Podałem wartosć 1 bar przy 2tys dla diesla zreszta sam pisałeś że powinno być conajmniej 0,9 więc dużo się nie pomyliłem. Owszem jest to jedna z minimalnych wartosci ale auto będzie jeszcze trochę jeździło.
4.Z tym znawcom to do kogo było ?
- sagem
- Forum Audi 80

- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Yhm, a silnik ten mozna zostawic na szrocie za 50pln <ok> tak na serio to jeszcze troche pojezdzi ale jego stan juz najlepszy nie jest..1.W benzynie może być na wolnych ciśnienie 1bar jak silnik ma ponad 110 stopni, chociaż wiadomo ze powinno być trochę więcej, a i tak wszyscy podają wartości przy 2 tys.
Ja przy 130stopniach oleju ( wg. zegarow dodatkowych) na wolnych mam 2 bary <ok>
Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 15:49 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- trepek
- Forum Audi 80

- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ciśnienie oleju podaje się przy temperaturze roboczej silnika.GerB3 pisze:1.W benzynie może być na wolnych ciśnienie 1bar jak silnik ma ponad 110 stopni
Sport Edition miał w serii, reszta za dopłatą. (16v też miało w serii).GerB3 pisze:W większosci 2 litrówek widziałem dodatkowe zegary
Jak wytłumaczysz fakt, że podstawka filtra oleju jest fabrycznie przystosowana pod dodatkowe zegary a w książce serwisowej do diesli jest napisane, że zaślepka służy do montażu czujnika od dodatkowych zegarów? Gdzieś jest nieścisłość a producent fabrycznie przewidział możliwość zamontowania dodatkowych zegarów. Taka ciekawostka - podstawka filtra oleju w 1.9TDI już nie ma tej zaślepki.GerB3 pisze:za to w prospekcie pisze że montowali je dopiero od silników powyzej 66kw
Turbo tak, wolnossący diesel 1.4 bara przy 2000rpm. Ale jest to wartość graniczna, gdzie zalecana przez producenta jest dużo wyższa. Tak samo jak wartością graniczną zużycia oleju jest 1.5l/1000km (czy nawet 2l/1000km)GerB3 pisze:Podałem wartosć 1 bar przy 2tys dla diesla zreszta sam pisałeś że powinno być conajmniej 0,9
W latach 1988-1989 wyprodukowano ok 1800 sztuk audi 90 z silnikiem 1.6 TD.GerB3 pisze:nawet ten w 90ce którą widział chyba tylko Paweł
Nie wiem ilu znawców masz na myśli ale ja miałem tylko audi sport.4.Z tym znawcom to do kogo było ?
Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 16:15 przez trepek, łącznie zmieniany 3 razy.
- Audi Sport
- Forum Audi 80

- Posty: 1818
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
No i widzisz, a tak mi wciskaliście z Pawłem ciemnotę, że wszystko jest git.GerB3 pisze:To wychodzi że jednak kolega audi sport ma już co nie teges z autem.
U mnie raz jest 3,5 bar, a raz 4 barkeczy pisze:przy 2000tys 2.5bar ale zdarza sie czasami, ze przy 2000tys jest ponad 3bar
Bo niedługo to wymienisz pół silnika a dalej będzie to samo. Czekaj cierpliwie aż to 3A padnie a nie wymieniaj wszystkiego po kolei. Wymienisz ten zaworek a i tak nic się nie zmieni, zobaczysz. A może zmierzyłbyś wreszcie ciśnienie manometrem tak jak Słonik pisze bo po tych 20stu latach mogą być już przekłamania, jak ja pisałem Ci jakie mam wartości ciśnienia to mówiłeś że czujnik jest zły bo nie wierzyłeś że mam silnik w lepszym stanie od Ciebie, dopiero jak porównałem wyniki z manometrem to uwierzyłeś <ok>Audi Sport pisze:No i widzisz, a tak mi wciskaliście z Pawłem ciemnotę, że wszystko jest git.









