GerB3 pisze:1.W benzynie może być na wolnych ciśnienie 1bar jak silnik ma ponad 110 stopni
Ciśnienie oleju podaje się przy temperaturze roboczej silnika.
GerB3 pisze:W większosci 2 litrówek widziałem dodatkowe zegary
Sport Edition miał w serii, reszta za dopłatą. (16v też miało w serii).
GerB3 pisze:za to w prospekcie pisze że montowali je dopiero od silników powyzej 66kw
Jak wytłumaczysz fakt, że podstawka filtra oleju jest fabrycznie przystosowana pod dodatkowe zegary a w książce serwisowej do diesli jest napisane, że zaślepka służy do montażu czujnika od dodatkowych zegarów? Gdzieś jest nieścisłość a producent fabrycznie przewidział możliwość zamontowania dodatkowych zegarów. Taka ciekawostka - podstawka filtra oleju w 1.9TDI już nie ma tej zaślepki.
GerB3 pisze:Podałem wartosć 1 bar przy 2tys dla diesla zreszta sam pisałeś że powinno być conajmniej 0,9
Turbo tak, wolnossący diesel 1.4 bara przy 2000rpm. Ale jest to wartość graniczna, gdzie zalecana przez producenta jest dużo wyższa. Tak samo jak wartością graniczną zużycia oleju jest 1.5l/1000km (czy nawet 2l/1000km)
GerB3 pisze:nawet ten w 90ce którą widział chyba tylko Paweł
W latach 1988-1989 wyprodukowano ok 1800 sztuk audi 90 z silnikiem 1.6 TD.
4.Z tym znawcom to do kogo było ?
Nie wiem ilu znawców masz na myśli ale ja miałem tylko audi sport.

Jak jeden to "znawcą"
