Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 paź 2011, 12:20

Podstawka jest z silnika 2.2 10v turbo MC lub KG. Tam nie są mocowane czujnik temp oleju. Ciśnienie jest umiejscowione zamiast brązowego czujnika niskiego ciśnienia oleju. A temperatura nie pamiętam.
Dolot OK ale nie wiem czy dobry pomysł z wlotem w zderzaku oby nie zaciągnął wody bo będzie zonk.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 paź 2011, 19:40

W niedziele startuje w pierwszych zawodach, to będzie mój debiut i odczuwam lekka tremę. Plan jest taki żeby sprawdzić auto. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia i poprawy ale to dobra okazją się sprawdzić. po powrocie zdam relację.

G.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 paź 2011, 20:54

gdzie ?

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 paź 2011, 21:07

http://rajdowywroclaw.blogspot.com/2011 ... wraca.html

a tydzień temu uciekła mi impreza TA we Wroc ale i tak nie miałem auta ogarniętego.

zobaczymy jak będzie

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 paź 2011, 21:10

super sprawa.

pamiętaj o rybce przed zakrętem jak się da ;) bo nie wiem, jak szybko tam będzie :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 paź 2011, 21:21

nie strasz mnie...

dziś polatałem trochę na slickach i na w końcu dobre zbieżności - bardzo przyjemnie się auto prowadziło. Nie chce pajacować, jadę sprawdzić auto i siebie na spokojnie. Nawet niewiem ile mam ze sobą zabrać paliwa. Traktuje to jako test, ale nie powiem że chciałbym wypaść dobrze..byle nie w plener :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 paź 2011, 21:28

o tak, lepiej wolniej niż w plener, kilka pierrwszych razów musisz skończyć, zeby potem po rowach polatać ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 paź 2011, 21:59

nawet nie wiem jaka jest Vmax, a powyżej 140 km odpuszczam, muszę się przyzwyczaić do wrażeń ze środka. jest inaczej

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 paź 2011, 22:04

na razie się ucz, z każdym zakrętem sprawdzaj ile można jeszcze więcej/szybciej.
Dasz radę :) W takich jazdach o vmax nie chodzi :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 paź 2011, 22:17

Dzięki Leo, tak to właśnie traktuję, jako naukę. Podobno "im wolniej tym szybciej"

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 20 paź 2011, 22:20

Grzegorz pamietaj że granicy nigdy nie poznasz dopoki nie zaliczysz dachu :mrgreen: ... jak dla mnie to wcale nie musisz znać tej granicy, byle auto się spisyuwało dobrze :mrgreen: a ty o nie dbał <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 paź 2011, 08:41

Racja, im wolniej tym szybciej bo jak przepalujesz to i tym szybciej nie nadrobisz.
Szkoda ze daleko bo bym wpadl popatrzec :roll:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 paź 2011, 13:35

Słonik pisze: Szkoda ze daleko bo bym wpadl popatrzec :roll:
nie mow 'hop' nim nie powiesz 'hip'...

Grzegorz, planujesz byc na miejscu rowno o 0900 tak jak napisano w programie czy zdziebko wczesniej? jakbys byl chwile wczesniej bylaby okazja ustrzelic pare kadrow statycznych dla urozmaicenia :mrgreen:

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 21 paź 2011, 16:11

Do zobaczenia na torze :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 21 paź 2011, 17:51

będę chwilę wcześniej: biały blaszak VW LT + laweta no i stare audi na czarnych felgach

pripering, dziś pewnie nockę zarwę bo muszę ogarnąć sprzęt i osprzęt...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl