Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 07 gru 2011, 20:45

Kilka błędów do poprawy. Takie życie. Z błędów należy wyciągać wnioski na przyszłosc.

Teraz już wiesz co masz dłubać.
Pozdro

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 07 gru 2011, 20:50

spodziewałem sie 110-120 koni ale teraz też nie jest źle na wakacje ogarniesz i będzie git

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 gru 2011, 21:23

Weź nawet nie żartuj że robisz takie mody i filtra 3 lata nie wymieniałeś :shock:

Nom na kreskę możemy stawać :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 07 gru 2011, 21:34

Nie znam się na tym "fiku miku" przy dieslach, ale wynik chyba przyzwoity, co nie?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2011, 21:39

IC69 pisze:Nie znam się na tym "fiku miku" przy dieslach, ale wynik chyba przyzwoity, co nie?
Nie jest to wynik, który by mnie zadowolił. Nie jestem zadowolony z mocy, ale moment obrotowy jest całkiem fajny <ok>
Niki20 pisze:Weź nawet nie żartuj że robisz takie mody i filtra 3 lata nie wymieniałeś :shock:
Ano nie wymieniałem :-P Intensywne mody robię dopiero od 1,5 roku, a filtr parę razy był przedmuchiwany kompresorem, jednak jutro już bez odwołania idzie na kibel i wlatuje nówka :-)
Co do kreski to bardzo chętnie, ale z ogarniętym setupem, bo to było robione na szybko i na stresie. Zbyt poważnie do tego podszedłem, zestresowałem się tak, że klucz spadł mi przy kręceniu dawką :-P Dałem za dużo paliwa i za duży boost jak na takie zabawkowe turbo jakim jest garrett T2 i efekty widać na wykresie. Od 3000 obr/min zadyszka, a gdy kręciłem film z przyspieszania, to było inaczej. Następna hamownia na pewno nie będzie ot tak z marszu, tylko się solidnie przygotuje. Wymienię turbo na T3, wywalę tłumik wstępny i środkowy (prawdopodobnie też końcowy), ładnie to zestroję i wtedy znów pomiary <ok>
No i kąt wtrysku, muszę wreszcie dobrać dobry kąt wtrysku :evil:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 gru 2011, 21:57

IC69 pisze:Nie znam się na tym "fiku miku" przy dieslach, ale wynik chyba przyzwoity, co nie?
Do 3000 rpm idzie przyzwoicie Irku, później Paweł musi popracować i wtedy faktycznie dobije do 110-120KM.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 gru 2011, 21:59

absolutnie spadek momentu nie pochodzi z przytkanego wydechu, turbina jest za mała, to raz, a dwa, dawkę wyregulować, i kąt wtrysku ustawić, ale to oczywiście po zmianie turbiny.
Wynik jak na 1.6 przyzwoity, nie można powiedzieć, że nie, teraz potrzeba jest dalszych modów.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 07 gru 2011, 22:00

chmiel25, a nie mowiłęm ze wiecej niz 100 PS to nie wyjdzie??

Paweł prawie 200 NM to jak na SB bardzo dobry wynik... pratycznie wiecej niz TDi na boshu i ciut mniej niz na pierburgu... <bravo>

Co do koni mechanicznych to i tak masz 15 wiecej niż seria...

Zastanawia mnie tylko dlaczego powyżej 3000 zaczyna zdychać...? :-/

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 07 gru 2011, 22:02

pawelrybak15 pisze:Nie jest to wynik, który by mnie zadowolił.
Zawsze jest tam jakiś posmak niedosytu. ;-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 07 gru 2011, 22:27

Fajny wynik jak na ten silnik tak czy siak.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 gru 2011, 22:36

Tak jak pisałem, 5km wiecej ode mnie szału nie robi, moment przyzwoity pomodzić albo zmienić silnik i będzie gitara.

Bardzo fajnie że sprawdziłeś to na hamowni, teraz widzisz wszystko czarno na białym, teraz ja czekam na jakas hamownię, mam najszybsze seryjne PM na forum ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2011, 22:42

Widzę i wiem że jeszcze trzeba co nieco poprawić :mrgreen:
Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa jak o SB chodzi <ok>
Mam już big Turbo, teraz tylko pozostaje je zamontować i wypatroszyć wydech. Następny krok to już AVF :-D
Gdybym nie miał tej turbiny to pewno bym zakończył modzenie SBka, ale skoro jest, to troche szkoda by było jej nie przetestować <ok>

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 07 gru 2011, 22:48

pawelrybak15, patrząc na wykres i na twoje kille o których pisałeś... albo trafiałes na zajechane auta albo na nie umiejętnych kierowcow...

Ciekawe jak na ciut większym turbo bedzie... ale nie nastawiałbym sie na mega wyniki i wysokie liczby na wykresie...

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 07 gru 2011, 22:52

Ładny wynik jak na taki silniczek ;-) Z tym AVF'em to powodzenia życzęi oby plan nie spalił na panewce <ok> Lakier już ogarnąłeś czy nadal łaciaty ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2011, 23:03

Niektórzy kierowcy to rzeczywiście sieroty, ale trafiali się tacy zawzięci, że szok :shock:
Koleś od Vectry 2,0i strasznie sie spinał, a mimo to nie dał sobie rady <ok>
T3 nie jest trochę, a jest znacznie większe od T2 <ok>
A lakier nadal nie ogarnięty i na zimę nie ma co ruszać to <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl