Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Nie jest to wynik, który by mnie zadowolił. Nie jestem zadowolony z mocy, ale moment obrotowy jest całkiem fajny <ok>IC69 pisze:Nie znam się na tym "fiku miku" przy dieslach, ale wynik chyba przyzwoity, co nie?
Ano nie wymieniałem Intensywne mody robię dopiero od 1,5 roku, a filtr parę razy był przedmuchiwany kompresorem, jednak jutro już bez odwołania idzie na kibel i wlatuje nówkaNiki20 pisze:Weź nawet nie żartuj że robisz takie mody i filtra 3 lata nie wymieniałeś :shock:
Co do kreski to bardzo chętnie, ale z ogarniętym setupem, bo to było robione na szybko i na stresie. Zbyt poważnie do tego podszedłem, zestresowałem się tak, że klucz spadł mi przy kręceniu dawką Dałem za dużo paliwa i za duży boost jak na takie zabawkowe turbo jakim jest garrett T2 i efekty widać na wykresie. Od 3000 obr/min zadyszka, a gdy kręciłem film z przyspieszania, to było inaczej. Następna hamownia na pewno nie będzie ot tak z marszu, tylko się solidnie przygotuje. Wymienię turbo na T3, wywalę tłumik wstępny i środkowy (prawdopodobnie też końcowy), ładnie to zestroję i wtedy znów pomiary <ok>
No i kąt wtrysku, muszę wreszcie dobrać dobry kąt wtrysku :evil:
chmiel25, a nie mowiłęm ze wiecej niz 100 PS to nie wyjdzie??
Paweł prawie 200 NM to jak na SB bardzo dobry wynik... pratycznie wiecej niz TDi na boshu i ciut mniej niz na pierburgu... <bravo>
Co do koni mechanicznych to i tak masz 15 wiecej niż seria...
Zastanawia mnie tylko dlaczego powyżej 3000 zaczyna zdychać...?
Paweł prawie 200 NM to jak na SB bardzo dobry wynik... pratycznie wiecej niz TDi na boshu i ciut mniej niz na pierburgu... <bravo>
Co do koni mechanicznych to i tak masz 15 wiecej niż seria...
Zastanawia mnie tylko dlaczego powyżej 3000 zaczyna zdychać...?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Widzę i wiem że jeszcze trzeba co nieco poprawić :mrgreen: