ale chłodnica i tak z przodu jeszcze się mieścipawelrybak15 pisze:Tak samo jak R5 w B3 jest osłona paska rozrządu na styk niemalże z przednim pasem :roll:

Nikt Cię nie posądza. Po prostu nie było takich silników w Audi i tyle. Prostearwam pisze:chyba mnie nie posądzacie o bałagan w oczach? cylinry to ja liczyć umiem. jak masz R5 w C3 to z przodu między pasem przednim masz jeszcze jakieś 10-12cm wolnej przestrzeni między sołoną paska rozrządu a pasem przednim. jak masz R6 to jest niemal na styk.
nawet oglądałem miskę olejową czy nie była kombinowana i nie była.
chmiel25 pisze:Silnik w audi jest pochylony w LT i Volvo stoi idealnie prosto. Czyli swap bez przeróbki miski i smoka problematyczny.
Koniecznie musisz zmienić prace na lepiej płatną bo tak to swap się będzie co chwilę odwlekałpawelrybak15 pisze:SB @10mm + K24 to tylko stan przejściowy będzie :mrgreen:
Jak tylko fundusze pozwolą to kupuje kompletnego AVF na swap wraz z wiąchą i osprzętem no i przydałoby się wyszarpać z czegoś ASR czy tam ESP :roll: