Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 paź 2012, 11:06

pawelrybak15 pisze:Szkoda że tak łatwo nie ma z AVF/AWX :-(
Akiedy wkładasz na wiosnę?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 paź 2012, 11:31

Pożyjemy, zobaczymy. Najpierw zakup czegoś do codziennej jazdy <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 28 paź 2012, 11:45

Ja będe swojego sprzedawał :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 paź 2012, 12:06

skoti pisze:
pawelrybak15 pisze:Szkoda że tak łatwo nie ma z AVF/AWX :-(
Akiedy wkładasz ?
ponoć jak wróci z Lwowa

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 paź 2012, 13:01

Do Lwowa sie nie wybieram :-P
Chyba rozważę opcję 1Z w B3 jeśli faktycznie 1Z z Golfa 3 pasuje do Audi B3 bez żadnego cuowania z łapami :roll:
Wiem, że na pewno AAZ z Golfa 3 nie pasuje do Audi B4, a do Audi B3 pasuje więc możliwe, że z 1Z będzie tak samo ?
Jeśli tak to za kwotę około 1000PLN mogę mieć komplet na swapa, tzn silnik z osprzętem i elektryką :mrgreen:
Ale to tylko w przypadku gdy 1Z z Golfa da się zamontować w B3 bez cudowania z łapami.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 paź 2012, 09:14

pawelrybak15,

tak jak Ci mówiłem. prawa łapa z B3 lub z B2 i pasuje.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 paź 2012, 11:58

arwam pisze:pawelrybak15,

tak jak Ci mówiłem. prawa łapa z B3 lub z B2 i pasuje.
<zly>
Więc droga do TDI w B3 jest prostsza niż myślałem i to bez brutalnej modyfikacji podłużnic :-)
No a co dalej z 1Z mogę zrobić ? 90KM to mniej niż w moim SB :roll:

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 29 paź 2012, 12:55

pawelrybak15 pisze:No a co dalej z 1Z mogę zrobić ?
wtryski od AEL i komp od kostrza <ok>

Ale nawet jakbyś wykręcił 200km to nie będzie mocniejsze niż SB :-P

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 29 paź 2012, 21:09

ale widzę i ze skrzynią ciężko jest...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 paź 2012, 21:41

Skrzynia narazie żyje, wymiana shiftera bardzo poprawiła zmianę biegów więc narazie nie potrzeba wymieniać.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 30 paź 2012, 06:25

KoralB3 pisze:Ale nawet jakbyś wykręcił 200km to nie będzie mocniejsze niż SB
no i tu się mylisz...

fucker na seryjnym słupku 1Z osiągnął na BRD ponad 215KM i 460Nm
i jakoś się nie rozpada, co więcej, po zmianie na GTB2260VK podejrzewam że mogą być okolice 240KM i jakieś 450Nm
u mnie po samej zmianie turba bez dotykania pompy wyszło +20KM i - jakieś 20Nm
za to można było znacznie wyżej kręcić.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 30 paź 2012, 08:39

arwam pisze:
KoralB3 pisze:Ale nawet jakbyś wykręcił 200km to nie będzie mocniejsze niż SB :-P
no i tu się mylisz...
To chyba była szydera tak mnie się wydaje. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 paź 2012, 12:17

Mnie już szydery nie ruszają :mrgreen:
Gdybym wiedział wcześniej, że 1Z z Golfa pasi bez spawania i cięcia, to bym od razu o nim pomyślał :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 30 paź 2012, 12:36

eSPe pisze:o chyba była szydera tak mnie się wydaje.
nie mówię całkiem poważnie.
sam układ korbowy jest mocno podobny do TDI PD.
jeśli używany z głową posłuży długo...


zresztą skoro AAZ'owi z moca ponad 200KM nic wielkiego się nie dzieje po za uszczelką pod głowicą ( TD ma znacznei delikatniejsza głowicę i mniejszą sprawność niż TDI) to dlaczego TDI miałoby sie rozlecieć?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 paź 2012, 12:39

Arwam, chodziło o post kolegi KoralB3 <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl