Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 1991 2.0 E

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
diesel09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 mar 2015, 12:42
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: diesel09 » 06 kwie 2015, 13:19

trzeba będzie wyciągać to się wyciągnie no trudno :D na razie chce obniżyć ale coś czuję że 60/60 będzie za mało :( a na gwint mnie na razie nie stać bo najchętniej bym kupił :D

a więc poniedziałek wielkanocny ale z nudów i już nie mogłem wytrzymać i się okazało że te 10 więcej ET by się zdało :(
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
audi88rsa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 28 gru 2013, 11:10
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: audi88rsa » 06 kwie 2015, 16:46

ostatnio oglądałem Audi 90 z takimi felgami to nie wystawały bardzo, bieżnik opony w ogóle nie wystawał jedynie profil ale tamta miała lekko wyciągnięte nadkola z tyłu i błotniki od B4 z przodu i chyba oponę 210 ale pewności nie mam, z reszta jak bieżnik nie wystaje to nie powinni się przyczepić, myślę ze u ciebie opona 210 lub 205 przez co zrobiłby się większy naciąg i może bieżnik by się schował ;-)

diesel09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 mar 2015, 12:42
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: diesel09 » 06 kwie 2015, 17:37

no to tak wiadomo też tak myślałem ale bardziej boję się bo nie chce żeby obcierało o nadkola opony jak auto obniżę :)

Awatar użytkownika
audi88rsa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 28 gru 2013, 11:10
Lokalizacja: Zagórz

Post autor: audi88rsa » 06 kwie 2015, 18:29

to zależy od gleby jak nisko chcesz, ewentualnie jeszcze będziesz mógł powycinać ranty błotników od środka

diesel09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 mar 2015, 12:42
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: diesel09 » 07 kwie 2015, 07:55

http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... 581720.JPG

jak będzie taka gleba to będzie naprawdę miodzio <ok> <ok>
gościu też ma 16 9j z et 25 bo wyczytałem na niemieckim forum ale ma napisane że ma gwint 75/70 a jak ja chce kupić zawias obniżający 60/60 to właśnie boje się że będzie za mało i będzie piało :)

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 07 kwie 2015, 23:50

tyl gwint pasuje z golfa I II :mrgreen:

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 08 kwie 2015, 17:47

diesel09, a masz fotkę od przodu tej B3? bo widzę że jakiś inny zderzak jest z przodu. A co do twoich felg, to jak założysz węższą oponę na niższym profilu i obniżysz auto to może w tedy się uda to pochować, ewentualnie możesz trochę stoczyć tą część felgi która łączy się z piastą, ale to ekstremalne rozwiązanie.

diesel09
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 mar 2015, 12:42
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: diesel09 » 09 kwie 2015, 10:12

kangol666, tyłem się nie martwię :)

k3llys, proszę Cię bardzo, zderzak od rs2, fajnie to wygląda :D
Obrazek


na razie muszę poczekać bo kumpel mi będzie nowy gwint załatwiał właśnie i zobaczymy jak to daleko zajdzie :D

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 09 kwie 2015, 19:29

diesel09, dzięki, i czekam jak to będzie wyglądać u ciebie :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl