[Audi 80 b3 1.8S] by dragodee->radio 2din
Masz zdjęcie jak strobo działało? 8-)
Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Te stroboskopy to miałem czerwono-niebieskie, od czasu do czasu używane dla małej śmiechawy na drodze zawsze nocą-nie muszę chyba tłumaczyć o co chodzi Z powodu częstych "rutynowych kontroli niebieskich" gadżet puściłem w świat. Został włącznik ale nie sprzedaję :mrgreen:keczy pisze:Masz zdjęcie jak strobo działało? 8-)
Lakiery candy są transparentne tzn przeźroczyste i kładzie się je na wcześniej ustalony kolor bazy, dopiero wtedy wychodzi kolor jaki pokazałeś, np; dajesz ciemny srebrny, na to ileś warstw candy i tyle. Dla mnie lakierowanie tym towarem jest bardzo trudne ponieważ, przy każdej następnej warstwie bazy zmienia się kolor docelowy i trzeba mieć na prawdę dobrą rękę żeby nie narobić chmur na aucie. Do lakierowania, bdb pistolet, jak pistolet to i kompresor który ma odp wydajność, bezbarwny dedykowany do candy zazwyczaj House Of Kolor lub coś z górnej półki np RM, kabina lub miejsce w którym możesz polakierować wszystkie elementy od razu, żeby później nie okazało się, że kilka elementów ma inny odcień itd... 0.95l bazy candy chyba coś ok 300pln w zależności od koloru + baza czarna/srebrna na podkład niech będzie, że z 10pln za 100ml + bezbarwny za jakieś 500-2000pln(w przypadku Hous-a) na auto :mrgreen: Ja odpadłem ze względu na koszty, ale widziałem te bazy na autach i ciężko jest opisać słowami jak mogą być żywe kolory :shock:
A z tym kolorem candy to widziałem na żywo w niemczech coś podobnego-i powiem robi Wielkie WOW!
A auto potrzebuje malowania-sama maska to tragedia się zrobiła po zimie i nie wiem co jest powodem tego?
Candy to moje marzenie, może kiedyś ale na pocieszenie jest sporo innych rozwiązań Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Szczerze to nie wiem co myśleć, bo z początku wyglądało tak jakby ktoś na złość czymś prysnął, a auto mam już kilka lat i było ok-a problem pojawił się nagle na powierzchni ok 25x40cm, no a teraz jest więcejkeczy pisze:Candy to moje marzenie, może kiedyś ale na pocieszenie jest sporo innych rozwiązań Maska była lakierowana i bezbarwny odpada boo, nie ma przyczepności bezbarwnego do bazy, np od przesuszenia bazy(zbyt długi czas pomiędzy położeniem bazy, a lakierem bezbarwnym) ale może też być tak, że ktoś zbyt szybko położył bezbarwny i rozcieńczalnik który był w bazie nie zdążył odparować... Może być kilka przyczyn, a tą prawdziwą zna ten ktoś od lakierowania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
dragodee, miałem to samo w moim, nic nie było ale jak już się zaczęło to zeszła cała maska jak skóra z węża. Po 10 latach użytkowania nagle bezbarwny stwierdził, że mu się nie podoba nasze towarzystwo :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, 09:58 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin_Skiii
- Forum Audi 80
- Posty: 100
- Rejestracja: 01 sty 2014, 21:22
- Lokalizacja: Suwałki
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Nadszedł czas na modyfikacje zbiornika PB
Zbiornik zdemontowany i pocięty, po wycięciu rurek idących do pompki ukazał mi się o to taki widok, myślałem że audi mnie już niczym nie zaskoczy a tu taki suprise :mrgreen:
dodatkowy filterek w zbiorniku
A to zdjęcie zbiornika który zastąpi ori zbiornik;)
Tak jak widać na butli ma 13,77 l i to mi w zupełności wystarczy
edit 25.04.2014
rezanko boczków jak na pierwszy raz dobrze wyszło :mrgreen:
o to zdjęcia:
Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:
prawdopodobnie do wymiany będzie korektor siły hamowania :evil:
Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu
Pozdrawiam
Zbiornik zdemontowany i pocięty, po wycięciu rurek idących do pompki ukazał mi się o to taki widok, myślałem że audi mnie już niczym nie zaskoczy a tu taki suprise :mrgreen:
dodatkowy filterek w zbiorniku
A to zdjęcie zbiornika który zastąpi ori zbiornik;)
Tak jak widać na butli ma 13,77 l i to mi w zupełności wystarczy
edit 25.04.2014
rezanko boczków jak na pierwszy raz dobrze wyszło :mrgreen:
o to zdjęcia:
Pomimo kilku wzlotów trafił się upadek:
prawdopodobnie do wymiany będzie korektor siły hamowania :evil:
Ma ktoś może do sprzedania pompkę paliwa do mojego silnika,moja się spaliła jakiś czas temu
Pozdrawiam
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Chciałbym, i chyba się podejmę tego wyzwania, po niedzieli jadę na szrot, może uda mi się wychaczyć cały środek z b3Zbysiuuu pisze:Siedzenia tez bedziesz robił?
Jak narazie auto do poniedziałku uziemione- czeka na linkę do ręcznego.
Stara linka wyciągnieta
Odwiedziłem dziś 4 sklepy z częściami i w rzadnym nie było linki <osohozi>
Czy to znak, że nasze auta są na wymarciu? :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Masz trochę racji Zacząłem od mieszka zmiany biegów, boczki-szybka decyzja i już było po starym obiciu- w sumie zrobł sie mały łańcuszek który pociągnie całą resztę środka.Zbysiuuu pisze:No bez sensu by chyba było zrobic boczki na czerwono a reszte zostawic czarna.
Ale jeśli uda mi się dorwać cały środek z b3 będzie czerń i biel :mrgreen:
U mnie na pobliskim złomowcu stała ostatnio 90-tka. Cały srodek w grubym welurze do oddania za max 2 stówy. Lepiej od fabryki ciezko zrobic.dragodee pisze:Masz trochę racji Zacząłem od mieszka zmiany biegów, boczki-szybka decyzja i już było po starym obiciu- w sumie zrobł sie mały łańcuszek który pociągnie całą resztę środka.Zbysiuuu pisze:No bez sensu by chyba było zrobic boczki na czerwono a reszte zostawic czarna.
Ale jeśli uda mi się dorwać cały środek z b3 będzie czerń i biel :mrgreen:
A od weluru z 90-tki ładniejsze jest tylko moja siwa w kratke z Comforta <ok>
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Dziś kolejne zmagania z tylnymi hamulcami, udało mi się wymienić linki, szczęki+wymieniłem stare cylinderki na nowe-wszystko ładnie działa;)
Niemam dużo zdjęć z przebiegu operacji ale cośtam sie udało pstryknąć :mrgreen:
tu już wszystko na swoim miejscu
Resztę zdjęć muszę ogarnąć i poukładać w całość, może się coś komuś przyda
Kilka postów wyżej obwiniałem korektor siły hamowania za trzymanie kół z tyłu. Dopiero gdy zdjąłem bębny okazało się że niesłusznie. Powodem trzymania kół z tyłu okazały się szczęki i linki od ręcznego które powiedziały stop dalszej współpracy. Cylinderki wymieniłem zapobiegawczo na nowe żeby już tam niezaglądać przez jakiś czas.
Pozdrawiam
Niemam dużo zdjęć z przebiegu operacji ale cośtam sie udało pstryknąć :mrgreen:
tu już wszystko na swoim miejscu
Resztę zdjęć muszę ogarnąć i poukładać w całość, może się coś komuś przyda
Kilka postów wyżej obwiniałem korektor siły hamowania za trzymanie kół z tyłu. Dopiero gdy zdjąłem bębny okazało się że niesłusznie. Powodem trzymania kół z tyłu okazały się szczęki i linki od ręcznego które powiedziały stop dalszej współpracy. Cylinderki wymieniłem zapobiegawczo na nowe żeby już tam niezaglądać przez jakiś czas.
Pozdrawiam