Chciałbym przedstawiam swoją 80kę kupioną od mojego wujka w 2009 roku. Jest to B3 z 90 roku z silnikiem 1.8, do Polski przyjechało w 2007 roku. Ogólny stan samochodu po kupnie był dobry, mechanicznie trochę mu brakowało do perfekcji, blacha jak to w Audi zero rdzy jedynie przedni lewy błotnik został wymieniony (prawdopodobnie w przeszłości była lekka stłuczka bo rdza i szpachla odpadała płatami
Teraz trochę o Audi
Rok produkcji: 1990
Silnik: 1.8s JN
Kolor: (oznaczenie LY3E)
Skrzynia biegów: AKM
[center]Wyposażenie fabryczne:[/center]
[center]Plany:[/center]
i dużo innych rzeczy o których zapomniałem, w większości części już mam tylko brakuje czasu żeby to wszystko ogarnąć
[center]Kilka zdjęć zaraz po kupnie:
[/center]








wygląd auta w 2010 roku:







07.06.2010r
Dzisiaj rozbierałem wnętrze żeby wysuszyć podłogę bo była woda









30.04.2011r.
Korzystając z kilku dni wolnego zregenerowałem wszystkie zaciski i zalałem świeży płyn hamulcowy <ok> . Wymieniłem wszystkie uszczelki i tylny tłoczek(widać na zdjęciu w jakim jest stanie














23.05.2011r.
Wymiana tylnych tarcz i klocków













08.07.2011r.
Montaż centralnego zamka



03.08.2011r.
Wymiana przedniego lewego błotnika



08.06.2012r.
Wymiana tulei tylnej belki



08.04.2013r.
Nowe felgi z oponami

19.04.2013r.
Wymiana uszczelki miski olejowej i czyszczenie smoka pompy oleju. Przy okazji wymieniony olej i filtr.




15.08.2013r.
Wymiana rozrządu i pompy wody. Pasek Contitech, rolka INA i pompa Hepu. Zdjęć niestety nie posiadam
13.09.2013r.
Przyszłą wlepka klubowa.

12.11.2013r.
Zapełnienie dziury przełącznikami




'04.01.2014r.
Wymiana tłumika środkowego, końcowego i poduszki skrzyni. Końcowy niestety 4max - 4 dni max, jest to jedyna część tej firmy w Audi






07.01.2014r.
Regeneracja alternatora









11.01.2014r.
Setup zimowy, Audi bez nawoskowania tylko umyte.









18.01.2014r.
Wymiana obudowy wtryskiwacza i wszystkich oringów. Wreszcie obroty się ustabilizowały


21.01.2014r.
Montaż wspomagania, wymiana elementów zawieszenia i wszystkich przewodów hamulcowych. Zbieżność została ustawiona bez problemów.














07.02.2014r.
Zderzak, lampy zespolone, elektryka szyb i lusterek z wiązką z Audi Coupe. Zderzak kupiony za 20 zł gość nie wiedział co sprzedaje.


21.03.2014r.
Zderzak przygotowany do malowania i montażu








08.03.2014r.
Montaż dodatkowych zegarów z czujnikami.




05.04.2014r.
Tak się teraz prezentuje, założone kierunki z B4. Sory za jakość zdjęć robione telefonem.





06.04.2014r.
Mały zlocik



07.04.2014r.
Wymiana uszczelki pod głowicą. Silnik jeździł bez problemów tylko coraz bardziej się pocił, można było z tym jeździć ale, że ja nie lubię jak coś się leje z silnika to naprawiłem.




20.07.2014r.
Tylny zderzak, progi i lusterka zostały pomalowane w kolor
















06.11.2014r.
Zmiana alternatora na 90A i jego regeneracja. Wreszcie mam porządne ładowanie pod obciążeniem.




03.12.2014r.
Dzisiejsza poranna mini-sesja.

Temat będę aktualizował na bieżąco.












