Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 25 wrz 2011, 09:54

Powiedz jakiej pasty polerskiej używasz, może tutaj tkwi problem. Jakim papierem ściernym wykończyłeś felgę zanim zacząłeś polerować? 2500?

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 25 wrz 2011, 11:28

Szlifowanie zakończyłem na 2500 a polerowałem pastą AUTOSOL i SONAX.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Nowe fotki

Post autor: turbofin » 06 paź 2011, 20:38

Prace na laczkami nadal trwają...
Problem tkwil w niedostatecznym spolerowaniu, spolerowałem ramiona filcem na wiertarke a następnie ręczniczkiem polerskim no i uzyskałem afekt taki jaki chcialem co widac na poniższych fotkach.
Zdjęcia nie są najlepszej jakosci, ale widac na nich lustereczko :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 06 paź 2011, 20:42

turbofin, bardzo lubię tę felgę. Często widzę ją na starych passatach i jest jak dla mnie ponadczasowy wzór. Super, że je wypolerowałeś!

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 09 paź 2011, 23:07

Ładna felga <ok>

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 10 paź 2011, 17:24

Trzymam kciuki by auto dobrze jeździło.
Do golfów wsadzali Webery, a ty zrobiłeś coś nowatorskiego. Mnie się podoba, bardzo.



Oczywiście lepiej kupić 2.3 20v z masą idiotycznych czujników, kabli itd., i ogromną ilością miejsca żeby wsadzić ręce, a jak się cos wysra, to nie wiadomo co - i zaczyna się. <rotfl2>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Hebelki

Post autor: turbofin » 11 paź 2011, 18:04

Prace nad felami trwją, w miejsce nitów porobię gwinty i powkręcam śrubki imbusowe z łebkami w kształcie grzybków z nierdzewki.
Zabrałem sie też za kolumny wraz z hebelkami. Poniżej wklejam fotki z przebiegu prac

Awatar użytkownika
Praetorian
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 paź 2011, 20:23
Lokalizacja: Krzemienica

Post autor: Praetorian » 17 paź 2011, 14:18

Spoko, wszystko ładnie, felki git, ale jak się agregat sprawuje?
PS: czym Ty te zdjęcia robisz? :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 17 paź 2011, 21:05

Ładnie odrestaurowałeś kółka i zaciski. Obyś nie zepsuł efektu brzydkimi śrubkami. Nie raz widziałem Keskiny z dorobionymi śrubkami i była tragedia :)

Może coś nie tuzinkowego?
Obrazek

Albo coś dobrego i sprawdzonego:
Obrazek

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 paź 2011, 19:47

Zawieszenie już zrobione, dwie felgi gotowe, skrzynia wymieniona.

Wrażenia z jazdy przeszły moje oczekiwania auto jest bardzo twarde, obniżone na sportowym zawieszeniu co bardzo dobrze sprawdza się w ciasnych zakrętach. Heble nawet przy delikatnym wciskaniu pedału potrafią efektywnie zblokować koła. Skrzynia jest dużo krótsza głównie na 3, 4 i 5 biegu co daje znacznie lepsze przyspieszenie. Ciągnąc do 5000, 6000 tys. RPM przy zmianie biegu na wyższy nie odczuwa się spadku ciągu.

Poniżej wrzuciłem kilka fotek z efektu mojej pracy.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

fotki-ciąg dalszy

Post autor: turbofin » 28 paź 2011, 22:26

a oto reszta fotek...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 28 paź 2011, 22:33

Cieszę się że jesteś zadowolony potwierdziłeśwszystko co mowił.
Gratki za dobra decyzje i robote!! ;-)

pozdro

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

fotki-ciąg dalszy

Post autor: turbofin » 28 paź 2011, 22:38

a oto reszta fotek...

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

co ma być to będzie...

Post autor: turbofin » 05 lis 2011, 21:52

chmiel25 pisze:Cieszę się że jesteś zadowolony potwierdziłeśwszystko co mowił.
Gratki za dobra decyzje i robote!! ;-)

pozdro
Ja nie rzucam słów na wiatr, miał byc kompresor do gażnika i Lpg no i jest, miała byc sprtowa zawiecha i heble wraz ze skrzynia od audi 90 2,3 20 v i też jest.

Dużo juz zostało zrobione, ale to nie wszystko, bo mam jeszcze wiele pomysłów co do modernizacji...

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Zmiana głowicy

Post autor: turbofin » 19 lis 2011, 23:31

Praetorian pisze:Spoko, wszystko ładnie, felki git, ale jak się agregat sprawuje?
PS: czym Ty te zdjęcia robisz? :mrgreen:
Kompresorek ładnie dmucha a teraz bedzie dmuchal w nową głowiczkę od audi a4 1,6, obecnie jestem w trakcie montazu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga