[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
Nowe fotki
Prace na laczkami nadal trwają...
Problem tkwil w niedostatecznym spolerowaniu, spolerowałem ramiona filcem na wiertarke a następnie ręczniczkiem polerskim no i uzyskałem afekt taki jaki chcialem co widac na poniższych fotkach.
Zdjęcia nie są najlepszej jakosci, ale widac na nich lustereczko :mrgreen:
Problem tkwil w niedostatecznym spolerowaniu, spolerowałem ramiona filcem na wiertarke a następnie ręczniczkiem polerskim no i uzyskałem afekt taki jaki chcialem co widac na poniższych fotkach.
Zdjęcia nie są najlepszej jakosci, ale widac na nich lustereczko :mrgreen:
Trzymam kciuki by auto dobrze jeździło.
Do golfów wsadzali Webery, a ty zrobiłeś coś nowatorskiego. Mnie się podoba, bardzo.
Oczywiście lepiej kupić 2.3 20v z masą idiotycznych czujników, kabli itd., i ogromną ilością miejsca żeby wsadzić ręce, a jak się cos wysra, to nie wiadomo co - i zaczyna się. <rotfl2>
Do golfów wsadzali Webery, a ty zrobiłeś coś nowatorskiego. Mnie się podoba, bardzo.
Oczywiście lepiej kupić 2.3 20v z masą idiotycznych czujników, kabli itd., i ogromną ilością miejsca żeby wsadzić ręce, a jak się cos wysra, to nie wiadomo co - i zaczyna się. <rotfl2>
Hebelki
Prace nad felami trwją, w miejsce nitów porobię gwinty i powkręcam śrubki imbusowe z łebkami w kształcie grzybków z nierdzewki.
Zabrałem sie też za kolumny wraz z hebelkami. Poniżej wklejam fotki z przebiegu prac
Zabrałem sie też za kolumny wraz z hebelkami. Poniżej wklejam fotki z przebiegu prac
- Praetorian
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 paź 2011, 20:23
- Lokalizacja: Krzemienica
Zawieszenie już zrobione, dwie felgi gotowe, skrzynia wymieniona.
Wrażenia z jazdy przeszły moje oczekiwania auto jest bardzo twarde, obniżone na sportowym zawieszeniu co bardzo dobrze sprawdza się w ciasnych zakrętach. Heble nawet przy delikatnym wciskaniu pedału potrafią efektywnie zblokować koła. Skrzynia jest dużo krótsza głównie na 3, 4 i 5 biegu co daje znacznie lepsze przyspieszenie. Ciągnąc do 5000, 6000 tys. RPM przy zmianie biegu na wyższy nie odczuwa się spadku ciągu.
Poniżej wrzuciłem kilka fotek z efektu mojej pracy.
Wrażenia z jazdy przeszły moje oczekiwania auto jest bardzo twarde, obniżone na sportowym zawieszeniu co bardzo dobrze sprawdza się w ciasnych zakrętach. Heble nawet przy delikatnym wciskaniu pedału potrafią efektywnie zblokować koła. Skrzynia jest dużo krótsza głównie na 3, 4 i 5 biegu co daje znacznie lepsze przyspieszenie. Ciągnąc do 5000, 6000 tys. RPM przy zmianie biegu na wyższy nie odczuwa się spadku ciągu.
Poniżej wrzuciłem kilka fotek z efektu mojej pracy.
fotki-ciąg dalszy
a oto reszta fotek...
fotki-ciąg dalszy
a oto reszta fotek...
co ma być to będzie...
Ja nie rzucam słów na wiatr, miał byc kompresor do gażnika i Lpg no i jest, miała byc sprtowa zawiecha i heble wraz ze skrzynia od audi 90 2,3 20 v i też jest.chmiel25 pisze:Cieszę się że jesteś zadowolony potwierdziłeśwszystko co mowił.
Gratki za dobra decyzje i robote!!
pozdro
Dużo juz zostało zrobione, ale to nie wszystko, bo mam jeszcze wiele pomysłów co do modernizacji...
Zmiana głowicy
Kompresorek ładnie dmucha a teraz bedzie dmuchal w nową głowiczkę od audi a4 1,6, obecnie jestem w trakcie montazu...Praetorian pisze:Spoko, wszystko ładnie, felki git, ale jak się agregat sprawuje?
PS: czym Ty te zdjęcia robisz? :mrgreen: