Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Szczypior14
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Szczypior14 » 14 gru 2014, 20:00

Bardzo fajnie reaguje na wkęcanie się szybko:)
Audi jest bogiem a quattro nałogiem;)

Moja Adi
https://audi80.pl/audi-90-sport-quat ... t90298.htm

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 17 gru 2014, 18:25

ale czym Ty top nagrywałeś, kartoflem? :shock: :shock: :shock:
fajnie się wkręca, jak dostroisz nagraj jak jedzie :)
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 10 lut 2015, 17:06

Auto odpalone na ecu masterze DET-3 z sondą szerokopasmową, wtryskach 440 cc na ori regulatorze 3barowym :-D

Przejechałem kilkanaście kilometrów i wygląda na to, że urządzenie działa poprawnie.

Sezon blisko mam nadzieję, że uda mi się wystroić na wiosnę. Borykałem się z małymi usterkami typu znikający płyn chłodniczy, założenie dodatkowej opaski na węże załatwiło sprawę ;-), musiałem wyjąć kompresor żeby dojście było łatwiejsze, ale już niedługo suszarka znowu będzie pod maską :-D

Padło też serwo, wymieniłem na takie od B4, jest sporo większe i już po lekkim naciśnięciu pedału potrafi zblokować koła.

Na ten sezon zostało ogarnięcie strojenia na Eatonie M45 0.9 bara.


Na przyszły sezon bardzo możliwe, że dmuchnę Eatonem M62 coś koło 1,2 bara.

Jak auto bezawaryjnie oblata sezon to będzie można kombinować dalej... :-)
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

Awatar użytkownika
mruty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 cze 2011, 17:26
Lokalizacja: Warm-Maz Miłomłyn

Post autor: mruty » 10 lut 2015, 19:32

Przeczytałem cały temat i powiem tylko, że mam do Ciebie wielki szacunek. Czekam na kolejne wiadomości o pracach.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 11 lut 2015, 00:05

mapę sam piszesz czy kogoś masz jaki przełożenie do tego m45 i ile daje na max
założyłem m45 i przy 2,5/1 max daje 0,6bar a przy 5,5tys obr już mam brak ładowania :-(

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 11 lut 2015, 15:24

Wszystko będę robił sam, mój DET-3 działa w wersji Fuel Implant czyli samodzielny wtrysk paliwa. Ustawia się tam wszystko od podstaw, pisanie map, korekcje, procedury startu itp.

Bardzo fajne urządzonko, można praktycznie zaadoptować wtryski jakie chcesz.
Po logach na bieżąco monitorowana jest praca silnika.

U mnie Eaton M45 dmucha coś koło 0,9 bara na przełożeniu 2,4/1 180/75. W obrotach użytkowych boost jest na poziomie 0,7 bara a koło 5500 RPM wzrasta do 0,9.

20V pożera więcej powietrza, ale nie tyle, żeby na takim przełożeniu przy 5500 RPM brakowało powietrza, coś jest nie halo. Może ci się pasek ślizgać, albo masz styranego bądź zdławionego Eatona. Mój ma ryrę ssącą o średnicy chyba 76 mm a dmucha w redukcję o średnicy początkowej 100mm, która schodzi się w rurę 60mm.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 11 lut 2015, 16:33

ślizgający się pasek jest prawdopodobny bo fabryczny napinacz paska klimy jest
kolo pasowe na wale 175mm na kompresorze 68mm praktycznie do końca rura wejściowa 80mm taka mam do przepływki
wyjście 80mm i redukcja na 60mm przez ic i do przepustnicy mam nadzieje ze to ogarnę do wiosny

wybierasz się w tym roku na jakiś zlot ?
postawilibyśmy oba na kresce ?

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 11 lut 2015, 16:58

Jak wszystko ogarnę to możemy się spróbować

W planach mam Iławę 18 kwietnia, zajedż to pogadamy ;-)
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

Awatar użytkownika
mruty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 cze 2011, 17:26
Lokalizacja: Warm-Maz Miłomłyn

Post autor: mruty » 11 lut 2015, 21:18

18 kwietnia będzie oficjalny zlot w Iławie, czy jakiś ogólny? Jestem z Miłomłyna więc dla mnie to rzut kamieniem. Z chęcią zobaczę Twoją maszynę.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 11 lut 2015, 23:20

jak bóg i partia pozwoli to podjadę

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Eaton M62

Post autor: turbofin » 11 paź 2015, 14:32

Plany projektowe trochę się pozmieniały. Za niedużą kaskę zakupiłem całego swapa z VW golfa II Synchro jeżdżącego w rajdach.

Przerzuciłem kilka gratów do siebie i śmiga jak należy.

Na chwilę obecną nadal mam blok z G60 głowicę x-flow do tego wałek asymetryczny + regulowane kółko Schrick, większe wtryski 308 cc przy 3 barach do tego program pod ten wałek.

Efekt jest taki, że na takim samym przełożeniu kompresora doładowanie rośnie do 5000 RPM do 0,7 bara a póżniej przed odcinką spada do 0,5 bara. Dłuższy wałek wciąga więcej powietrza.

To max co potrafi nadmuchać Eaton M45 dlatego w najbliższym czasie zakładam Eatona M62 i ładuję 1 bara :-) ( na tyle starczy ori map sensor) .
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 11 paź 2015, 15:15

turbofin, Tak się wkręca mój, znaczy wkręcał ;-)


Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 11 paź 2015, 17:42

piguu pisze:turbofin, Tak się wkręca mój, znaczy wkręcał ;-)

Szatan :-D , Na kompresorze ładnie się wkręca :-) Już go nie masz?

Jeszcze na wydechu przelotowym potrafi strzelać ogniem :-D
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

piguu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:00

Post autor: piguu » 11 paź 2015, 17:52

Jest, teraz przechodzi dodatkowe mody :-D

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 15 paź 2015, 18:25

piguu pisze:turbofin, Tak się wkręca mój, znaczy wkręcał ;-)


Konkret ;)
Audi 80 B3 1.8 T AJL
Audi 80 B3 1.8 PM + LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga