[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Auto odpalone na ecu masterze DET-3 z sondą szerokopasmową, wtryskach 440 cc na ori regulatorze 3barowym
Przejechałem kilkanaście kilometrów i wygląda na to, że urządzenie działa poprawnie.
Sezon blisko mam nadzieję, że uda mi się wystroić na wiosnę. Borykałem się z małymi usterkami typu znikający płyn chłodniczy, założenie dodatkowej opaski na węże załatwiło sprawę , musiałem wyjąć kompresor żeby dojście było łatwiejsze, ale już niedługo suszarka znowu będzie pod maską
Padło też serwo, wymieniłem na takie od B4, jest sporo większe i już po lekkim naciśnięciu pedału potrafi zblokować koła.
Na ten sezon zostało ogarnięcie strojenia na Eatonie M45 0.9 bara.
Na przyszły sezon bardzo możliwe, że dmuchnę Eatonem M62 coś koło 1,2 bara.
Jak auto bezawaryjnie oblata sezon to będzie można kombinować dalej...
Przejechałem kilkanaście kilometrów i wygląda na to, że urządzenie działa poprawnie.
Sezon blisko mam nadzieję, że uda mi się wystroić na wiosnę. Borykałem się z małymi usterkami typu znikający płyn chłodniczy, założenie dodatkowej opaski na węże załatwiło sprawę , musiałem wyjąć kompresor żeby dojście było łatwiejsze, ale już niedługo suszarka znowu będzie pod maską
Padło też serwo, wymieniłem na takie od B4, jest sporo większe i już po lekkim naciśnięciu pedału potrafi zblokować koła.
Na ten sezon zostało ogarnięcie strojenia na Eatonie M45 0.9 bara.
Na przyszły sezon bardzo możliwe, że dmuchnę Eatonem M62 coś koło 1,2 bara.
Jak auto bezawaryjnie oblata sezon to będzie można kombinować dalej...
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Wszystko będę robił sam, mój DET-3 działa w wersji Fuel Implant czyli samodzielny wtrysk paliwa. Ustawia się tam wszystko od podstaw, pisanie map, korekcje, procedury startu itp.
Bardzo fajne urządzonko, można praktycznie zaadoptować wtryski jakie chcesz.
Po logach na bieżąco monitorowana jest praca silnika.
U mnie Eaton M45 dmucha coś koło 0,9 bara na przełożeniu 2,4/1 180/75. W obrotach użytkowych boost jest na poziomie 0,7 bara a koło 5500 RPM wzrasta do 0,9.
20V pożera więcej powietrza, ale nie tyle, żeby na takim przełożeniu przy 5500 RPM brakowało powietrza, coś jest nie halo. Może ci się pasek ślizgać, albo masz styranego bądź zdławionego Eatona. Mój ma ryrę ssącą o średnicy chyba 76 mm a dmucha w redukcję o średnicy początkowej 100mm, która schodzi się w rurę 60mm.
Bardzo fajne urządzonko, można praktycznie zaadoptować wtryski jakie chcesz.
Po logach na bieżąco monitorowana jest praca silnika.
U mnie Eaton M45 dmucha coś koło 0,9 bara na przełożeniu 2,4/1 180/75. W obrotach użytkowych boost jest na poziomie 0,7 bara a koło 5500 RPM wzrasta do 0,9.
20V pożera więcej powietrza, ale nie tyle, żeby na takim przełożeniu przy 5500 RPM brakowało powietrza, coś jest nie halo. Może ci się pasek ślizgać, albo masz styranego bądź zdławionego Eatona. Mój ma ryrę ssącą o średnicy chyba 76 mm a dmucha w redukcję o średnicy początkowej 100mm, która schodzi się w rurę 60mm.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
ślizgający się pasek jest prawdopodobny bo fabryczny napinacz paska klimy jest
kolo pasowe na wale 175mm na kompresorze 68mm praktycznie do końca rura wejściowa 80mm taka mam do przepływki
wyjście 80mm i redukcja na 60mm przez ic i do przepustnicy mam nadzieje ze to ogarnę do wiosny
wybierasz się w tym roku na jakiś zlot ?
postawilibyśmy oba na kresce ?
kolo pasowe na wale 175mm na kompresorze 68mm praktycznie do końca rura wejściowa 80mm taka mam do przepływki
wyjście 80mm i redukcja na 60mm przez ic i do przepustnicy mam nadzieje ze to ogarnę do wiosny
wybierasz się w tym roku na jakiś zlot ?
postawilibyśmy oba na kresce ?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Eaton M62
Plany projektowe trochę się pozmieniały. Za niedużą kaskę zakupiłem całego swapa z VW golfa II Synchro jeżdżącego w rajdach.
Przerzuciłem kilka gratów do siebie i śmiga jak należy.
Na chwilę obecną nadal mam blok z G60 głowicę x-flow do tego wałek asymetryczny + regulowane kółko Schrick, większe wtryski 308 cc przy 3 barach do tego program pod ten wałek.
Efekt jest taki, że na takim samym przełożeniu kompresora doładowanie rośnie do 5000 RPM do 0,7 bara a póżniej przed odcinką spada do 0,5 bara. Dłuższy wałek wciąga więcej powietrza.
To max co potrafi nadmuchać Eaton M45 dlatego w najbliższym czasie zakładam Eatona M62 i ładuję 1 bara ( na tyle starczy ori map sensor) .
Przerzuciłem kilka gratów do siebie i śmiga jak należy.
Na chwilę obecną nadal mam blok z G60 głowicę x-flow do tego wałek asymetryczny + regulowane kółko Schrick, większe wtryski 308 cc przy 3 barach do tego program pod ten wałek.
Efekt jest taki, że na takim samym przełożeniu kompresora doładowanie rośnie do 5000 RPM do 0,7 bara a póżniej przed odcinką spada do 0,5 bara. Dłuższy wałek wciąga więcej powietrza.
To max co potrafi nadmuchać Eaton M45 dlatego w najbliższym czasie zakładam Eatona M62 i ładuję 1 bara ( na tyle starczy ori map sensor) .