[Audi 90] Quattro 2.2T 10v EMU
Aktualna fotka z Poznańskich Klasyków Nocą W miedzy czasie wyleciało LPG i wpadł nowy wąż od silnika krokowego. Ng odzyskało wigor i równą pracę
[ Dodano: 2019-02-05, 07:47 ]
Widze lata temu coś dodawałem a wiele się zmieniło. Auto obecnie jest bez zawieszenia i silnika z przodu. Zawieszenie wypiaskowane i pomalowane proszkowo + poli. Silnik "nowy" zakupiony jest to poczciwe MC1 które będzie postawione na EMU. W chwili obecnej silniczek jest składany na nowych częściach a zawieszenie jest gotowe do założenia. Jeszcze polakierować komore silnika i można wkładać silnik
[ Dodano: 2019-02-05, 07:47 ]
Widze lata temu coś dodawałem a wiele się zmieniło. Auto obecnie jest bez zawieszenia i silnika z przodu. Zawieszenie wypiaskowane i pomalowane proszkowo + poli. Silnik "nowy" zakupiony jest to poczciwe MC1 które będzie postawione na EMU. W chwili obecnej silniczek jest składany na nowych częściach a zawieszenie jest gotowe do założenia. Jeszcze polakierować komore silnika i można wkładać silnik
Sprężyny seryjne -20mm lecz po tylu latach to już pewnie bliżej -30 przód od sporta tył z S2 ale w zwykłym coupe były chyba takie same. No sam sobie teraz w brodę pluje za to 7a ale dobrze na nim zarobiłem chociaż, a jednak żeby w 7a zwiększyć moc to duzo większe nakłady są potrzebne niż w przypadku MC. W między czasie trwa porting głowicy
Jeszcze zastanawiam się jakie hamulce zastosować bo stare wylatują na pewno. Chce zostać przy rozstawie 4x108 więc tarcze textar od focusa mk I 324mm z roztoczonym otworem centrującym oraz zaciski 4 tłoki z BMW e38 chyba dosc sensowana opcja tylko adaptery by były potrzebne.
Jeszcze zastanawiam się jakie hamulce zastosować bo stare wylatują na pewno. Chce zostać przy rozstawie 4x108 więc tarcze textar od focusa mk I 324mm z roztoczonym otworem centrującym oraz zaciski 4 tłoki z BMW e38 chyba dosc sensowana opcja tylko adaptery by były potrzebne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 wrz 2018, 00:51
Nie przekładałem foteli z C4 ale chyba są minimalnie szersze szyny. Na pewno gdzieś na forum jest opisane dokładnie czym się różnią Generalnie nigdy nie miałem standardowych foteli z 80 tylko zawsze welur i jest on na prawde wygodny. Jakiś czas temu zmieniłem wnętrze na skórzane i jest chyba jeszcze wygodniej, polecam choć w lato parzy w tyłek.
[ Dodano: 2019-03-30, 02:39 ]
Głowica wróciła z regeneracji dodatkowo zostały skrócone prowadnice zaworów aby zwiększyć przepływ powietrza i spalin, sprawdzono szczelność, przetoczono gniazda zaworów, dotarto zawory oraz oczyszczono głowice z wszelkiego syfu. Oczywiście było planowanie oraz przeszlifowano powierzchnie przylegania kolektorów. Niestety stary kolektor wydechowy to śmietnik jest pęknięty w 3 miejscach oraz jest krzywy chyba będzie musiał wpaść custom.
Prócz powrotu głowicy dokonałem wyboru zacisków na przód padło na zaciski z alfy 166 4 tłoki z tarczą 330mm z merca c klasy. Adaptery już są
[ Dodano: 2019-03-30, 02:39 ]
Głowica wróciła z regeneracji dodatkowo zostały skrócone prowadnice zaworów aby zwiększyć przepływ powietrza i spalin, sprawdzono szczelność, przetoczono gniazda zaworów, dotarto zawory oraz oczyszczono głowice z wszelkiego syfu. Oczywiście było planowanie oraz przeszlifowano powierzchnie przylegania kolektorów. Niestety stary kolektor wydechowy to śmietnik jest pęknięty w 3 miejscach oraz jest krzywy chyba będzie musiał wpaść custom.
Prócz powrotu głowicy dokonałem wyboru zacisków na przód padło na zaciski z alfy 166 4 tłoki z tarczą 330mm z merca c klasy. Adaptery już są