
Audica w naszych rodzinnych rękach jest od 2005r. Zakupiona w marcu 2005r. jedyny właściciel w Niemczech, komplet dokumentów serwisowych, zapasowy kluczyk, do Polski sprowadzona w połowie lat 90tych i do czasu zakupu przez ojca używana przez jednego właściciela. Stan samochodu podczas zakupu - przysłowiowy "polak" płakał jak sprzedawał - również komplet faktur za wymiany min. opon, olejów itd. w momencie zakupu pełne wyposażenie oryginalne typu worek na narzędzia, trójkąt fabryczne koło zapasowe i min. plomba na skrzyni biegów i silnika - przy 224tyś km nie miało wymienianego sprzęgła. Samochód był w pełni seryjną 80ką na czarnych zderzakach itd. W 2008r zaliczyłem z autem prawie roczny epizod - w moich rękach dostała min. dokładkę Kamei felgi Speedline 15', sportowy wydech, grill FK bez znaczka, ciemne kierunki i ramki lamp, kierunki od Avanta itp. ogólnie to co było modne na forum lata temu. W 2009r kupiłem swoją poprzednią 80kę a ojciec zaczął proces przywracania auta to stanu fabrycznego


Rok produkcji: 1989
Silnik: EA827 1.8 JN wtrysk wielopunktowy mechaniczny Bosch KE-Jetronic (oczywiście bez gazu), przebieg na tą chwilę 264tyś km.
Kolor: LY7P Titan Metalic
Wyposażenie seryjne:
-Szyberdach
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-Pneumatyczny zamek centralny
-Procon Ten
-Nawiewy na nogi pasażerów z tyłu
-Regulacja świateł
-Radio Beta, 4 głośniki plus 2 syczki
-Regulacja reflektorów
-Worek do przewozu długich przedmiotów
Aktualne wyposażenie:
-ori felgi BBS 6J14
-spoiler klapy tylnej Kamei
-dokładka zderzaka przód Kamei
-dokładka zderzaka tył Kamei
-nakładka grilla Votex
-grill od 90ki
-blenda klapy od 90ki
-radio Gamma
-tapicerka welurowa
-pokrowiec na koło zapasowe
-ori chlapacze Votex
-kierownica Raid
-wygłuszenie maski
Plany:
Skompletować resztę pakietu Kamei (progi,dokładka tył), zachować auto w takim samym stanie technicznym.
Samochód mimo tylu lat prowadzi się jak nowy, nie był nigdy bity, nie posiada nawet grama korozji, wszystkie części mechaniczne zawsze były najwyższej jakości - elektryka Beru, Bosch, zawieszenie Lemforder, hamulce przód i tył ATE, nowe przewody hamulcowe i paliwowe, wtrysk KE-Jetronic odpala bez problemu, trzyma równe obroty i po 10latach eksploatacji w naszych rękach nigdy nie zawiódł.
Zdjecia na 2016
Sierpień 2016
Ostatnio zrobiłem mały remoncik góry silnika
-kompletna regeneracja głowicy, nowa uszczelka pg rozrząd olej płyn chłodniczy itd.
-przy okazji remontu wyszło ze ktoś w Niemczech włożył wałek rozrządu z Golfa G60 to by tłumaczyło czemu auto jeździ prawie jak 1.8 112km jak pojeżdżę i głowica się ułoży to nagram filmik jak to przyspiesza
Po 1000km od remontu silnik nie wziął grama oleju ani płynu i pracuje jak z fabryki

Z myślą o nadchodzącej (lub nie


Wpadły klocki i tarcze ATE - na kilka lat będzie spokój
[ Dodano: 2017-02-01, 18:51 ]
Udało mi się kupić rarytas jakim jest fabrycznie nowy zawór powietrza dodatkowego
Kwiecień 2017
Wpadła dokładka zderzaka tylnego Kamei i nakładka grilla Votex - dokładka czeka na montaż nakładka prezentuje się tak:
Dokładka Kamei tył