Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] Żaba, dalsze losy.

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 29 mar 2014, 18:38

Słonik ,a graty z compi już wyprzedane ?? dobrze modzisz żabę widziałem Twoje compi u Damiana z komory można było jeść chętnie zobaczę co z tym zrobisz <ok> Żabę też widziałem u Damiana i bardzo pozytywnie wszystko powodzenia <piwo>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 29 mar 2014, 18:49

Słonik pisze:Bujaj się. Ta od 3A nie pasuje na węże które były w B4 a zmienić węże na dłuższe to nie problem.
Za 3k to chyba chłodnica razem z reszta gruzu :-D?

Jak dalej będziesz taki niemiły to Ci nie powiem od której strony i kiedy zacznie odpadać lakier <rotfl>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 mar 2014, 19:31

Adam, będziesz rzeźbił łapy do ławy czy jednak do podłużnic ?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 mar 2014, 00:32

Przemas80, potzrebujesz cos z B4 ?
keczy, zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć <:P>
sagem, do ławy, podluznic nie bede ruszał.
Jedna juz zrobiłem, ładna? :mrgreen:
Obrazek
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 30 mar 2014, 11:17

Ja to akurat nie chyba żebym coś wymyślił <ok>

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 30 mar 2014, 20:12

Słonik pisze:sagem, do ławy, podluznic nie bede ruszał.
skoro i tak już wyciąłeś mocowanie aku, będziesz komorę i tak i tak malować... To imho nie mam bladego pojęcia co Ciebie powstrzymuje [przed zropbieniem tegop jak należy i powieszeniu silnika na podłużnicach? :mrgreen: Daj pięć argumentów. :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 30 mar 2014, 20:23

1. po co spawać starą podłużnicę i wieszać na niej silnik? następny... <ok>

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 30 mar 2014, 20:55

keczy pisze:1. po co spawać starą podłużnicę i wieszać na niej silnik? następny...
ładniejc wygląda powieszony na podłużnicy
chociaż położony na ławie to tańsze poduszki... 40pln zamiast minimum 200/szt. ;')
powodów miało być pięć, jeden sam podałem... :P
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 30 mar 2014, 21:06

ładnie jest dla geyów, zawsze myślałem, że silnik ma działać :lol: ;-) czysto teoretycznie wydaje mi się, że silnik który leży na sankach nie przenosi takich drgań na dudę. ew mamy już trzy, następny ... <ok>

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 30 mar 2014, 21:13

keczy pisze:czysto teoretycznie wydaje mi się, że silnik który leży na sankach nie przenosi takich drgań na dudę. ew mamy już trzy, następny ...
teoria ;-) jednak wiszące poduszki olejowo-gumowe mają lepszą sprawność i moc tłumienia jak zwykły kawałęk gumy w kształcie ponacinanego trapezu ;)
no nie przekonasz mnie po prostu.
Słoniu szukaj dawce podłużnic i spawaj łapy <ok> Keczy nie potrafi obronić swoich teorii, za dużo gwiazdorzy. Musi zjeść snieckersa :lol: :lol: :lol: :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 30 mar 2014, 21:19

powiem Ci zbolu, że moim 6A jeśli akurat nie ma czkawki :mrgreen: drgania silnika są mało wyczuwalne w porównaniu do np słonikowego 1,8T w zdechłym b4, przypadek? :mrgreen: Słoniu spawaj łapy w końcu to auto musi się zgeyyyć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 mar 2014, 22:24

1. Nie ruszanie fabrycznych podluznic.
2. Wg mnie prosciej dorobic łapy silnika do istniejacych juz poduszek niz rzezbic mocowania do podluznic ktorer de facto od strony kierowcy i tak musialo by byc w zupelnie innym miejscu niz jest w jakiejkolwiek 80tce, AMb nie pasuje na łapy tak jak AEB.
3. Nie wiem gdze ty wieksza ładnosc widzisz w lapach przyspawanych do podluznic.
4. Np V8 postawione na sankach dziala i znosi to i duda i poduszki w ksztalcie3 trapezu, w osce i w quattro.
5. Spawane podluznice zaczna predzej czy pozniej od wewnatrz korodowac zebys nie wiem co z tym zrobil.
6. Ja rowniez uwazam ze sa mniejsze wibracje przonoszone na karoserie jesli silnik stoi na sankach.
7. Bo sobie tak wymysliłem.

Chyba az tak zly pomysl to to nie jest. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 31 mar 2014, 10:11

Słonik pisze:7. Bo sobie tak wymysliłem.
Dla mnie wystarczający argument. quattroBandit pokaż, że można lepiej :mrgreen:
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 11 kwie 2014, 21:28

Obrazek

Obrazek

tyle w temacie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 12 kwie 2014, 21:42

bloku pisze:Dla mnie wystarczający argument. quattroBandit pokaż, że można lepiej
ale że po co :mrgreen:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga