[Audi 80 B3] Żaba, dalsze losy.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
skoro i tak już wyciąłeś mocowanie aku, będziesz komorę i tak i tak malować... To imho nie mam bladego pojęcia co Ciebie powstrzymuje [przed zropbieniem tegop jak należy i powieszeniu silnika na podłużnicach? :mrgreen: Daj pięć argumentów. :mrgreen:Słonik pisze:sagem, do ławy, podluznic nie bede ruszał.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
teoria jednak wiszące poduszki olejowo-gumowe mają lepszą sprawność i moc tłumienia jak zwykły kawałęk gumy w kształcie ponacinanego trapezukeczy pisze:czysto teoretycznie wydaje mi się, że silnik który leży na sankach nie przenosi takich drgań na dudę. ew mamy już trzy, następny ...
no nie przekonasz mnie po prostu.
Słoniu szukaj dawce podłużnic i spawaj łapy <ok> Keczy nie potrafi obronić swoich teorii, za dużo gwiazdorzy. Musi zjeść snieckersa :lol: :lol: :lol: :lol:
1. Nie ruszanie fabrycznych podluznic.
2. Wg mnie prosciej dorobic łapy silnika do istniejacych juz poduszek niz rzezbic mocowania do podluznic ktorer de facto od strony kierowcy i tak musialo by byc w zupelnie innym miejscu niz jest w jakiejkolwiek 80tce, AMb nie pasuje na łapy tak jak AEB.
3. Nie wiem gdze ty wieksza ładnosc widzisz w lapach przyspawanych do podluznic.
4. Np V8 postawione na sankach dziala i znosi to i duda i poduszki w ksztalcie3 trapezu, w osce i w quattro.
5. Spawane podluznice zaczna predzej czy pozniej od wewnatrz korodowac zebys nie wiem co z tym zrobil.
6. Ja rowniez uwazam ze sa mniejsze wibracje przonoszone na karoserie jesli silnik stoi na sankach.
7. Bo sobie tak wymysliłem.
Chyba az tak zly pomysl to to nie jest. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
2. Wg mnie prosciej dorobic łapy silnika do istniejacych juz poduszek niz rzezbic mocowania do podluznic ktorer de facto od strony kierowcy i tak musialo by byc w zupelnie innym miejscu niz jest w jakiejkolwiek 80tce, AMb nie pasuje na łapy tak jak AEB.
3. Nie wiem gdze ty wieksza ładnosc widzisz w lapach przyspawanych do podluznic.
4. Np V8 postawione na sankach dziala i znosi to i duda i poduszki w ksztalcie3 trapezu, w osce i w quattro.
5. Spawane podluznice zaczna predzej czy pozniej od wewnatrz korodowac zebys nie wiem co z tym zrobil.
6. Ja rowniez uwazam ze sa mniejsze wibracje przonoszone na karoserie jesli silnik stoi na sankach.
7. Bo sobie tak wymysliłem.
Chyba az tak zly pomysl to to nie jest. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10