[Audi 80 B3] Żaba, dalsze losy.
Słonik ,a graty z compi już wyprzedane ?? dobrze modzisz żabę widziałem Twoje compi u Damiana z komory można było jeść chętnie zobaczę co z tym zrobisz <ok> Żabę też widziałem u Damiana i bardzo pozytywnie wszystko powodzenia
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
Słonik pisze:Bujaj się. Ta od 3A nie pasuje na węże które były w B4 a zmienić węże na dłuższe to nie problem.
Za 3k to chyba chłodnica razem z reszta gruzu ?
Jak dalej będziesz taki niemiły to Ci nie powiem od której strony i kiedy zacznie odpadać lakier <rotfl>
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
Ja to akurat nie chyba żebym coś wymyślił <ok>
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
skoro i tak już wyciąłeś mocowanie aku, będziesz komorę i tak i tak malować... To imho nie mam bladego pojęcia co Ciebie powstrzymuje [przed zropbieniem tegop jak należy i powieszeniu silnika na podłużnicach? :mrgreen: Daj pięć argumentów. :mrgreen:Słonik pisze:sagem, do ławy, podluznic nie bede ruszał.
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
1. po co spawać starą podłużnicę i wieszać na niej silnik? następny... <ok>
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
ładniejc wygląda powieszony na podłużnicykeczy pisze:1. po co spawać starą podłużnicę i wieszać na niej silnik? następny...
chociaż położony na ławie to tańsze poduszki... 40pln zamiast minimum 200/szt. ;')
powodów miało być pięć, jeden sam podałem...
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
ładnie jest dla geyów, zawsze myślałem, że silnik ma działać :lol: czysto teoretycznie wydaje mi się, że silnik który leży na sankach nie przenosi takich drgań na dudę. ew mamy już trzy, następny ... <ok>
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
teoria jednak wiszące poduszki olejowo-gumowe mają lepszą sprawność i moc tłumienia jak zwykły kawałęk gumy w kształcie ponacinanego trapezukeczy pisze:czysto teoretycznie wydaje mi się, że silnik który leży na sankach nie przenosi takich drgań na dudę. ew mamy już trzy, następny ...
no nie przekonasz mnie po prostu.
Słoniu szukaj dawce podłużnic i spawaj łapy <ok> Keczy nie potrafi obronić swoich teorii, za dużo gwiazdorzy. Musi zjeść snieckersa :lol: :lol: :lol: :lol:
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
powiem Ci zbolu, że moim 6A jeśli akurat nie ma czkawki :mrgreen: drgania silnika są mało wyczuwalne w porównaniu do np słonikowego 1,8T w zdechłym b4, przypadek? :mrgreen: Słoniu spawaj łapy w końcu to auto musi się zgeyyyć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
1. Nie ruszanie fabrycznych podluznic.
2. Wg mnie prosciej dorobic łapy silnika do istniejacych juz poduszek niz rzezbic mocowania do podluznic ktorer de facto od strony kierowcy i tak musialo by byc w zupelnie innym miejscu niz jest w jakiejkolwiek 80tce, AMb nie pasuje na łapy tak jak AEB.
3. Nie wiem gdze ty wieksza ładnosc widzisz w lapach przyspawanych do podluznic.
4. Np V8 postawione na sankach dziala i znosi to i duda i poduszki w ksztalcie3 trapezu, w osce i w quattro.
5. Spawane podluznice zaczna predzej czy pozniej od wewnatrz korodowac zebys nie wiem co z tym zrobil.
6. Ja rowniez uwazam ze sa mniejsze wibracje przonoszone na karoserie jesli silnik stoi na sankach.
7. Bo sobie tak wymysliłem.
Chyba az tak zly pomysl to to nie jest. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
2. Wg mnie prosciej dorobic łapy silnika do istniejacych juz poduszek niz rzezbic mocowania do podluznic ktorer de facto od strony kierowcy i tak musialo by byc w zupelnie innym miejscu niz jest w jakiejkolwiek 80tce, AMb nie pasuje na łapy tak jak AEB.
3. Nie wiem gdze ty wieksza ładnosc widzisz w lapach przyspawanych do podluznic.
4. Np V8 postawione na sankach dziala i znosi to i duda i poduszki w ksztalcie3 trapezu, w osce i w quattro.
5. Spawane podluznice zaczna predzej czy pozniej od wewnatrz korodowac zebys nie wiem co z tym zrobil.
6. Ja rowniez uwazam ze sa mniejsze wibracje przonoszone na karoserie jesli silnik stoi na sankach.
7. Bo sobie tak wymysliłem.
Chyba az tak zly pomysl to to nie jest. Jesli sie myle to mnie poprawcie.
Forum A6Klub i Audi80
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Dla mnie wystarczający argument. quattroBandit pokaż, że można lepiej :mrgreen:Słonik pisze:7. Bo sobie tak wymysliłem.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
ale że po co :mrgreen:bloku pisze:Dla mnie wystarczający argument. quattroBandit pokaż, że można lepiej
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga