Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 1Z ] 101hp 221Nm boost 1,2 bar[ABI]konserwacja str 5

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 20 lip 2012, 12:45

Ciężko w jakim sensie? Ja jeżdżę na 18" i jakoś różnicy nie odczuwam w stosunku do wcześniejszej jazdy na 17". Ba, na 18" jeździ mi się wygodniej z profilem 35 niż 40 na 17".

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 12:48

Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma ;)

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 20 lip 2012, 12:52

AudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma ;)
Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgą ;-)
CZĘŚCI z Audi 80 na sprzedaż: WEJDŹ !

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 20 lip 2012, 12:53

pawełek pisze:
AudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma ;)
Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgą ;-)
Pierdoły piszesz :-) Wszystko zależy od opony i czy mamy naciąg.

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 12:55

Nie musisz obniżać samochodu do 18, wrecz przeciwnie nawet..

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 20 lip 2012, 12:57

Mabrothrax pisze:
pawełek pisze:
AudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma ;)
Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgą ;-)
Pierdoły piszesz :-) Wszystko zależy od opony i czy mamy naciąg.
AudiLaziska pisze:Nie musisz obniżać samochodu do 18, wrecz przeciwnie nawet..
No to zmieniam zdanie ;-) Do tej pory myślałem, tak jak napisałem post wyżej ale jesteście bardziej "doświadczeni" w tego typu sprawach :mrgreen:
CZĘŚCI z Audi 80 na sprzedaż: WEJDŹ !

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 12:59

Ja tam jakimś znawcą nie jestem , szczególnie jeśli chodzi o zawieche i koła ;) dla mnie to czarna magia, te dystanse, naciągi, rozmiary Et itp :-P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2461
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 20 lip 2012, 12:59

Powiem tak. Zacznijcie obniżać, albo jeździć na dużych kołach zamiast powielać opinie innychc.

Specyfikacja zawieszenia to rzecz indywidualna i nie ważne w jakiej formie to koło o preferowanym rozmiarze zmieści się i będzie wedle uznania. Jedni lubią małe profile i duże obniżenie. Inni małe obniżenie z większym profilem ale i dużym kołem. Dla przykładu, profil opony 40/18" uważam za idealny do obniżenia -40mm. Nie ma tragedii i wygląd też jest.

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 13:05

Fundusze na koło się zbierają , wstępny cel jest 17 z opona 225/40 albo 45 ;-)

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 20 lip 2012, 15:37

Mi też każdy odradzali 17 cali ale powiem szczerze ze nigdy ich nie zmienię na mniejsze :-D opony mam 215/45 fakt ze juz dawalem felgi do prostowania ale to przez to ze w jechałem w dużą dziurę

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 15:41

No trzeba sie z tym liczyć, że trzeba bardziej uważać i mieć lżejszą stopę jak sie ma 17 niz 15 heh :)

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 20 lip 2012, 15:55

AudiLaziska pisze:No trzeba sie z tym liczyć, że trzeba bardziej uważać i mieć lżejszą stopę jak sie ma 17 niz 15 heh :)
Najgorzej jest jak się jedzie gdzieś w "nieznane" ja tak ostatnio jechałem pod Poznań swoim autem. Nos w szybe i slalomem <ok>
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 20 lip 2012, 16:04

Jakbyś jechał u Nas z Katowic na Zabrze, Świetochłowice to prędkość przelotowa 20km/h ^^

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 21 lip 2012, 15:22

Dzisiaj klocki przód wymienione, tylko mam do was pytanie, troche mi sie zacisk lewy tylni poci ? Można go zregenerować czy trzeba kupić nowy....

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 lip 2012, 15:35

Musisz wyjąc i rozebrac, wtedy ocena bedzie najlepsza, bo może są wżery i wymiana uszczelek nie pomoże

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga