[ 80 B4 1Z ] 101hp 221Nm boost 1,2 bar[ABI]konserwacja str 5
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgąAudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pierdoły piszesz Wszystko zależy od opony i czy mamy naciąg.pawełek pisze:Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgąAudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Mabrothrax pisze:Pierdoły piszesz Wszystko zależy od opony i czy mamy naciąg.pawełek pisze:Niee no... ja nie mówię, że 18-tki mi się nie podobają - bo wyglądają pięknie. Ale do osiemnastek trzeba obniżyć samochód i strasznie uważać na WSZYSTKIE dziury - tutaj chodzi o ten komfort, że mając 16/17 po wjechaniu w dziurę nie wyjdziesz sprawdzić czy masz coś z felgąAudiLaziska pisze:Znajomy , Mortis ma w swojej 80 bodajże 19 z Porsche , wiadomo wyglada to pięknie , ale kołko idealnie siedzi w nadkolu, niemalże trze, co dopiero bedzie jak wpadnie w dziurę itp. ale Tak jak Mabrothrax pisze, aż takiej wielkiej różnicy nie będzie miedzy 17 a 18 . Zależy potem też jaki profil i zawieszenie jakie ktos ma
No to zmieniam zdanie Do tej pory myślałem, tak jak napisałem post wyżej ale jesteście bardziej "doświadczeni" w tego typu sprawach :mrgreen:AudiLaziska pisze:Nie musisz obniżać samochodu do 18, wrecz przeciwnie nawet..
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Powiem tak. Zacznijcie obniżać, albo jeździć na dużych kołach zamiast powielać opinie innychc.
Specyfikacja zawieszenia to rzecz indywidualna i nie ważne w jakiej formie to koło o preferowanym rozmiarze zmieści się i będzie wedle uznania. Jedni lubią małe profile i duże obniżenie. Inni małe obniżenie z większym profilem ale i dużym kołem. Dla przykładu, profil opony 40/18" uważam za idealny do obniżenia -40mm. Nie ma tragedii i wygląd też jest.
Specyfikacja zawieszenia to rzecz indywidualna i nie ważne w jakiej formie to koło o preferowanym rozmiarze zmieści się i będzie wedle uznania. Jedni lubią małe profile i duże obniżenie. Inni małe obniżenie z większym profilem ale i dużym kołem. Dla przykładu, profil opony 40/18" uważam za idealny do obniżenia -40mm. Nie ma tragedii i wygląd też jest.
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko