
8C AAH Q LPG - oponki na lato str.11
no pewnie wiec wystarczy tyko kupic idealna bledne z cabrio koszt 350-400 okazyjnie trafiajac na igłe z konca lat i potem ja przekombinować do sedana .. czekamy na wysyp blend na forum w sedanach :mrgreen:Tighe pisze:Pozostaje opcja zrezania takowej z CabrioNa allegro było B4 z takim czymś, nawet mam foto
[url=http://img834.imageshack.us/img834/6720/c151399652.th.jpg]Obrazek[/URL]
- 
				
				Tigeros
 - Forum Audi 80

 - Posty: 2842
 - Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
 - Imię: Karol
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.3 NG
 - Lokalizacja: Radom
 
dokładnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:duo pisze:no pewnie wiec wystarczy tyko kupic idealna bledne z cabrio koszt 350-400 okazyjnie trafiajac na igłe z konca lat i potem ja przekombinować do sedana .. czekamy na wysyp blend na forum w sedanach :mrgreen:Tighe pisze:Pozostaje opcja zrezania takowej z CabrioNa allegro było B4 z takim czymś, nawet mam foto
[url=http://img834.imageshack.us/img834/6720/c151399652.th.jpg]Obrazek[/URL]
z innej strony patrząc jak ktoś ma pojęcie jak to zrobić to wyniesie go to mniej więcej tyle co US/Hella Black/Treser, które w dodatku pojawiają się raz do roku
ten koszalin kiepsko wyglada na fotakch co dopiero mowiac na zywo ..wujo1 pisze:dodam od siebie też 2 fotki![]()
[url=http://img694.imageshack.us/img694/9062/c46610754.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img215.imageshack.us/img215/532/c46610755.th.jpg]Obrazek[/URL]
ja tylko dodałem foty , osobiście podobają mi się Hella Blackduo pisze:ten koszalin kiepsko wyglada na fotakch co dopiero mowiac na zywo ..wujo1 pisze:dodam od siebie też 2 fotki![]()
[url=http://img694.imageshack.us/img694/9062/c46610754.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img215.imageshack.us/img215/532/c46610755.th.jpg]Obrazek[/URL]
już zmieniłem  <ok> 
to co widziałem to była blenda ze światłami czerwona HELLA Design Edition, a nie taka jak w A90, moje niedopatrzenie. Us/Japan wgedług mnie byłaby najlepsza gdyby pasowała do niej urzędowa rejestracja, a tak jak będę zmieniał to na czerwone gacie pani heli .
- lotke zostawiam patrzyłem kilka minut na auto bez niej i postanowiłem zostawic
- kierunek pomarańczowy jeden mam i kupię drugi i tak, a potem sprawdzę które zosta
			
			
									
									
						to co widziałem to była blenda ze światłami czerwona HELLA Design Edition, a nie taka jak w A90, moje niedopatrzenie. Us/Japan wgedług mnie byłaby najlepsza gdyby pasowała do niej urzędowa rejestracja, a tak jak będę zmieniał to na czerwone gacie pani heli .
- lotke zostawiam patrzyłem kilka minut na auto bez niej i postanowiłem zostawic
- kierunek pomarańczowy jeden mam i kupię drugi i tak, a potem sprawdzę które zosta
- eSPe
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3693
 - Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
 - Imię: Sławek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.6 ABC
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
A co z prawami autorskimi zdjęć? <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>Słonik pisze: Koleżka eSPe taka wozil na klapie swego czasu.
Obrazek
Tera koleżka swistak3171 będzie z nią jeździł. <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
Na zlocie mi chycnął z bagażnika bo kazał przywieść do obejrzenia hahahah.
Kermit85, teraz to już będę wypatrywał bo wiem jaką jeździsz, mrugnę Ci w lusterko to zjedziemy na jakiś przystanek  
 
modów za duż nie będzie , będę chciał tylko do silnika doprowadzić więcej tlenu
 
 polerowana rura z odseparowanym stożkiem + doprowadzenie zimnego powietrza
tylko potrzebny jest jakiś patent na elastyczne połączenie rury z przepływomierzem i działam
mam nadzieje, że to ozywi silnik przy wyższych obrotach, bo jak nie to wydech przlotowy z nierdzewki,planowanie głowicy o 0,5mm i większe zawory, albo odrazu adaptacja głowicy z 2.8 30V
			
			
									
									
						modów za duż nie będzie , będę chciał tylko do silnika doprowadzić więcej tlenu
tylko potrzebny jest jakiś patent na elastyczne połączenie rury z przepływomierzem i działam
mam nadzieje, że to ozywi silnik przy wyższych obrotach, bo jak nie to wydech przlotowy z nierdzewki,planowanie głowicy o 0,5mm i większe zawory, albo odrazu adaptacja głowicy z 2.8 30V
							











