[80 B4 ABT]ABT by king:) Zegary z eSyy :)
Sam wydech robi różnicę. Odkąd zostawiłem jeden tłumik przelotowy oryginal^^ resztę to rura 2 cale. Do tego wywaliłem mikser gazu i osiągi to po prostu bez porównania.
Co do osiągów ABT. Mój tato ma takowy zagazowany, z katem. Spalanie miasto ok10L LPG, Trasa 9 nie przekroczy. Czysta ekonomia, tylko fakt mułek......
Co do osiągów ABT. Mój tato ma takowy zagazowany, z katem. Spalanie miasto ok10L LPG, Trasa 9 nie przekroczy. Czysta ekonomia, tylko fakt mułek......
Jestem pewny na 101% że graty pochodzą z audi 100 2.0 AAE, a nie z vw golfa, skody octavi czy seata cordoby 1.6 AEE <mikolaj>!StaSiu pisze:Jesteś pewny, że masz garty z AAE a nie przypadkiem z AEE?
Kat już wycięty?
Kat jeszcze na swoim miejscu <lol>
Przyśpieszenie 0-100 po modyfikacji.
Nie wiem ile miał przed modyfikacjami, teraz wychodzi ~11,3s z małym uślizgiem podczas startu. <ok>
Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 17:40 przez king86, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj zamiast kata włożyłem zamiennik ze starszych abt, wymieniłem środkowy oraz końcowy tłumik na nowe. Silnik odżył, ciągnie od około 2200 w górę. Moment obrotowy poprawił się w całym zakresie, mogę teraz jeździć tylko muskając gaz, inne auto!king86 pisze:MolibdynowyGość zmieniła się charakterystyka przebiegu momentu obrotowego silnik zaczyna "ciągnąć" już od 2500obr/min (przed modyfikacjami od 3300obr/min) mam nadzieję że jakieś 15 niutonków wskoczyło :roll:
rejdzik, biorąc pod uwagę że benzyna ma relatywnie nie wielki moment obrotowy to bym na twoim miejscu odelżył koło zamachowe. poprawiłoby to reakcję silnika na gaz na niskich biegach. na wysokich tego nie odczujesz.
ja mam w AAZ lekki zamach i jest naprawdę przyjemnie. no może po za tym że sprzęgło od VR'a nie daje rady ale na to już mam patent...
ja mam w AAZ lekki zamach i jest naprawdę przyjemnie. no może po za tym że sprzęgło od VR'a nie daje rady ale na to już mam patent...
Jaki zamiennik wstawiłeś? Chodzi Ci o tłumik zamiast katalizatora?rejdzik pisze:Wczoraj zamiast kata włożyłem zamiennik ze starszych abt, wymieniłem środkowy oraz końcowy tłumik na nowe. Silnik odżył, ciągnie od około 2200 w górę. Moment obrotowy poprawił się w całym zakresie, mogę teraz jeździć tylko muskając gaz, inne auto!king86 pisze:MolibdynowyGość zmieniła się charakterystyka przebiegu momentu obrotowego silnik zaczyna "ciągnąć" już od 2500obr/min (przed modyfikacjami od 3300obr/min) mam nadzieję że jakieś 15 niutonków wskoczyło :roll:
arwam skąd wziąć lekkie koło zamachowe, o którym mówisz?