Myślę ze 1,2 byłoby lepsze:) a tak na poważnie 2,2t jest już sporo, może ktoś się o 2,7 bi pokusi albo R32 lub R36??emanuel33 pisze:Wolalbys 1.6 niz 2.2T ? :-p Ja tez chce 2.2T Wszyscy maja 2.2T chce i ja :-p
Audi 80 Avant 2.2T mtm
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
AAN dobry wybór <ok> Będziesz z nim w środku coś robił, kucizna itp. ? Sterownik ori Motronic czy standalone ?
Ma ktoś info ile waży taki AAN z osprzętem, kolektory itp. ?
Tylko teraz pytanie jak takie B2, B3, B4 ma skręcać z takim klocem pół metra przed przednią osią ? Takie Vr6T, 2.7Bit i 4.2 to dość ciężkie silniki. Samo wsadzenie torsena nie zrobi z tego Evo :roll:
Ma ktoś info ile waży taki AAN z osprzętem, kolektory itp. ?
Jest sporo, bo szlaki już dawno przetarte no i dźwięk <ok> Ktoś od nas z forum 2.7 BiT już wsadził do Coupe, a kolejny 2.7 BiT już się robi w sedanie B4 Vr6 też fajna opcja, jedna B4 z forum już ma go pod maską.audki pisze: tak na poważnie 2,2t jest już sporo, może ktoś się o 2,7 bi pokusi albo R32 lub R36??
Tylko teraz pytanie jak takie B2, B3, B4 ma skręcać z takim klocem pół metra przed przednią osią ? Takie Vr6T, 2.7Bit i 4.2 to dość ciężkie silniki. Samo wsadzenie torsena nie zrobi z tego Evo :roll:
Sterownik ori Motronic. Jak narazie w planach jest zrobienie kompletnego serwisu dla silnika, do tego wiekszy IC, dolot no i chyba przy okazji pokusze sie o wydech z kwasu i skrzynie 6 biegowa.
Jak sie uda to bedzie tez turbo z RS2 i kolektor z 3B, a calosc skladana bedzie prawdopodobnie w Quattro Garage.
Maciek_B4 powiem Ci, ze tego bialego avanta z piecek na oczy jeszcze nie widzialem, ale wiem ze "jedzie"
Jak sie uda to bedzie tez turbo z RS2 i kolektor z 3B, a calosc skladana bedzie prawdopodobnie w Quattro Garage.
Maciek_B4 powiem Ci, ze tego bialego avanta z piecek na oczy jeszcze nie widzialem, ale wiem ze "jedzie"
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Artur89, Moc seria czy coś będziesz podnosił ?
sagem, Niby tak, ale tłoki, korby, 2 głowice, 4 wałki, więcej zaworów, płynów ustrojowych itp. Ciekawi mnie jakie są różnice w masie między 32, a 40V. No i 4.2 to N/A, a uturbiając go dochodzą kolejne kilogramy. Aby cofnąć do tyłu silnik choćby o te 5cm w AAN chyba nic nie stoi na przeszkodzie ? W 4.2 trzeba by było coś ze servem zrobić.
sagem, Niby tak, ale tłoki, korby, 2 głowice, 4 wałki, więcej zaworów, płynów ustrojowych itp. Ciekawi mnie jakie są różnice w masie między 32, a 40V. No i 4.2 to N/A, a uturbiając go dochodzą kolejne kilogramy. Aby cofnąć do tyłu silnik choćby o te 5cm w AAN chyba nic nie stoi na przeszkodzie ? W 4.2 trzeba by było coś ze servem zrobić.
Audi Sport, narazie zloze zdrowa serie
A pozniej......
Graty juz sie zbieraja :p
Turbo Z Audi RS2 K24 7200 :mrgreen:
i do kompletu kolektor wydechowy, rowniez z Rs-a <ok>
silnik po umyciu
A pozniej......
Graty juz sie zbieraja :p
Turbo Z Audi RS2 K24 7200 :mrgreen:
i do kompletu kolektor wydechowy, rowniez z Rs-a <ok>
silnik po umyciu
Ostatnio zmieniony 07 lip 2015, 21:06 przez Artur89, łącznie zmieniany 1 raz.
Siemanko!
dawno nic nie pisalem, a dzieje sie wiec trzeba zrobic jakis update
Podczas urlopu Audi zostalo doposazone w klimatronik, bardzo mi tego brakowalo, przy okazji dlubania wpadly dodatkowe białe zegary z s2, co z głównymi białymi zegarami i panelem klimatronika tworzy fajni i przyjemny klimat we wnetrzu. Zostało także zregenerowane cale przednie zawieszenie Wkońcu auto pojawiło sie na kilku zlotach, w bardzo doborowy towarzystwie <ok>
Jak wczesniej pisałem, kupiłem silnik 2.2 Turbo AAN, Chłopaki z quattro garage już temat ogarniaja
Komora jest juz w kolorze i w tym tygodniu Audi wraca na dalsze modzenie
w zwiazku z podniesieniem mocy wpadnie tez troszke wiekszy hamulec na przod
4-tłoczkowy zacisk brembo na tarczy z Audi S6 321 mm
Narazie jest to zestaw przejsciowy, z czasem wpadnie coś męskiego na obie osie :mrgreen:
W miare możliwości bede dodawal fotki z przebiegu prac, a w miedzy czasie polowanie na graty
W nowym sezonie o ile plan wypali, quattro wyjedzie troche w innym wcieleniu
Pozdrawiam <ok>
dawno nic nie pisalem, a dzieje sie wiec trzeba zrobic jakis update
Podczas urlopu Audi zostalo doposazone w klimatronik, bardzo mi tego brakowalo, przy okazji dlubania wpadly dodatkowe białe zegary z s2, co z głównymi białymi zegarami i panelem klimatronika tworzy fajni i przyjemny klimat we wnetrzu. Zostało także zregenerowane cale przednie zawieszenie Wkońcu auto pojawiło sie na kilku zlotach, w bardzo doborowy towarzystwie <ok>
Jak wczesniej pisałem, kupiłem silnik 2.2 Turbo AAN, Chłopaki z quattro garage już temat ogarniaja
Komora jest juz w kolorze i w tym tygodniu Audi wraca na dalsze modzenie
w zwiazku z podniesieniem mocy wpadnie tez troszke wiekszy hamulec na przod
4-tłoczkowy zacisk brembo na tarczy z Audi S6 321 mm
Narazie jest to zestaw przejsciowy, z czasem wpadnie coś męskiego na obie osie :mrgreen:
W miare możliwości bede dodawal fotki z przebiegu prac, a w miedzy czasie polowanie na graty
W nowym sezonie o ile plan wypali, quattro wyjedzie troche w innym wcieleniu
Pozdrawiam <ok>
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2015, 20:03 przez Artur89, łącznie zmieniany 1 raz.