Ładny avancik z dobrym seduchem i fajnym kolorze :mrgreen:
Przydało by się dodac <aparat> wnętrza
Co do wymiany jednego amortyzatora; to trakie rzeczy można robić w max 2 letnim samochdzie, ale każdy ma swoje podejście i nie ma co go za to krytykować :roll: Wg mnie nie miało to zbytniego sensu, ale nic mi do tego. Pozostaje życzyć bezproblemowego użytkowania
Teraz kolego wymieniłeś jeden a za pół roku będziesz musiał wymienić obydwa takie jest moje zdanie, ale człowiek uczy się na własnych błędach.
Ze swoje doświadczenia mogę Ci podać przykład jak wymieniałem zawieszenie z przodu raz wymieniłem końcówki drążków bo mi pukały, później tuleje wahacza potem sworznie teraz wiem, że to się robi raz a porządnie- kupuje się zestaw naprawczy dobrej firmy, montuje, robi geometrię i jest spokój. Pozdro
Co do wymiany jednego amortyzatora; to trakie rzeczy można robić w max 2 letnim samochdzie, ale każdy ma swoje podejście i nie ma co go za to krytykować :roll: Wg mnie nie miało to zbytniego sensu, ale nic mi do tego.
Jak to nie miało sensu ? wywal jednego amora z przodu i jedz takim autem to wtedy zdasz relacje i frajdę z jazdy :mrgreen:
Jak bym miał nie ograniczony budżet na remontowanie auta to bym zrobił jak się należy a ze dopiero to było świeże auto to najlepiej się obeznać troszkę w samochodzie pojeździć , wykryć ewentualne problemy żeby potem nie robić poszczególnych usterek tylko zabrać za całość.
mnie to tam ryba to Ty zrobisz z tym autem, ale to jest właśnie przykład tego do czego nawiązałem w dziale otomoto ... od handlarza to złe bo zdrutowane, a te z forum też podrutowane, ale to już lala bo w fotel pierdział klubowicz. I potem przy sprzedazy bedzie w ogłoszeniu sprzedam moje oczko w głowie, moją perełkę, zadbane, chuchane, auto och i ach bo od fana marki, znane na forach i po zlotach :mrgreen:
ps. nue bierz kolego tego konkretnie do siebie, ale pełno ludzi tak robi, ale tylko na handlarzach sie psy wiesza.
Dawno nie pisałem , ale coś wstukam na szybcika, akurat po Dynovwce,
Wstawiłem elektryczne szybki, regulację swiateł, tylne zagłówki i parę innych drobnostek, miedzy czasie wrzuce kilka fotek, z czasem uzupełnie bo nie ma kiedy
Wynik 141.1 dB na Pizdzingu z Hertz'em ES 380, jakoś można przekroczyc 140 db na 450 W w RMS, (powiedział bym ze nawet 400 bo cewka tego głosnika wiecej nie przyjmie )
Miłego piątkowego wieczoru
[ Dodano: 2014-12-08, 14:27 ]
Takie tam pare fotek na szybcika, z ostatnich zlotów z sezonu, poprawiłem stary wynik o 1.3 db czyli 142.5 dB
Przy okazji ostatnio porobiłem pompe wtryskową bo ciekła , odrazu zarzucilem tłokorozdzielacz 11 mm z reno, wrzuciłem niebieską skórę do przodu z a6c5 , elektryczne szyby przód, porobiłem syczki w słupkach i milion innych rzeczy o których zapomniałem
, na czasie powrzucam resztę fotek
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 16:30 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.
Gratuluję świetnego wyniku, przebiłeś na pewno sporo dużo ładniejszych instalacji <ok> kolesie mieli napewno nie tęgie miny :mrgreen: Świetna robota...
Dzięki ! :mrgreen: Parę osób się zdziwiło :d
To nie ma łądnie wyglądać, to ma wyniki trzepać <ok> Może na przyszły sezon też zapodam jakieś piękne druciarstwo z moją weną twórczą ;d
Cel taki zeby instalacja nie przekroczyłą 1000 zł a dmuchneła sporoo ;d