To zalezy ktura srzynia 6 od 2.5tdi.. bo byly dwie wersje, 4.11 w C4 I C5/B5 z 150km I oczywiscie 3.89 w C5/B5 z 180km.audki pisze:Czyli nie ma problemu z zostawieniem tylnego mostu od V6 do skrzyni 6 od 2,5 TDI??turboquattro pisze:Dziekuje bardzo!audki pisze:Super robotaa jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Jest orginalny 3.89.
A powiedz mi czy z wałem coś musiałeś robić czy pasował p&p ?? i interesuje mnie jeszcze mocowanie skrzyni oraz jakie pół osie zastosowałeś??? Pytam tak bo mam całe kompletne audi A6 2,5 TDI Quattroi chce je przeszczepić do audi 80 B4 Quattro V6 Avant:) a właśnie jeszcze snaki zostały ori od 90 czy coś zmieniłeś??
Mocowanie skrzyni I zmiana biegow uzywalem z RS2/S2ABY.
Jeszcze jedno... B4 z V6 mialy dwa przelozenia.. te z 2.6 mialy 4.11 a te z 2.8 mialy 3.89.
Mam nadzieje ze to pomoze.
[ Dodano: 2013-07-10, 08:39 ]
Dziekuje za info, ale to znaczy ze potrzebuje kolektoz z zewnetrznym waste gate.arwam pisze:z tego co wiem na tych turbinach to max 180-190KM i jakieś 400Nmturboquattro pisze:Nastepny plan bedzie K24 z Mercedesa 300td (W124) I kolektor rurowy.
I to by bylo na tyle..![]()
myślę że lepiej wziąć K24-7000 i masz wiekszy potencjał a jeśli nie planujesz aż takich osiągów masz większy zapas wytrzymałości, i dzięki temu większą niezawodność.
mniej kombinacji a w Twoim wypadku nie masz ich niemal wcale.
dla przykładu Tu masz wykresy na K24 z Mercedesa 300TD
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03 ... 9539f.html
a tutaj na K24-7000:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c4df.html
dodatkową dla mnie zaletą jest użycie ori części, i mała ilośc kombinacji jesli nie mamy akumulatora nad skrzynią biegów.Obrazek
Mam nawet tu K24-7000 z AAN... wiec nie ma problemu.
A jakie wtryski byly uzywane?
Pozdrawiam.
Marcin