Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 04 gru 2012, 16:44

ehhh kurde z tym to troche za póżno, bym powiedziała temu kolesiowi co to robił, żeby to zobaczył, jakies czujniki oleju miałam zmienione teraz bo stare pod mase podpięte były, zeby tylko nie świeciły
jak się znajdzie troche czasu wolnego to coś tam będziemy może kombinować hehe

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 04 gru 2012, 18:09

te rzeczy zrób sama bo mechanik Ci powie że nie ma sensu tego robić albo że jak odepniesz to zatrzesz silnik, bo i takich magików widziałem <ok> silnik na wolnej odmie się nieco szybciej będzie zużywał ale w żadnym razie z tego powodu nie grozi mu nagła śmierć.
a jak zrobisz to sama będziesz miała pewność że nikt cię nie będzie robił w konia...

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 04 gru 2012, 20:11

ja to na prawde powinnam zmienić zawód, tylko ciekawe czy można sie uwstecznić w rozwoju haha
po pierwsze i najważniejsze musze kupić olejek na wielką dolewke coca coli hahah bo nie znam dnia ni godziny

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 05 gru 2012, 23:26

alicjaaa, sluchaj wujkaarwama, i bedzie lux ja tam nie narzekam ;) :mrgreen:

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 06 gru 2012, 18:27

ja wujkowi arwamowi jestem skłonna oddac to auto niech ma i juz <cieszy>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 gru 2012, 18:45

najpierw musze pieniążki uzbierać żeby je skończyć.

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 07 gru 2012, 16:42

pech za pechem mnie prześładuje, taki super mechanik sprawdzam stan oleju, cos bagnet cięzko idzie i wyrwałam go jakoś, zalane ponad norme i to duuuużo ponad, mniejsza o to, chce go schować i lipaaa, nie da się , wszedł do połowy, niestety to było rano, musiałam jechać to tyle co wystawało zamknełam klape i pojechałam, się plastik wygiął, ale oczywiście tata sobie nic z tego nie zrobił, ja sobie wymyśłam, może jutro do niego pojedzie albo sam to zaklepie, ehhh no ja na prawde chyba bym wolała zycie bez auta, same zmartwienia, już mi tak żal tego auta, że masakraaaaaaaaaaaaaaaa

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 gru 2012, 17:35

Ja bym zasugerował wymianę auta na coś łatwiejszego w obsłudze typu 80B4 2.0 na jednopunktcie, raz że lepiej jeździ niż to co masz, dwa że zakładasz gaz i wyjda podobne koszta jazdy co teraz a najważniejsze ten silnik jest tak idiotoodporny że naprawdę cieżko go zajechać no i najwazniejsze - bagnet wychodzi lekko <ok>

Dla mnie to Twoje auto a raczej jego silnik to jest studnia bez dna z tego co piszesz, trzeba się w końcu opamiętać i powiedziec stop albo wyrzucić klekota spod maski i założyć zwykła benzyne bo ten Twój silnik to chyba zaczał od nowa kilometry kręcić bo milion już dawno za nim :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2012, 18:15

AAZ nie jest problematyczną jednostką o ile jakiś matoł czegoś nie wykombinuje przy nim no i niestety Alicja trafiła na taki egzemplarz w którym nieźle ktoś namieszał.
2.0 ABT wcale nie jest żywotniejszy, swoje spali i jeśli zamontuje się gaz to traci się dość sporo miejsca w bagażniku, no chyba że mała butla to znowu tankowanie co chwila :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2012, 18:22

pawelrybak15 pisze:AAZ nie jest problematyczną jednostką o ile jakiś matoł czegoś nie wykombinuje przy nim no i niestety Alicja trafiła na taki egzemplarz w którym nieźle ktoś namieszał.
2.0 ABT wcale nie jest żywotniejszy, swoje spali i jeśli zamontuje się gaz to traci się dość sporo miejsca w bagażniku, no chyba że mała butla to znowu tankowanie co chwila

otóż to. dodatkowo nie robimy dwóch przeglądów w ciągu roku jak to musimy robić posiadając auto z LPG

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 07 gru 2012, 18:31

ja nie mogę posiadać benzyny a tym barfziej z gazem, po kiego mi gazówka, jak benzyna to tylko sama bez lpg, narazie musi być diesel z pewnych ważnych aspektów, tylko, ze ciągle coś się dzieje, ja czekam na okazje, żeby go opchać , ale oczywiście tata się do mnie rzuca, musze mieć drugie auto od razu w zamian, na taka opcje by przystał
jestem w takim stanie, ze chce się go pozbyć a nie moge, błedne koło haha

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 gru 2012, 18:32

pawelrybak15 pisze:2.0 ABT wcale nie jest żywotniejszy,
Uwierz jest na tym samym poziomie, a jak nie to najlepszy przykład niezniszczalne 1,8 PM na monowtrysku, to nie jest 16V co dół się sypie. Tam po prostu nie ma co sie psuć w osprzecie a jak już nawet to jakieś czujniki po 20zł. Dół silnika bez remontu z 600-700tys, jedyna przewaga klekota to spalanie bo bez gazu to te 10l po miescie i 7-8 trasa spali ale jak się trafi na zdrowy egzemplarz to silnik przetrzyma nadwozie. A wolałbym spalić na trasie te 2l wiecej benzyny niż ropy, niż mieć takie jaja z silnikiem.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2012, 18:42

GerB3 pisze:edyna przewaga klekota to spalanie bo bez gazu to te 10l po miescie i 7-8 trasa spali ale jak się trafi na zdrowy egzemplarz to silnik przetrzyma nadwozie. A wolałbym spalić na trasie te 2l wiecej benzyny niż ropy, niż mieć takie jaja z silnikiem.

a ja wolę spalanie na poziomie 5l w trasie i siedmiu w mieście.


jak masz wał z TDI i dobrze zrobiony silnik to żadne trasu Ci nie straszne. szczególnie z długimi skrzynkami biegów, i bez problemu można taki silnik wzmocnić w okolice 160-180KM zachowując przy rozsądnym użytkowaniu ( jako dupowóz, bo jako auto dla przyjemności z jazdy to raczej już nie). jego żywotność, czyli powinien wytrzymać jakieś 400-500kkm do remontu,

jesli zrobiony z głową i na dobrych częściach spokojnie powinien zrobić przy stosowaniu dobrych olejów około 700-800kkm.

mam w golfie AAZ'a i po rocznym upalaniu jak zdjąłem głowicę w celu zmiany uszczelki to stwierdziłem że głowicy i tłokom, oraz cylindrom taka moc nie szkodzi w najmniejszym stopniu...

natomiast kupując benzynę sakazani jesteśmy na duży apetyt na paliwo przy całkowitym braku dynamiki i brak elastyczności, a więc koniecznośc niemal ciągłego machania lewarkiem biegów. pozdrawiam użytowników benzyniaków tych słabowitych życząc im "aby się opamiętali" <rotfl> <rotfl> <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 gru 2012, 19:05

arwam pisze:przy całkowitym braku dynamiki i brak elastyczności,
Tak, takie AAZ, SB plus ileśtam czy 1Z to seryjnie to mają taką dynamikę i moc że az głowa boli, a jak już porównujesz kręcone auto to porównaj od razu modzonego np. AFN z 1,8T bo na razie to porównujecie auta doładowane do wolnossących. Jedyna przewaga seryjnego klekota 90km nad seryjną benzyną bez turbo 90km to spalanie, takie SB czy 1Z jedzie jak 1.6 na gaźniku :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2012, 19:15

Chyba nie miałeś okazji jechać zdrową serią 1,6 Turbo D...
1,6 na gaźniku ma 70KM o ile dobrze pamiętam jeśli nawet nie mniej, a 1,6 Turbo D seria to 80KM i większy moment obrotowy więc to logiczne, że będzie lepiej jechać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl