Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 cze 2010, 21:18

obcy21 pisze:hmmm wymień bostpina na tego z B3 i będzie "kop" podobny do tego z B3
Powodzenia w znalezieniu pina w pompie wtryskowej diesla :mrgreen: W turbo D znajdziesz ;-)

Awatar użytkownika
obcy21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 18 sty 2010, 18:13
Lokalizacja: Legionowo/k Warszawy

Post autor: obcy21 » 08 cze 2010, 21:20

o patrzcie nie zwróciłem uwagi że mowa o B3 w samym D :oops:

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 09 cze 2010, 02:24

hehe no cóz zdarza się :lol: ale naprawe trzeba zrobic tak czy inaczej i dopiero wtedy się będę przejmowac bajerami, no i wówczas będe zapewne konsultować się ze wszystkimi na dany temat ;p

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 09 cze 2010, 13:30

dsasz radę :mrgreen: troszkę dołożysz i audiola Ci się odwdzięczy w 100% :lol: wiem co mówie :mrgreen:

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 10 cze 2010, 19:25

Autko daje radę ;-) Ale jeśli mowa o tym że b3 ma kopa to może jednak tam siedzi 1.6 TD sb, a wtedy bost pin tam będzie. alicjaaa sprawdź po prostu czy jest turbina w b3 ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 10 cze 2010, 23:13

ah Ci specjaliści :lol:

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 02 lut 2011, 11:29

witam, dawno się nie odzywalam, w autku moim kochanym mialam normalnie remont silnika, wymienione tłoki i honowanie, gdyż było porysowane wszystko i brał mi masakryczne ilości oleju, przy okazji zoatały wszystkie filtry i płyny pozmieniane, i wiadomo wszystko od nowa ustawiane, jeszcze nie mam auta w domu stoi u mechanika, ale nie moge sie doczekac kiedy je odbiorę, i zastanawiam się czy pozostac przy 15w 40 czy wlac połsyntetyk po dotarciu, no i jakies tam jeszcze drobne sprawy związane z zawieszeniem niby sa ale to juz może poczekać, za dużo po kieszeni mnie pociągnął ten remont, tak ok 3tys wyszło wszystko razem z robocizną

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 lut 2011, 11:35

alicjaaa, ja bym dawał półsyntetyk i się nie zastanawiał ;-) Zwłaszcza jak zetorek kapitalkę przeszedł

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 02 lut 2011, 11:35

alicjaaa pisze:i zastanawiam się czy pozostac przy 15w 40 czy wlac połsyntetyk po dotarciu
nie lej mineralnego oleju do AAZ czy 1Z to zabija coraz bardziej auto z każdym przejechanym kilometrem :-/
Spokojnie możesz zalać półsyntetyk 10w40, a jeżeli wszystko zrobione to nawet zastanowiłbym się nad syntetykiem 5w40 z jakiejś dobrej firmy. Życzę zadowolenia z autka i jak najmiej problemów ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 02 lut 2011, 12:12

no coz, no to może i się zdecyduję, bo jak nie mam dolewek teraz, bynajmniej mam taką nadzieje, ze remont to wyeliminował w pełni, pozostaje kwestia turbiny, ale mam nadzieje, ze jeszcze troche podziała bez problemu

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 lut 2011, 12:15

alicjaaa pisze:ale mam nadzieje, ze jeszcze troche podziała bez problemu
Wszystko będzie zależało jak ją będziesz użytkowała i jaki olej zalejesz ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 02 lut 2011, 12:17

użytkowac to normalnie teraz jak z jajkiem się obchodze, a olej to wiem, że lepszy będzie półsyntetyk niz 15w 40 im epszy olej tym turbina w lepszym stanie i dłużej mi posłuży ;)

Aro

Post autor: Aro » 02 lut 2011, 12:22

ok 3tys wyszło wszystko razem z robocizną
Ja bym wolał swapować :D I zapodać sobie jakiegoś AFN'a ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 02 lut 2011, 12:26

ja już pozostane przy moich skromnych 75 km aby się toczyło i oleju nie jadło i dojechało wszędzie gdzie bede chcieć ;> he he w olej ewentualnie zainwestuje lepszy

Aro

Post autor: Aro » 02 lut 2011, 12:29

hehe masz to szczęście ,że masz sedana :D u mnie niestety te 90KM w karawanie mało hehe. Ale zawsze to AAZ Twoje można wyżyłować na 100KM+ ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl