Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 AVANT Green

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 20:08

Kupiłem belkę z czopami. Reszta została moja.
Myślisz, że może coś być z piastą?? Ale co...

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 maja 2013, 20:10

nie no z paista nie moze byc cos zle raczej myslalem o czopie ze krzywy jest, ogolnie sytuacja dziwna...

obnizenie auta napewno nei spowodowalo tego ze cos sie chowa a cos wystaje.. mam nizej i jest rowno...

nigdy belki nie zdejmowalem moze na niej jest minimalna jaka regulacja, a Pan mechanik poprostu przykrecil ja na pałe

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 maja 2013, 20:11

Ej a wez zobacz czy nie masz jednej felgi et 15 a drugiej 35 :-D

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 20:14

sagem pisze:Ej a wez zobacz czy nie masz jednej felgi et 15 a drugiej 35 :-D
Sprawdzałem :-P a nawet zamieniałem... wszystkie są z tym samym ET :) Ale kurde jeszcze dla pewności to jutro sprawdzę.. nie wiem po co ale sprawdzę :-P Różnice widać też na stalówkach także borbety są ok ;-)

Delik, nie wiem - nie znam się na regulacji belki. Kurde, szkoda że nie mam jakiegoś znajomego mechanika, z którym bym sam przy tym posiedział...

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 08 maja 2013, 21:04

Pawelek odkrec śruby mocujace uchwyty belki do nadwozia i sprawdź zakres regulacji lewo- prawo. Może w tym tkwi problem.....czyli coś jest za bardzo w lewo przesunięte.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 maja 2013, 21:09

Wywal belke i rezaj quattro. Bedzie problem z glowy.

Ja obstawiam temat co opisal hexman.
Wyciac stabilizatora kawalek i dac srube rzymska z regulacja i patrzyc co sie dzieje przy skracaniu.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 maja 2013, 21:11

eSPe pisze:Wyciac stabilizatora kawalek i dac srube rzymska z regulacja i patrzyc co sie dzieje przy skracaniu.
dla mnie bez sensu... , skoro mam nizej i nic mi nie wystaje ani sie eni chowa

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 maja 2013, 21:33

delik pisze:dla mnie bez sensu... , skoro mam nizej i nic mi nie wystaje ani sie eni chowa
To jesteś pierwszą zglebioną ośką (zarówno w modelu B4 jak i C4) w której się nie spotkałem w takim układzie z tym zjawiskiem.

Stabilizator masz pod skosem. W momencie zbliżenia się budy do belki (czyli zglebienia auta) logiczne że stała długość stabilizatora spowoduje wypchnięcie belki w jedną stronę.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 21:40

Ale eSpe, najlepsze jest to, że bez gleby stoi tak samo :-(

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 maja 2013, 21:55

Ale eSpe, najlepsze jest to, że bez gleby stoi tak samo :-(
No to zostaje jedno.
eSPe pisze:Wywal belke i rezaj quattro. Bedzie problem z glowy.
:-P :-P :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 maja 2013, 22:11

eSPe pisze:Stabilizator masz pod skosem.
NIEEE, już ci powtarzam po raz drugi że to nie B3 :-D Tu jest prosty i obniżenie nie powinno mieć żadnego wpływy na wychylenia po za obrys auta w jedna lub drugą strone :!: :!:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 maja 2013, 22:29

eSPe pisze:Wyciac stabilizatora kawalek i dac srube rzymska z regulacja i patrzyc co sie dzieje przy skracaniu.
Z tego co czytam wnioskuje, że nie chodzi o stabilizator, tylko drążek Panharda, który w B4 nie występuje. Nie znam budowy zawieszenia tylnego w C4, ale w/w drążek jest np. w B3.

pawełek, wjedź autem na kanał lub podnośnik, weź zwykłą miarkę zwijaną, znajdź na podłodze dwa symetryczne punkty i zmierz od nich położenie samej belki (długości i przekątne), a nie punktów jej mocowania - do tego blacharz Ci nie jest potrzebny. Jeszcze jedno, wymieniałeś samą belkę, czy te uszy do których jest mocowana, również?

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 08 maja 2013, 22:37

A może po prostu kupiłeś (...) który jest krzywy :mrgreen:

Sory za szczerość, ale tak właśnie sobie pomyślałem :roll:

Czy myśmy już kiedyś nie rozmawiali na temat wyrażania się?
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 22:43 przez Dorianek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 08 maja 2013, 22:38

Ale co belkę czy audice?

IC69, dam Ci znać jutro.
Wiem, że była z czopami.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 maja 2013, 22:43

IC69 pisze:Z tego co czytam wnioskuje, że nie chodzi o stabilizator, tylko drążek Panharda
Tak o to mi chodzi.
sagem pisze:NIEEE, już ci powtarzam po raz drugi że to nie B3 :-D Tu jest prosty
IC69 pisze:który w B4 nie występuje
A myślałem że występuje. Taki problem jest standardowo z glebowanymi C4 bo tam jest więc myślałem że B4 ma to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl