B4 AVANT Green
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
nie no z paista nie moze byc cos zle raczej myslalem o czopie ze krzywy jest, ogolnie sytuacja dziwna...
obnizenie auta napewno nei spowodowalo tego ze cos sie chowa a cos wystaje.. mam nizej i jest rowno...
nigdy belki nie zdejmowalem moze na niej jest minimalna jaka regulacja, a Pan mechanik poprostu przykrecil ja na pałe
obnizenie auta napewno nei spowodowalo tego ze cos sie chowa a cos wystaje.. mam nizej i jest rowno...
nigdy belki nie zdejmowalem moze na niej jest minimalna jaka regulacja, a Pan mechanik poprostu przykrecil ja na pałe
- pawełek
- Forum Audi 80
- Posty: 684
- Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
- Imię: paweł
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Sprawdzałem a nawet zamieniałem... wszystkie są z tym samym ET Ale kurde jeszcze dla pewności to jutro sprawdzę.. nie wiem po co ale sprawdzę Różnice widać też na stalówkach także borbety są oksagem pisze:Ej a wez zobacz czy nie masz jednej felgi et 15 a drugiej 35
Delik, nie wiem - nie znam się na regulacji belki. Kurde, szkoda że nie mam jakiegoś znajomego mechanika, z którym bym sam przy tym posiedział...
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
To jesteś pierwszą zglebioną ośką (zarówno w modelu B4 jak i C4) w której się nie spotkałem w takim układzie z tym zjawiskiem.delik pisze:dla mnie bez sensu... , skoro mam nizej i nic mi nie wystaje ani sie eni chowa
Stabilizator masz pod skosem. W momencie zbliżenia się budy do belki (czyli zglebienia auta) logiczne że stała długość stabilizatora spowoduje wypchnięcie belki w jedną stronę.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co czytam wnioskuje, że nie chodzi o stabilizator, tylko drążek Panharda, który w B4 nie występuje. Nie znam budowy zawieszenia tylnego w C4, ale w/w drążek jest np. w B3.eSPe pisze:Wyciac stabilizatora kawalek i dac srube rzymska z regulacja i patrzyc co sie dzieje przy skracaniu.
pawełek, wjedź autem na kanał lub podnośnik, weź zwykłą miarkę zwijaną, znajdź na podłodze dwa symetryczne punkty i zmierz od nich położenie samej belki (długości i przekątne), a nie punktów jej mocowania - do tego blacharz Ci nie jest potrzebny. Jeszcze jedno, wymieniałeś samą belkę, czy te uszy do których jest mocowana, również?
A może po prostu kupiłeś (...) który jest krzywy :mrgreen:
Sory za szczerość, ale tak właśnie sobie pomyślałem :roll:
Czy myśmy już kiedyś nie rozmawiali na temat wyrażania się?
Sory za szczerość, ale tak właśnie sobie pomyślałem :roll:
Czy myśmy już kiedyś nie rozmawiali na temat wyrażania się?
Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 22:43 przez Dorianek, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak o to mi chodzi.IC69 pisze:Z tego co czytam wnioskuje, że nie chodzi o stabilizator, tylko drążek Panharda
sagem pisze:NIEEE, już ci powtarzam po raz drugi że to nie B3 Tu jest prosty
A myślałem że występuje. Taki problem jest standardowo z glebowanymi C4 bo tam jest więc myślałem że B4 ma to samo.IC69 pisze:który w B4 nie występuje