Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 DTM Competition quattro.

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 maja 2012, 12:01

eSPe pisze:Jedenosiemturbognojek wg mnie pasuje idealnie do Compi. Mały, lekki z pałerem
\

Zawsze to mówiłem :mrgreen:
trepek pisze:Może 2.2T?
Zupełnie bez sensu i tylko zepsuje charakter Compi . I to wcale nie jest taki fajny silnik mocowo i eksploatacyjnie.

Górnik zostawi w ORI stanie bo to tylko do lansu latem. Wiec powinien żyć ten biedny DOWN :mrgreen:

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 01 maja 2012, 20:50

chmiel25 pisze:
trepek pisze:Może 2.2T?
Zupełnie bez sensu i tylko zepsuje charakter Compi . I to wcale nie jest taki fajny silnik mocowo i eksploatacyjnie.

A dlaczego miało by zepsuć charakter Compi, skoro s2 limo ma 2.2T i nie wiele rózni sie wyglądem zewnętrznym??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 maja 2012, 00:15

SzymekB pisze:
chmiel25 pisze:
trepek pisze:Może 2.2T?
Zupełnie bez sensu i tylko zepsuje charakter Compi . I to wcale nie jest taki fajny silnik mocowo i eksploatacyjnie.

A dlaczego miało by zepsuć charakter Compi, skoro s2 limo ma 2.2T i nie wiele rózni sie wyglądem zewnętrznym??
Bo S2 limo To S2 LIMO a Compi t o Compi właśnie dlatego !!
Poczytaj o S2 limo i O histori Competition. Może wtedy zrozumiesz sens ACE w Compi i bezsens wkładania 2.2 t jak również polecam poczytać i 2.2 t troche to rozjaśni światopogląd.

Pozdro

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 02 maja 2012, 06:15

Dajcie w końcu spokój z tymi swapami. Bartek nic takiego nie będzie czarować i tyle :-)

durch

Post autor: durch » 02 maja 2012, 09:27

Co do 2.2T 20V, dlaczego niby jest słaby mocowo? Nie słyszałem by ktokolwiek kiedy kolwiek narzekał na 2.2T mocowo jak i eXplotacyjnie. :-P Wiem i czuje że gdyby górnik posiadał owe 2.2T, nie pogardził by nim w Competitione. Tylko na co mu swap, skoro ACE mu służy, nie jest to aż tak zły motor, nie przesadzajmy. ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 maja 2012, 09:41

durch pisze:Co do 2.2T 20V, dlaczego niby jest słaby mocowo? Nie słyszałem by ktokolwiek kiedy kolwiek narzekał na 2.2T mocowo jak i eXplotacyjnie.
Poczytaj o tych silnikach to będziesz wiedział.

Koniec OT.

Górnik we no poka jakie nowe fotki tego gruza. bo zapomniałem jak to wygląda :mrgreen:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 02 maja 2012, 11:53

Górnik zaraz od tego spamu znów zamknie temat :mrgreen: Też bym zobaczył nowe fotki :-P

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 02 maja 2012, 11:57

własnie trzeba nowe fotki zrobić jak coś to mam dziś chwilę moge pomóc wypchać Ci ACE z garażu :mrgreen:

durch

Post autor: durch » 02 maja 2012, 16:29

chmiel25 pisze:
durch pisze:Co do 2.2T 20V, dlaczego niby jest słaby mocowo? Nie słyszałem by ktokolwiek kiedy kolwiek narzekał na 2.2T mocowo jak i eXplotacyjnie.
Poczytaj o tych silnikach to będziesz wiedział.

Koniec OT.

Górnik we no poka jakie nowe fotki tego gruza. bo zapomniałem jak to wygląda :mrgreen:
Czytałem, dotykałem wiem co z nimi, gdzie co jak. Więc co mi tu mówisz? <ok>
Górnik, daj no jakieś swet focie, wszyscy chcieli by ujrzeć. Duo zrób coś. <piwo>

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 03 maja 2012, 00:02

Czekamy na nowe foty, ja ide czytac o historii competition i s2.... :lol:

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 20 maja 2012, 22:54

Aktualne zdjęcia:

Obrazek ObrazekObrazek

Nowe zegary (poszukiwania głównych S2):
Obrazek

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 20 maja 2012, 22:59

O proszę, lusterka się zmieniły, to auto jest masakryczne 8-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 maja 2012, 00:00

Fajny sedan.
Jak ACE :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 maja 2012, 00:12

Słonik pisze:Jak ACE :?: :mrgreen:
Nie słyszę co mówisz bo panewki marsza grają :-P

A tak poważniej nic więcej przy stosunku wysokość zawieszenia - stan dróg
mi się na razie nie przyda.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 21 maja 2012, 05:49

gornik pisze:Aktualne zdjęcia:

Dobrze wygląda <ok> . Poważnie takie książkowe 2 bary Ci trzyma na ciepłym silniku i na wolnych obrotach? (temp. ok. 70 i ok. 850-900 obr./min.) :-D

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl