B4 DTM Competition quattro.
Nowe opony to Continental CONTI SPORT CONTACT 215/40 ZR17.
http://www.conti-online.com pisze:Ekstremalnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact.
Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zapewnia ona, że samochód zachowuje dobrą przyczepność na drodze podczas jazdy z dużymi prędkościami i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu potężnych sił. Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact zostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami.
Na suchej drodze nowe żebra bieżnika zapewniają niezwykłe osiągi podczas hamowania oraz precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania.
Na mokrej drodze unikalna budowa kanałów bieżnika pozwala na lepsze odprowadzanie wody, zwiększając odporność na aquaplaning.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
gdybym mial przygotowywac B4 do bezpiecznego rozwijania takich predkosci obspawalbym mu nadwozie i doposazyl w klatke a raczej nie sadze zeby gornik byl sklonny zrezygnowac z wypasu ktory sam zrezal - dobrze zgaduje :?:MIODEK pisze:jak będzie Swapik to opony z tym indeksem w sam raz :mrgreen:
niezaleznie od tego szczerze 3mie kciuki za jakis konkretny projekt z powazna moca - Competition winno jezdzic a nie pelzac <ok>
B4 ma wystarczajaco sztywna bude a zawias od s2 tez da rade do 250km bo wiecej nie potrzeba.deejay.ftb pisze:gdybym mial przygotowywac B4 do bezpiecznego rozwijania takich predkosci obspawalbym mu nadwozie i doposazyl w klatke a raczej nie sadze zeby gornik byl sklonny zrezygnowac z wypasu ktory sam zrezal - dobrze zgaduje :?:MIODEK pisze:jak będzie Swapik to opony z tym indeksem w sam raz :mrgreen:
niezaleznie od tego szczerze 3mie kciuki za jakis konkretny projekt z powazna moca - Competition winno jezdzic a nie pelzac <ok>
jestem za planem gornika mily dupowoz z konkretnymi osiagami over S2 <rotfl>
Juz dawno mialem ci o tym napisac. Gornik idziesz dokladnie taka sam droga jak ja.
tylko ze ja ostatnio nie mam czasu. Roznica jest taka za ja mam klime i pelna elektryke wiec tyle roboty mniej mnie ominelo.
narazie szukam daszkow i lampek w raczki i wyswietlacza temperatury i cholernych raczek w przednie boczki. Fotele zostawiam moze uda mi sie poprostu zalozyc do nich maty grzejace ale to przed zima sie zobaczy.
Ty pomysl lepiej co zrobic z wykladzinami w bagazniku. Bo ja wiem ze cabrio niestety ma dluzsza klape i za duzo rzezby jest z dopasowaniem.
POzdro
tylko ze ja ostatnio nie mam czasu. Roznica jest taka za ja mam klime i pelna elektryke wiec tyle roboty mniej mnie ominelo.
narazie szukam daszkow i lampek w raczki i wyswietlacza temperatury i cholernych raczek w przednie boczki. Fotele zostawiam moze uda mi sie poprostu zalozyc do nich maty grzejace ale to przed zima sie zobaczy.
Ty pomysl lepiej co zrobic z wykladzinami w bagazniku. Bo ja wiem ze cabrio niestety ma dluzsza klape i za duzo rzezby jest z dopasowaniem.
POzdro
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
ototototo :mrgreen: Compi musi estetycznie wyglądać, bo w tym jego urok. E tam gadacie przecież 140PS już jedzie. A jak ktoś ma 90PS to co ma mówić?? :lol:gornik pisze:Jeśli jakimś cudem coś będzie się działo pod maską na pewno was uświadomię, ale nigdy to nie będzie wyścigówka z klatką. Jeśli już to elegancko wyglądająca i odpychająca się limuzyna.
Kolego szacunek. Załóż swój wątek i koniecznie przedstaw nam w pełni swoje auto. No i więcej, duużo więcej filmików poproszę. Dobra robota!audirally pisze:Ja mam nieco zmodyfikowanego Compi.
Jest całkowicie odelżony lecz silnik został jak narazie bez żadnych przeróbek
czyli standardowe 2.0 140KM
Dla chętnych obejrzenia przedstawiam link do filmiku
Pozdrawiam klubowiczów