Dzięki ale mam swojego , zresztą u mnie to prawie całość do malowania czas i historia zrobiła swojedelik pisze:jakby co to moge ci dac numer do tego mojego majstra od malowaniachmiel25 pisze:Zderzak też i malowanie na wiosne
B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
Arwan temat spalania już poruszałem ja nie umiem jeździć mi TDi pali 10 po miescie i koniec.arwam pisze:ja tam nie mam z tym żadnych problemów.chmiel25 pisze:Nie dużo w porównaniu do benzyny o tej mocy bo okolice 12/13 litrów na 100km/h
Miasto niezmiennie 10l i nigdy nie udało mi się spokojnie tyle zrobić.
nawet jazda z trzymającymi heblami i za krótką skrzynią owocuje spalaniem 6,2l na 100km
2.6 v6 pali 15/18 w quattro w automacie z predkoscia autobusu pali 12 l I koniec
Generalnie wali mnie to ile pali tobie auto jak wozisz je na lawecie albo ciągasz.
Ja wsiade i bedzie wiecej . Bo w łodzi są korki i nie ma głaskania dziewczynek. Po plecakach.
chmiel25 pisze:Arwan temat spalania już poruszałem ja nie umiem jeździć mi TDi pali 10 po miescie i koniec.
2.6 v6 pali 15/18 w quattro w automacie z predkoscia autobusu pali 12 l I koniec
Generalnie wali mnie to ile pali tobie auto jak wozisz je na lawecie albo ciągasz.
Ja wsiade i bedzie wiecej . Bo w łodzi są korki i nie ma głaskania dziewczynek. Po plecakach.
to musze kiedyś zajechać do Ciebie i zobaczyć ile przy mojej jeździe by paliło <ok>
a na poważnie jeśli są korki i w dodatku masz ciężką nogę a auto jest po mocnym remapie to nie dziwne. za to trochę spalanie nawet jak na dłubanego Diesla tymbardziej PD w trasie to mi jednak się spore wydaje...
za to jakbyś moim pucfikiem jeździł to tam godzinowe( postój w korkach) jest spore a w trakcie jazdy sądzę że nie powinno byćduże. fakt że jeszcze typowo miejskiej jazdy auto po szczepie nie zażyło.
a tak z ciekawości jak jedziesz w trasie to w jakich "widełkach" masz prędkości i czy styl jazdy raczej agresywny czy jednak spokojny płynny ale stanowczy i dynamiczny jednocześnie?
i nie uruchamiaj sie bo nie ma o co poprosu mnie to intryguje dlaczego innym pali o jakieś 30-40% mniej niż tobie, wiem że Quattro swoje weźmie ale bez przesady. w końcu jest i tak jednym z układów o mniejszych stratach jeśli chodzi o permamenty napęd.
spalanie w moim A4 B6 AVF po lekkiej zmianie softu jest podobne jak u chmielaarwam pisze: poprosu mnie to intryguje dlaczego innym pali o jakieś 30-40% mniej niż tobie, wiem że Quattro swoje weźmie ale bez przesady. w końcu jest i tak jednym z układów o mniejszych stratach jeśli chodzi o permamenty napęd.
nawet jak tylko moja żona jeździ do pracy to komputer pokazuje śrenie 8l
A o B5 już nie wspominam bo ta wciąga ok 18l a może i więcej teraz po śniegu
nie wiem jak można V6 zejść poniżej 10l :shock: :shock:
chyba muszę się wybrać na jakieś korepetycje jak jeździć " na kropelce" do niektórych klubowiczów
Arwan ja jade codziennie 40km przez 1h 15m lub około tego w korkach gdzie 3 bieg to urojenie. Poruszam się normalnie jak wszyscy. I miasto cały czas +/- 10l.
Trasa płynnie równo prawie bez hamowań. dość szybko bo zwykłe to jak warunki pozwolą
autostrada 140/200 km i wtedy pali +/- 7 l
Tylko niech nikt nie pisze że jak bym jechał 80/90 to spali i 5 l!!
Sami se tak jeździjcie żeby robić jakieś żałosne rekordy i wyścigi o 5pln .
Zwykły passat B5 w normalnej eksploatacji po Łodzi pali 8l + więc o czym rozmowa??
Julek +1!!
Trasa płynnie równo prawie bez hamowań. dość szybko bo zwykłe to jak warunki pozwolą
autostrada 140/200 km i wtedy pali +/- 7 l
Tylko niech nikt nie pisze że jak bym jechał 80/90 to spali i 5 l!!
Sami se tak jeździjcie żeby robić jakieś żałosne rekordy i wyścigi o 5pln .
Zwykły passat B5 w normalnej eksploatacji po Łodzi pali 8l + więc o czym rozmowa??
Julek +1!!