Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 27 sie 2014, 20:25

brabus124, na mody się narazie nie zapowiada bo trzeba przywrócić auto do porzadku po porzednim właścicielu, bo teraz po roku użytkowania wszystko wychodzi (łożyska, świece, przewody itd.). Chip i Kat out spokojnie wystarcza i auto nadal jest ekonomiczne. Są teraz inne priorytety. Swieżo co zamówiłem oponki na zimę no i trzeba się w końcu do blacharza wybrać klapa i bok tył do roboty ;/. No i przydałoby sie jakieś nowe koło na wiosnę :D

Na zimę wpadają Zeetex ice-plus s100:

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 28 sie 2014, 19:40

ładny avancik co jest z klapą że blacharz aż potrzebny ??

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 28 sie 2014, 19:44

Przemas80, niestety bierze ją rdza w podszybiu. Lakiernik powiedział, że była już robiona ale bez odklejania szyby (czytaj po łebach...). Dlatego znowu rdzewieje. Bardziej martwie sie progiem, bo ten sam gosciu powiedział, że przegnity jest troche i moga być dziury już. Chce to zrobić porządnie, tak zeby mieć spokój na kilka lat, nie wiem tylko czy jest to możliwe.... :-|

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 28 sie 2014, 19:55

Poszukaj może klapy w kolorze masz ragusa green LY6P braciaka ma sedanika w takim samym ,że próg zgnity to bierz rób jak najszybciej :-/

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 28 sie 2014, 19:58

No na jesien będzie robione, ustalam powoli terminy, z czym wbrew pozorom łatwo nie jest... Mam nadzieję, że da sie odratować.

[ Dodano: 2014-08-30, 19:38 ]
Doszła polerka końcówki wydechu :D
Obrazek

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 31 sie 2014, 19:29

bardzo fajnie se radzisz! powodzenia w dalszym rezanku =] będę obserwował :)

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 31 sie 2014, 23:11

chodor, dzięki, miłe slowa. Powolutku, powolutku i coraz więcej wiem o tym aucie, na tyle, żeby ponaprawiać coś samemu.

Dzisiaj troche lipa bo jak wracałem do Wrocławia to Audiczka straciła moc na wyzszych obrotach, a wczoraj wymieniałem jedną opaskę za turbiną i może gdzieś puszcza ciśnienie. Jutro muszę sprawdzić ... :roll:

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 wrz 2014, 15:50

Jak tam majstrowałes to możliwe że za słabo skręcone troche. Najlepiej załóż porządną skręcaną opaske SGB
Obrazek

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 01 wrz 2014, 16:38

Krzysiek 84, dzisiaj dokręcałem przed wyjazdem do pracy i problem pozostał. Jak wrócę to będę majsterkował, bo może wręcz przeciwnie uszkodziłem jakiś wąż bo za mocno skręciłem. Efekt ewidentnie po zmianie opaski. 130 na autostradzie i koniec mocy, więcej dymu. Sprawdzę te węże najpierw je wykręcając, a później ewentualnie, jak to nie pomoże to obejdę N75 i wtedy zobaczymy. Samochód ewidentnie nie jedzie od 2500>. :-?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 01 wrz 2014, 20:59

Ja przez prawie 3 lata nie byłem przekonany do polerki wydechu i miałem w czarny MAT, ale w końcu się przekonałem do polerki i fajnie to jednak wygląda :-D

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 02 wrz 2014, 14:50

brabus124, efekt niby niezauważalny, ale naprawdę poprawia wygląd auta! U mnie jeszcze doszło wizualnie na + ucięcie haka, ale belkę zostawiłem, tak na wypadek jakby komuś za mną przyszło na myśl opóźnić hamowanie <ok>

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 12 wrz 2014, 19:49

Cześć

Fajny Avancik :) Żwrócił moją uwagę, bo mam identycznego, równie ładnego jak Twój (może w końcu zrobię jakąś sesję zdjęciową). Co ciekawe nawet drobne problemy miałem takie jak u Ciebie, czyli to co piszesz o podszybiu i o progu.
Podszybie klapy da się skutecznie naprawić bez zdejmowania szyby (może trudno w to uwierzyć), no chyba że korozja jest naprawdę wyjątkowo zaawansowana i wtedy rzeczywiście najlepiej zdjąć szybę.
Co do progu - jeśli jest oryginalny, warto dokładnie zweryfikować jego stan, nie daj się namówić na ewentualną wymianę progu. Mało prawdopodobne, aby był naprawdę przegnity, no chyba że był już kiedyś wymieniany bądź naprawiany. Mój niestety był już kiedyś wymieniany.
Jak by co to pytaj, to postaram się opisać zakres prac.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 12 wrz 2014, 20:04

Wrzucaj fotki koniecznie, rzuce okiem i upewnię sie czy rzeczywiście taka sama :D
Sagitari, Lakiernik powiedział, że mógł juz być robiony, ale coś pogderał, że tą listwe ciężko ściągac i możliwe ze nie była zdejmowana... Więc sam nie wiem. Na lakiernictwie kompletnie się nie znam, ale chciałbym to zrobić porządnie, bo nie ukrywam, ze auto zostanie u mnie długo.
Co do klapy to chyba trzeba odklejac, bo lakiernik zauważył, że ta szyba była nieodklejana, zrobione po lebach i dlatego rdzewieje. Myślę nad kupieniem klapy używanej bez rdzy, ale wstępnie zostaję przy naprawie.
U Ciebie po naprawie nie gnije ponownie?

Awatar użytkownika
Sagitari
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: Sagitari » 12 wrz 2014, 20:28

Niestety pierwsza naprawa nie była do końca przemyślana. Dopiero druga próba w zeszłym roku dała pożądany efekt. Choć gdybym to robił jeszcze raz, wybrałbym inny lakier do podkładu, ale i tak nie jest źle. W tym roku planuję jeszcze na wszelki wypadek wykonanie zastrzyku z Cortalinu F w przestrzeń między ramką szyby i warstwą kleju szyby (miejsce nieosiągalne bez zdjęcia szyby, ale możliwe do potraktowania odpowiednią chemią).
Auto również szykuję na długo, jestem przekonany że na około 10 lat, potem zobaczę, czy nadal będę potrafił jeszcze wszystko ogarniać :)

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 25 wrz 2014, 21:04

EEN już na pokładzie wraz z nowym sprzęgłem SACHS. <ok>
Wymiana spowodowana uszkodzeniem synchronizatora 3 biegu, i nie planowana, ale jak zmieniać to na dłuższe 8-)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl