No to i ja się pochwalę moją szmatą, zakupiona w listopadzie 2016 roku, adłi B4 z 1992 roku z 1Z pod maską i w sedanie, wersja bieda , przez poprzedniego właściciela zostało zrobione:
BOSCH wyleciał i siedzi PIERBURG, ale coś jest nie tak bo często łapie tryb awaryjny i nie działa podgrzewanie świec,
obniżył zawias poprzez obcięcie sprężyn , w planach jest zakupienie sprężyn EINBACH PRO KIT -30 + gazowe amorki i polibusze wszędzie, amorki mam jeszcze serię
wymienił radio na 2 DIN SYMPHONY z B5 ale tylko tak je wsadził i jest to do ogarniecia
zegar ciśnienia doładowania w środkowej kratce nawiewu
zamontowane zostały elektryczne szyby z przodu ale przełączniki od szyb są w miejscu gdzie w cabrio jest knyfel od składania dachu
zamontowana kiera od S-ki z zaślepką jaśka
W planach mam najpierw ogarnięcie podwozia i zawiasu, chce odnowić konserwację z piaskowaniem niektórych elementów i malowaniem podkładem epoksydowym a na to środek RAPTOR U-POL, podczas tego ogarniania wymienione zostaną hamulce, tuleje zawieszenia (na poliuretany) i wszystko co pod spodem, po tym zabiegu na spokojnie środek i nadwozie, a na aucie siedzi fela MOMO CORSE 15" i na razie tak zostanie. A i od dziś Szmata jest zabytkiem i stoi na żółtych deseczkach. A pod tylną lewą lampą jest naklejeczka klub, stąd o Was wiem, co do mojej przygody z 4 pierścionkami jest jeszcze na stanie A6 C4 które też pójdzie na żółte
no i większa siorka też jako zabytek
Czerwona szmata 1Z by Fazziu
Czerwona szmata 1Z by Fazziu
Ostatnio zmieniony 07 sie 2017, 19:13 przez Fazziu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Aleksander_PL
- Forum Audi 80
- Posty: 130
- Rejestracja: 10 lis 2015, 21:16
- Lokalizacja: Elbląg