Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

czerwony avant TDi [1z]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
dartweider

Post autor: dartweider » 31 lip 2014, 13:05

Może ktoś mądrzejszy się wypowie co to jest i do czego mogło służyć. Podpowiem że było zamontowane w tunelu środkowym zaraz obok ręcznego i miało przyczepione dwa węże które szły pod maskę samochodu:) z takich ciekawostek co odkryłem to jest zamontowany czujnik temp. spalin zaraz przy turbinie ale tez nie jest podłączony

Obrazek
Obrazek

gaca

Post autor: gaca » 31 lip 2014, 18:14

MBC, manualny kontroler doładowania
dartweider pisze:z takich ciekawostek co odkryłem to jest zamontowany czujnik temp. spalin zaraz przy turbinie ale tez nie jest podłączony
EGT też masz?

Widzę, że subtelnie odsłaniasz coraz to kolejne frukty w swojej Audi... to chyba pora teraz na wykresik :-P
Ten Avant wygląda na niedokończony projekt (IC chyba też nie podłączony). Coraz bardziej mi się podoba :-)
Szukaj dalej i informuj na bieżąco...

A tak na marginesie, do osób bardziej ogarniętych w temacie podkręcania Tdi, czy MBC w 1Z to nie jest aby przerost formy nad treścią?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 lip 2014, 18:53

Sprawdz co tam za turbo siedzi czy T2 czy t15 :?:

Może ktoś cały silnik przelożył juz pierburga. Kabel na sterującym masz krótszy bo pewnie wtryski afn'y siedzą lub inne nowsze.

dartweider

Post autor: dartweider » 31 lip 2014, 23:34

Icek jest podłączony ale niestety ma mały defekt bo ma dziurkę po weżyku dochodzacym do ecu(obroniony gwint) jakoś to połatałem ale trzeba osatecznie zaspawać albo kupić nowy. Ja tam się nie znam za bardzo na tuningu i dziwilo mnie po co komu ten czujnik spalin. Turbo seryjne t15

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 sie 2014, 07:23

czyli masz 93 r na nowszym osprzęcie, silnik z osprzetem masz drugi włożony. logi jak masz możliwość byś zrobił to byłoby widać parametry i specyfikacje.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 01 sie 2014, 09:19

bardzo fajny avant , też mi się podobał w ogłoszeniu a szczególnie parę rzeczy które bym chciał w moim TDI :lol: :-)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

dartweider

Post autor: dartweider » 01 sie 2014, 12:24

Powiedzcie mi czy jak była zmieniana pompa to idzie poznać po nr. czy jest tam 11mm czy nie. I jeszcze jedno pytanie odnośnie centralnego z pilota, wymieniłem baterie i myślałem ze saskoczy ale jednak nie działa jak ktoś ma pomysł co sprawdzić to był bym wdzięczny bo pierwszy raz się z tym spotykam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 sie 2014, 18:16

Pompa 11 to słynna 107j
podaj numery pompy lub wrzuc zdjecie to bedzie wiadomo czy to ori pompa czy moze jakaś afn'ka.

dartweider

Post autor: dartweider » 02 sie 2014, 14:02

nr na pompie
0 460 404 992
R 530 BT 4015
028 130 109L

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 02 sie 2014, 20:06

dartweider pisze:nr na pompie
0 460 404 992
R 530 BT 4015
028 130 109L

czyli zwykła, niestety ...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 sie 2014, 23:04

dartweider pisze:nr na pompie
0 460 404 992
R 530 BT 4015
028 130 109L
Zrób nam logi dynamiczne to zobaczymy specyfikację

dartweider

Post autor: dartweider » 03 sie 2014, 21:20

Jak będę miał czas to zmolestuje brata i zrobimy. Powiedzcie mi jeszcze jak mogę zaprogramować ew. ożywić centralny z pilota bo mój nie działa a próbowałem już tych sztuczek co są na forum. Dodam że mam tylko jeden kluczyk który działa bo sprawdzałem przez kamere

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 23 wrz 2014, 10:21

Furka dobra:) mieliśmy ja kupić jak się pokazała jednak cena za wysoka, a tu za jakiś czas promocja:)
automacik daje rade ale wydaje mi się ze na manualu darło by lepiej kapcia, bracie :)
A niedługo powstanie lepsza konkurencja dla czerwonego glebiarza:)

A tak z ciekawości do kolegów ile automat jest w stanie znieść PS i Nm??

dartweider

Post autor: dartweider » 25 wrz 2014, 10:23

Pytałem kostrza to mówił że nawet idzie jak na automat ale nie tak jak manual:(

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 25 wrz 2014, 20:37

Fajny avant kupiony pewnie w Puławach :?:
Jeśli to ta sama to jest już około roku w pl i miała uszkodzoną turbinę z tego co pamiętam
Ale nie zmienia faktu że to jest świetna sztuka w ładnym kolorze
Gratulacje <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga