[B4 2.0 ABT ] Dupowóz Zuck'a / sprzedane str. 6
[B4 2.0 ABT ] Dupowóz Zuck'a / sprzedane str. 6
Witam!
Przedstawiam wam moje oczko w głowie <ok>
Audi 80 B4 2.0 ABT + LPG, 1993 rocznik, kupione w listopadzie 2009, chucham i dmucham, by woziło mnie jak najwygodniej :lol:
Poprzednik, B3 1.8 PM::
######################### - 2010 - #########################
Stan po zakupie:
Odchwaszczanie:
- radio Sony CDX-F5500
- welurowe dywaniki z czerwonymi obszyciami
- mieszek z czerwonymi szwami,
- gałka zmiany biegów od A4 99'
- znaczki z klapy out
- pranie wnętrza
16.02.2010 - mały remont zawieszenia z przodu, zdjęć nie robiłem, aparat nie był potrzebny do pracy, poza tym każdy chyba wie jak wygląda zawieszenie w B4, różnica w komforcie jazdy kolosalna :roll: co ciekawe przez wybity sworzeń drgała mi kierownica przy hamowaniu, gdzie podejrzewałem bardziej niewyważone koła lub krzywe tarcze
- olejowo-gazowe amortyzatory Bilstein + osłony i odboje
- komplet tulei na wachacze Lemforder
- sworznie wachaczy Ruville
- tuleje na sanki Ruville
- poduszka pod skrzynię biegów Ruville
- gumy na drążek stabilizatora niestety Topran, kiedy się sypną to się założy nowe, koszt takich gumek jest śmieszny a wymiana trwa 10 minut więc niech sobie pojeżdżą :mrgreen:
- przy okazji nowa osłona przegubu zew. Lobro + czyszczenie przegubu
- na koniec ustawienie geometrii i auto śmiga dalej
... w pudełkach tuleje tylnej belki Lemforder, filtr oleju i rozrząd (zrobione)
7.03.2010 Małe zmiany:
- grill w czarny mat,
- rezanie maskownic z podszybia według wskazówek kolegi krisPrG
3.04.2010:
- ori alusy,
- sterownik c. zamka z pilotem "scyzorykiem"
30.05.2010 X Forum Motoryzacji w Białymstoku oraz spot Audi Klub Podlasie:
1.06.2010 Remont silnika.
- regeneracja głowicy,
- nowe pierścienie Kolbenschmidt,
- uszczelka Reinz, śruby Reinz,
- rozrząd i uszczelniacze.
- Pierwszy raz sam rozbierałem silnik w aucie ale jestem zadowolony z efektów prac 8-)
4.06.2010
- silnik już poskładany,
- odpala, jeździ,
- pomalowane w kolor detale <ok>
11.06.2010
- wlepa na majovwke,
- zrezany uchwyt na kubek,
- pseudo alcantara z allegro wyścielona w schowkach
######################### - 2011 - #########################
17.04.2011 Nowe graty:
- sprężyny -40
- poliftowe parapety
- zrezane słupki pod tweetery (zdjęcia z rezania TUTAJ )
- obrotek
21.08.2011:
- stare springi zamienione na Weitec -60/40
- felgi 17 cali MIM Platin, prawie jak RH Phoenix
- przyciemnione lampy od coupe, do tego komplet żarówek nightbreaker plus i bluevision w postojówkach
- przyciemnione halogeny i kierunki w zderzak, te ostatnie jeszcze do poprawki
16.10.2011:
- nowy lakier na całym aucie, odświeżone listwy w zderzakach i na drzwiach, lusterka w kolorze, auto dostało trochę wygłuszenia, gra już zestaw odseparowany Helix DB 62.1 Na ten rok więcej zmian nie przewiduję, niedługo setup zimowy
11.12.2011:
- pełny setup zimowy, z drobiazgów: wymieniona nagrzewnica, nowe zasilanie do radia przy okazji
######################### - 2012 - #########################
6.04.2011:
- takie tam ze spotu, jak widać dalej toczy zimówki, koła na lato się polerują pomału <lol>
7.05.2012:
- Auto ma się dobrze, dzielnie pokonuje kolejne kilometry, zdjęcie zrobione na otwarciu sezonu VAG Podlasie przez kolegę Dankana:
8.05.2012:
- kolejne zdjęcia z rozpoczęcia sezonu, tym razem autorstwa Dawida Dawidziuka:
24.06.2012:
- z dzisiejszego spota:
Przedstawiam wam moje oczko w głowie <ok>
Audi 80 B4 2.0 ABT + LPG, 1993 rocznik, kupione w listopadzie 2009, chucham i dmucham, by woziło mnie jak najwygodniej :lol:
Poprzednik, B3 1.8 PM::
######################### - 2010 - #########################
Stan po zakupie:
Odchwaszczanie:
- radio Sony CDX-F5500
- welurowe dywaniki z czerwonymi obszyciami
- mieszek z czerwonymi szwami,
- gałka zmiany biegów od A4 99'
- znaczki z klapy out
- pranie wnętrza
16.02.2010 - mały remont zawieszenia z przodu, zdjęć nie robiłem, aparat nie był potrzebny do pracy, poza tym każdy chyba wie jak wygląda zawieszenie w B4, różnica w komforcie jazdy kolosalna :roll: co ciekawe przez wybity sworzeń drgała mi kierownica przy hamowaniu, gdzie podejrzewałem bardziej niewyważone koła lub krzywe tarcze
- olejowo-gazowe amortyzatory Bilstein + osłony i odboje
- komplet tulei na wachacze Lemforder
- sworznie wachaczy Ruville
- tuleje na sanki Ruville
- poduszka pod skrzynię biegów Ruville
- gumy na drążek stabilizatora niestety Topran, kiedy się sypną to się założy nowe, koszt takich gumek jest śmieszny a wymiana trwa 10 minut więc niech sobie pojeżdżą :mrgreen:
- przy okazji nowa osłona przegubu zew. Lobro + czyszczenie przegubu
- na koniec ustawienie geometrii i auto śmiga dalej
... w pudełkach tuleje tylnej belki Lemforder, filtr oleju i rozrząd (zrobione)
7.03.2010 Małe zmiany:
- grill w czarny mat,
- rezanie maskownic z podszybia według wskazówek kolegi krisPrG
3.04.2010:
- ori alusy,
- sterownik c. zamka z pilotem "scyzorykiem"
30.05.2010 X Forum Motoryzacji w Białymstoku oraz spot Audi Klub Podlasie:
1.06.2010 Remont silnika.
- regeneracja głowicy,
- nowe pierścienie Kolbenschmidt,
- uszczelka Reinz, śruby Reinz,
- rozrząd i uszczelniacze.
- Pierwszy raz sam rozbierałem silnik w aucie ale jestem zadowolony z efektów prac 8-)
4.06.2010
- silnik już poskładany,
- odpala, jeździ,
- pomalowane w kolor detale <ok>
11.06.2010
- wlepa na majovwke,
- zrezany uchwyt na kubek,
- pseudo alcantara z allegro wyścielona w schowkach
######################### - 2011 - #########################
17.04.2011 Nowe graty:
- sprężyny -40
- poliftowe parapety
- zrezane słupki pod tweetery (zdjęcia z rezania TUTAJ )
- obrotek
21.08.2011:
- stare springi zamienione na Weitec -60/40
- felgi 17 cali MIM Platin, prawie jak RH Phoenix
- przyciemnione lampy od coupe, do tego komplet żarówek nightbreaker plus i bluevision w postojówkach
- przyciemnione halogeny i kierunki w zderzak, te ostatnie jeszcze do poprawki
16.10.2011:
- nowy lakier na całym aucie, odświeżone listwy w zderzakach i na drzwiach, lusterka w kolorze, auto dostało trochę wygłuszenia, gra już zestaw odseparowany Helix DB 62.1 Na ten rok więcej zmian nie przewiduję, niedługo setup zimowy
11.12.2011:
- pełny setup zimowy, z drobiazgów: wymieniona nagrzewnica, nowe zasilanie do radia przy okazji
######################### - 2012 - #########################
6.04.2011:
- takie tam ze spotu, jak widać dalej toczy zimówki, koła na lato się polerują pomału <lol>
7.05.2012:
- Auto ma się dobrze, dzielnie pokonuje kolejne kilometry, zdjęcie zrobione na otwarciu sezonu VAG Podlasie przez kolegę Dankana:
8.05.2012:
- kolejne zdjęcia z rozpoczęcia sezonu, tym razem autorstwa Dawida Dawidziuka:
24.06.2012:
- z dzisiejszego spota:
Ostatnio zmieniony 01 gru 2013, 11:10 przez Zuck, łącznie zmieniany 42 razy.
Będę pierwszy
Ładnie się autko prezentuje, kolorek się błyszczy, ogólnie wygląda na zadbany egzemplarz. Poprzedni właściciel trochę nie miał gustu z tymi czerwonymi dywanikami, ale naszczęście masz zamiar je zmienić <ok> Gratki za zakup kolejnej audiczki. Zapodaj trochę więcej fotek. Życzę bezproblemowych kmów
Ładnie się autko prezentuje, kolorek się błyszczy, ogólnie wygląda na zadbany egzemplarz. Poprzedni właściciel trochę nie miał gustu z tymi czerwonymi dywanikami, ale naszczęście masz zamiar je zmienić <ok> Gratki za zakup kolejnej audiczki. Zapodaj trochę więcej fotek. Życzę bezproblemowych kmów
Wracając do tematu gratów, ma ktoś może na zbyciu ori gałkę zmiany biegów od 80tki lub może jakąś ładną od A6 ? bo jakiś pacan założył w tym aucie mieszek uniwersalny tandetny i gałkę rodem z jakiejś Skody favorit
... no i zapomniałem dodać, że zmieniłem dziś termostat bo stary był otwarty cały czas i silnik nie nagrzewał się powyżej 65 stopni, polerka nie ominęła też końcówki wydechu, idąc dalej wzdłuż niego poprawiłem szczelność na łączeniu wydechu za katalizatorem, swoją drogą to chyba standard w audi bo w B3 miałem taki sam problem, również u klientów często widzę przepuszczające wydechy w tym miejscu.
Co do planów na najbliższy czas to niestety będą one skutecznie ograniczane skromnym uczniowskim budżetem, nie zapominajmy, że mam 19 lat, uczę się w 4 klasie technikum, mam w tym roku maturę a w auto ładuję każdy zarobiony grosz
... no i zapomniałem dodać, że zmieniłem dziś termostat bo stary był otwarty cały czas i silnik nie nagrzewał się powyżej 65 stopni, polerka nie ominęła też końcówki wydechu, idąc dalej wzdłuż niego poprawiłem szczelność na łączeniu wydechu za katalizatorem, swoją drogą to chyba standard w audi bo w B3 miałem taki sam problem, również u klientów często widzę przepuszczające wydechy w tym miejscu.
Co do planów na najbliższy czas to niestety będą one skutecznie ograniczane skromnym uczniowskim budżetem, nie zapominajmy, że mam 19 lat, uczę się w 4 klasie technikum, mam w tym roku maturę a w auto ładuję każdy zarobiony grosz
wkrótce pewnie czeka mnie montaż radia tak więc pomału trzeba myśleć o projekcie audio w tym samochodzie, docelowo chciał bym zrobić przód na taschkach i jakimś zestawie odseparowanym na zwrotnicach np Helix DB 6.2 i z czasem coś w bagażniku, choć ze względu na mały budżet będzie to dosyć odległa wizja, w aucie siedzą zamontowane przez poprzedniego właściciela elipsy 6x9 firmy Hertz, o ile się nie mylę są to ECX 690, budżetowa wizja audio na czas zimy póki nie będę miał funduszy na nic lepszego to położenie dobrych kabli na tył, założenie na przód w półkę jakichś głośników 2 drożnych 100mm typu PIONEER TS-G1002, jakie miałem w B3 oraz wygłuszenie tunelów w desce i tu pytanie, jakie macie propozycje? czy warto rezać dla 10cm głośnika jakieś koszyczki wygłuszone?