
Na wstepie zaczne od tego, ze przerobilem juz kilka Audikow w swoim zyciu. Byly trzy setki C3(Cygara), 80 B4 2.0 Sedan i ostatnio A4 B5 1.6 Avant. Oprocz tego w mojej karierze kierowcy mialy miejsce takie wynalazki jak Renault 5, Mercedes W124 Coupe E220 oraz Mercedes W126 300SEL. Aktualnie jestem w posiadaniu jeszcze Peugeota 206 S16 oraz Porsche 944... Ale w sumie nie o tym mialo byc




-kompletny rozrzad z pompa wody
-pasek klinowy, rolki, napinacze
-olej, filtry
-przeguby
-olej do skrzyni
-czujnik swiatel stopu(po podlaczeniu sie do komputera byl to jedyny blad jaki sie pokazal)
-linki recznego
-klocki tyl i zestawy naprawcze zaciskow
Plany na przyszly miesiac:
-zestaw amortyzatorow i sprezyn
-kompletne przednie zawieszenie - remont
-serwis klimatyzacji
Plany na dalszy czas:
-zderzak S2/Cabrio?
-zawieszenie na piec srub(na razie nie ruszam, bo mam nowe tarcze z przodu i z tylu)
-kompletny srodek S2(albo przynajmniej skorzany z drewnianymi dekorami)
-alufelgi Bolero, Avusy lub RH ZW1
-lampy tylne Hella Treser
-reflektory soczewkowe
-zwiekszenie mocy, w granicach zdrowego rozsadku - jeszcze nie wiem co bedzie robione, moj sasiad jest magikiem od TDI i w Golfie II ze szczepionym 1Z wyciagnal z niego okolo 180 konikow... chociaz ja chyba nie chce az tak ekstremalnie, z tego co wiem to on tam robil sporo modyfikacji
-malowanie calosci
PYTANIA

1. Czy podejdzie licznik od benzyny? W moim nie swieci sie ta polowa gdzie jest predkosciomierz(ktory sie troche zamula), poza tym nie dziala standardowo nabijanie kilometrow. Mam sprawdzony licznik od benzyny z obrotomierzem i chcialem go przelozyc, przekladajac sobie tylko swoj obrotomierz - czy to wykonalne?
2. Czy podejdzie zderzak od Cabrio(chodzi mi o ten z nowszych modeli, z halogenami i kierunkami a la Porsche), czy tez trzeba bedzie rzezbic?
3. Temperatura. W pracy czesto przejezdzam kilkaset metrow i zatrzymuje sie na minute nie gaszac samochodu, potem ruszam i znowu to samo. Temperatura oscyluje miedzy 90 a 98 stopni, wlacza sie wentylator i znowu spada do 90. Gdy puszczam cieple powietrze to leci takie, jak powinno a nie zimne. Gorny i dolny waz sa cieple. Gdy odkrecam korek zbiorniczka wyrownawczego plyn nie gotuje sie ani nie podchodzi do gory, nie smierdzi spalinami, poziom jest w normie. Po odkreceniu korka oleju nie widac, zeby mieszal sie plyn z olejem. Przy ostrym skrecie w lewo potrafi zapalic sie na sekunde kontrolka poziomu plynu chlodniczego... Jednak nic nigdzie nie cieknie. Ktos ma pomysl, co to moze byc?
4. Podsufitka. Temat przerabiany rowniez w Cygarze, jednak tam poradzilem sobie inaczej... W moim Avancie ktos calkiem zerwal material, tak ze zostala tylko ta plyta na ktorej siedzi material. Macie jakies sprawdzone hurtownie z materialem, ktory byl by najbardziej zblizony do oryginalu? No i w jaki sposob przyklejac material(chodzi mi o klej i sposob, bo ze ta plyte trzeba wyjac to wiem

5. Dodatkowe zegary - duzo roboty?
6. Soczewki i halogeny - jak wyzej

7. Wylacznik/wlacznik ABS - moje auto jest wyposazone w ABS, ale nie ma w srodku wylacznika. Wszystkie moje Cygara mialy. Czy w 80 jest inaczej?
8. Naglosnienie - jak wiadomo, w wiekszosci Audi z tego okresu sa tylko gowniane 10" w desce rozdzielczej. Jak zrobic przyjemne dla ucha audio, dajmy na to 6 glosnikowe? Czy w przednie/tylnie drzwi z elektryka wejda jakies fajne dyskretne glosniki, jesli tak to jaki masymalnie rozmiar? Zaznaczam ze nie chce sie bawic w tuby basowe, subwoofery itp

Zdjecia po zakupie:
Pozdrawiam!