[80 b4 1z] Mocniejsze Daily
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
Było spoko, jeździ się jak i na innych kołach ;p stal sprzedana, poszukiwania 17" trwają ;p
[ Dodano: 2015-04-03, 11:37 ]
RH toplines 4x100 17x7,5J ET 42
Przymiarka na jednej śrubie :mrgreen:
Dystanse 2cm z ze szpilkami pomysł podpatrzony od miejscowego bokolatacza. 4x108>4x100 i efekt mało spotykanej b4 na szpilkach
Pogoda się oczywiście zesrała :oops: zawias 2-3cm podniesiony
STAY TUNED :mrgreen:
Potrzebuje 4 używki 195/45-17
[ Dodano: 2015-04-15, 09:54 ]
[ Dodano: 2015-04-20, 21:35 ]
Sesija ;p
SESJA.MP4
[ Dodano: 2015-05-04, 19:14 ]
nareszcie je mam
[ Dodano: 2015-09-08, 23:51 ]
Jakiś czas temu poszły wtryski 216 teraz trzeba poczekać na kostrza żeby zmodził moje wsady i zrobić Manual Boost Controller-a jak radził Munior i Krzysiek 84 a tym czasem dzięki opisowi Solskiera zamontowałem dodatkowe zegary i czekam na "bańke" i będzie założona na przewodzie hamulcowym <ok>
Odkryłem że Niemiec lubił herbatniki <rotfl>
[ Dodano: 2015-04-03, 11:37 ]
RH toplines 4x100 17x7,5J ET 42
Przymiarka na jednej śrubie :mrgreen:
Dystanse 2cm z ze szpilkami pomysł podpatrzony od miejscowego bokolatacza. 4x108>4x100 i efekt mało spotykanej b4 na szpilkach
Pogoda się oczywiście zesrała :oops: zawias 2-3cm podniesiony
STAY TUNED :mrgreen:
Potrzebuje 4 używki 195/45-17
[ Dodano: 2015-04-15, 09:54 ]
[ Dodano: 2015-04-20, 21:35 ]
Sesija ;p
SESJA.MP4
[ Dodano: 2015-05-04, 19:14 ]
nareszcie je mam
[ Dodano: 2015-09-08, 23:51 ]
Jakiś czas temu poszły wtryski 216 teraz trzeba poczekać na kostrza żeby zmodził moje wsady i zrobić Manual Boost Controller-a jak radził Munior i Krzysiek 84 a tym czasem dzięki opisowi Solskiera zamontowałem dodatkowe zegary i czekam na "bańke" i będzie założona na przewodzie hamulcowym <ok>
Odkryłem że Niemiec lubił herbatniki <rotfl>
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
Turbo DEAD
Ostatnie dni były bardzo ciekawe, audi poniosła straty ale wiele się nauczyłem i dużo zrozumiałem <ok>
Zatem za wszelką cene chciałem dojść czemu nie mogę podnieść ciśnienia doładowania nawet z odpiętym westgate turbo dmuchało 1.1. Poczytałem i postanowiłem zmienić dawkę na 2mg i szał turbo napompowało (według mojego manometru) 1.8bara ale szybko spuściło do 1.1 więc znów odpiąłem wg ale tego już garrett t2 nie zniósł. I tak oto dosyć głośno gwizdające od kilku lat t2 zaczęło gwizdać jeszcze głośniej (jakby pogotowie za mną jechało) :roll:
No to nic, zaje*ałem, więc wbijam na facebook-u na "Vag Podhale" i piszę czy ktoś posiada t2, okazało się że są dwa jedno bodajże z volvo a drugie z golfa więc biorę z golfa bo będzie mniej rzezania. T2 zastąpił starszy brat również t2 chłodzony cieczą, trzeba było jedynie przełożyć muszlę bo inaczej był mocowany wg i wąż podpinany był od góry (golf II chyba 1.6).
Turbawka włożona, cichutka minimalny luz po "piniondzach" (dzięki ziomeczku). Po teście od razu manometr i VCDS, z logów mi wyszły głupoty bo zamykało skale czyli 250 na 5-tym bloku w grupie 000 (bosch) obwiniam czujnik, manometr pokazywał 1.8 i zbijało do 1.1 (pod górę), zapożyczyłem od kolejnego ziomka MBC (Manual boost controller) i po kilku kombinacjach wpięcia ciśnienie skacze pod 1.8 i zbija do 1.4 -1.5 więc czuję się usatyfakcjonowany :lol:
Zetorek zyskał odczuwalne Nm i znacznie mniej sadzi za mną. 8-)
W między czasie zamówiłem kompletną przekładkę bosch-pierburg także będę musiał wziąć tydzień wolnego i do działania nie mogę się doczekać <ok> STAY TUNED <rotfl>
Zatem za wszelką cene chciałem dojść czemu nie mogę podnieść ciśnienia doładowania nawet z odpiętym westgate turbo dmuchało 1.1. Poczytałem i postanowiłem zmienić dawkę na 2mg i szał turbo napompowało (według mojego manometru) 1.8bara ale szybko spuściło do 1.1 więc znów odpiąłem wg ale tego już garrett t2 nie zniósł. I tak oto dosyć głośno gwizdające od kilku lat t2 zaczęło gwizdać jeszcze głośniej (jakby pogotowie za mną jechało) :roll:
No to nic, zaje*ałem, więc wbijam na facebook-u na "Vag Podhale" i piszę czy ktoś posiada t2, okazało się że są dwa jedno bodajże z volvo a drugie z golfa więc biorę z golfa bo będzie mniej rzezania. T2 zastąpił starszy brat również t2 chłodzony cieczą, trzeba było jedynie przełożyć muszlę bo inaczej był mocowany wg i wąż podpinany był od góry (golf II chyba 1.6).
Turbawka włożona, cichutka minimalny luz po "piniondzach" (dzięki ziomeczku). Po teście od razu manometr i VCDS, z logów mi wyszły głupoty bo zamykało skale czyli 250 na 5-tym bloku w grupie 000 (bosch) obwiniam czujnik, manometr pokazywał 1.8 i zbijało do 1.1 (pod górę), zapożyczyłem od kolejnego ziomka MBC (Manual boost controller) i po kilku kombinacjach wpięcia ciśnienie skacze pod 1.8 i zbija do 1.4 -1.5 więc czuję się usatyfakcjonowany :lol:
Zetorek zyskał odczuwalne Nm i znacznie mniej sadzi za mną. 8-)
W między czasie zamówiłem kompletną przekładkę bosch-pierburg także będę musiał wziąć tydzień wolnego i do działania nie mogę się doczekać <ok> STAY TUNED <rotfl>
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
RH sprzedane i brak pomysłu co dalej, Keskin kt 1 (ala oz futura) ale w 16" ?
[ Dodano: 2015-10-09, 13:10 ]
Kupiłem se koła od gazeli i se chwalę FK 17" 9J et 30 na dystansach
gwint mi się skończył i muszę znaleźć krótszy wkład ale nie wiem z czego, obecnie to 34cm astra f
Mniejsza z tym, zacząem walkę z wiązką, zacząłem w poniedziałek dziś piątek i udało się w końcu połączyć z kompem za co ogromnie dziękuję Muniorowi którego męczyłem swoim kretynizmem od środy gdyby nie padało może by była jutro skończona ale zawsze piasek w oczy..