muszę ustawić mniejszą optymalna dawkę chciałbym coś większe ale na razie brak kasy a po drugie chcemy z kumplem kupic jakąś padake z quattro na zime <ok>
[ Dodano: 2015-12-16, 21:51 ]
Z pomocą ziomka z portugali na pokładzie znalazł się REV LIMITER i ciśnienie turbo 1.5 bara, korekta dawki żeby było bezdymnie. Teraz trzeba uszczelnić dolot i na testy
A tutaj soundcheck
Ostatnio zmieniony 18 gru 2015, 15:53 przez pukacinio, łącznie zmieniany 1 raz.
A to da się ustawić w programie ?? Fajna to sprawa bo u mnie czasem jak zgubi trakcję to leci do 4,9tys. obr. :-o trochę za dużo, można by ograniczyć to i efekt "wutututu" jest fajny
Jest program VAG EDC15 SUITE i można np zrobić kontrole startu jednym kliknięciem ale obsługuje dopiero od EDC 15 czyli od początku pompowtrysków, my mamy msa 15.5 więc tylko umiejętność grzebania we wsadach i WINOLS i efekty widać ;p
[ Dodano: 2016-01-12, 17:50 ]
Udało mi się wyhodować ciekawy efekt <ok>
Niech dostaje. Jak cos pada to jest pretekst do wymiany na coś wydajniejszego
[ Dodano: 2016-02-01, 20:19 ]
No to zespolaki
Na wstępie ostrzegam przed częściami z OLX firma " AUTO" miejsowość: Piaski
Lampy które mi sprzedał nadają się do kosza oprócz szkieł, wszystko połamane, wszystko jak leci.
Z pierwszymi zespolakami się nie udało i trzeba było kupić drugie
Po pospawaniu uchwytów można było wkładać soczewkę, miała być z tuarega ale kolega Jayson naprowadził mnie na retrofity, i padło na soczewke Mini h1 HID 6.0 BiXenon (biZenon)
Wyszła wieś
Ale szybko zostało to naprawione
Dziś gotowałem zupę z halogenów i kierunków w cielu przyciemnienia środków
Po tym zabiegu kierunki zrobiły się białe
Już miałem zamawiać nowe ale pobyt w piekarniku naprawił wszystko
Teraz klej do szyb i można wkładać na auto <ok> [/b]
Przed założeniem żarników i przetwornic muszę ogarnąć spryskiwacze lamp, zakupię przełącznik zespolony z avanta i zamiast na tylną szybę będę miał sprysk na światła