to chyba nie zdajesz sobie sprawy jak za ciasne VNT potrafi odejmować konikówmrozoo pisze:Moze pare KM wpadlo ale 20 to chyba za duzo jak na sama turbine ;P
Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
przeciez z zewnatrz moja b4 to parch ;PPQP pisze:No no jak patrzyłem na tą 80 to coś mi nie pasowało. Już wiem czemu:)
Narazie audik stoi rozebrany w garazu bez jednej poloski i pompy hamulcowej <ok> A tak po glebszej analizie co robic dalej, to nie ma sensu pchac mi sie w AL tylko nowe RACE jak juz :evil:arwam pisze:mrozoo, kiedy dalsze relacje i foto relacje?
co? półośkę ukręciło?mrozoo pisze:Narazie audik stoi rozebrany w garazu bez jednej poloski i pompy hamulcowej
a tak na poważnie to co się dzieje?
i pompkę hamulcową wymieniasz na wiekszą czy na sprawną?
jak wymieniasz na większą to obecną jaką masz? ja mam 22mm ale mi mało i coś z tym muszę zrobić... chętnie się zamienię aluminiowymi zaciskami z MK4 na działające żeliwne zaciski.
nie nie, w zwiazku z nietypowymi przegubami wewnetrznymi pod moja fajna skrzynke z a4b6 mam praktycznie brak luzu na poloskach i zbyt sztywny naped[zwlaszcza przy lataniu po zakretach i bokami] takze bede skracal )..
Regeneruje ta co mam, bo mi juz w 2 strzelily oringi i pedal wpada w podloge ;P.. Mam dwie 22'tki ATE, jedna ori z b4 a druga z T4 z wiekszym skokiem tloka
Regeneruje ta co mam, bo mi juz w 2 strzelily oringi i pedal wpada w podloge ;P.. Mam dwie 22'tki ATE, jedna ori z b4 a druga z T4 z wiekszym skokiem tloka
ja mam z passata B3 22mm i pasowałoby mi coś większego bo w tym audi hamulec jest tempy niczym pałka basebolisty, w porównaniu do tego co mam w golfie, choć tam duża zasługa jest czterech dużych tarcz. jak tu będę zmuszony do wymiany tarcz to będize powtórka z rozrywki w golfie.
jakie masz z tyłu zaciski?
bo mi aluminiowe w działaniu nie przypadają do gustu. są skuteczne ale pedał wpada trochę głębiej niż na żeliwnych.
jakie masz z tyłu zaciski?
bo mi aluminiowe w działaniu nie przypadają do gustu. są skuteczne ale pedał wpada trochę głębiej niż na żeliwnych.
w sensie?Słonik pisze:O widzxe ze kolejny spawacz nam rosnie na forum
założyłem co miałem pod ręką. w golfie moje zaciski są sprawne ale jak się oczytałem pozytywnych opinii o alu to mając okazję tanio zakupić zrobiłem to. założyłem ale nikt wcześniej nie napisał że pedła hamulca bedzie bardziej miękki, w golfie mi to nie odpowiadało i tu mi też to nie odpowiada.
dlatego wolę twardy pedał bo siłę hamowania dozuję nie pozycją pedału, a tylko siłą nacisku na pedał. w golfie efekt jest taki że jak kopniesz w pedał to uzębienie odbijasz na kierownicy, dlatego zawsze jeżdżę w pasach.