Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 11:09

mrozoo pisze:Moze pare KM wpadlo ale 20 to chyba za duzo jak na sama turbine ;P
to chyba nie zdajesz sobie sprawy jak za ciasne VNT potrafi odejmować koników

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 26 lut 2012, 12:13

wiem arwam, ale przeciez mialem gtb17tke i zmienilem ja na 22tke to az takiej duzej tam roznicy nie ma ;P Cos napewno wpadlo ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 12:19

no w sumie masz rację bo tu na wydechu nie ma takiej różnicy jak między Gt1749V a nawet GTB1756VK. tu głównie większy kompresor jest.

PQP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 lip 2007, 14:22
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: PQP » 31 mar 2012, 16:12

No no jak patrzyłem na tą 80 to coś mi nie pasowało. Już wiem czemu:)
Pzdr.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 31 mar 2012, 18:57

mrozoo, kiedy dalsze relacje i foto relacje? <ok>

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 31 mar 2012, 20:18

PQP pisze:No no jak patrzyłem na tą 80 to coś mi nie pasowało. Już wiem czemu:)
przeciez z zewnatrz moja b4 to parch ;P
arwam pisze:mrozoo, kiedy dalsze relacje i foto relacje?
Narazie audik stoi rozebrany w garazu bez jednej poloski i pompy hamulcowej <ok> A tak po glebszej analizie co robic dalej, to nie ma sensu pchac mi sie w AL tylko nowe RACE jak juz :evil:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 31 mar 2012, 20:27

mrozoo pisze:Narazie audik stoi rozebrany w garazu bez jednej poloski i pompy hamulcowej
co? półośkę ukręciło? :-P
a tak na poważnie to co się dzieje?

i pompkę hamulcową wymieniasz na wiekszą czy na sprawną?
jak wymieniasz na większą to obecną jaką masz? ja mam 22mm ale mi mało i coś z tym muszę zrobić... chętnie się zamienię aluminiowymi zaciskami z MK4 na działające żeliwne zaciski.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 31 mar 2012, 20:39

nie nie, w zwiazku z nietypowymi przegubami wewnetrznymi pod moja fajna skrzynke z a4b6 mam praktycznie brak luzu na poloskach i zbyt sztywny naped[zwlaszcza przy lataniu po zakretach i bokami] takze bede skracal ;))..
Regeneruje ta co mam, bo mi juz w 2 strzelily oringi i pedal wpada w podloge ;P.. Mam dwie 22'tki ATE, jedna ori z b4 a druga z T4 z wiekszym skokiem tloka ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 31 mar 2012, 20:47

ja mam z passata B3 22mm i pasowałoby mi coś większego bo w tym audi hamulec jest tempy niczym pałka basebolisty, w porównaniu do tego co mam w golfie, choć tam duża zasługa jest czterech dużych tarcz. jak tu będę zmuszony do wymiany tarcz to będize powtórka z rozrywki w golfie.


jakie masz z tyłu zaciski?

bo mi aluminiowe w działaniu nie przypadają do gustu. są skuteczne ale pedał wpada trochę głębiej niż na żeliwnych.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 01 kwie 2012, 09:42

arwam pisze:jakie masz z tyłu zaciski?
bebny sa :evil:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 kwie 2012, 09:53

załatw żeliwniaki mi a ja mogę Ci za nie odstąpić alu zaciski z golfa MK4. pasują idealnie do audi, jedynie co to zakładasz wtedy klocki od golfa lub Passata B4

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2012, 10:08

O widzxe ze kolejny spawacz nam rosnie na forum :-D
Chyba trzeba zaozyc temat na ten temat <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 kwie 2012, 10:18

Słonik pisze:O widzxe ze kolejny spawacz nam rosnie na forum
w sensie?

założyłem co miałem pod ręką. w golfie moje zaciski są sprawne ale jak się oczytałem pozytywnych opinii o alu to mając okazję tanio zakupić zrobiłem to. założyłem ale nikt wcześniej nie napisał że pedła hamulca bedzie bardziej miękki, w golfie mi to nie odpowiadało i tu mi też to nie odpowiada.
dlatego wolę twardy pedał bo siłę hamowania dozuję nie pozycją pedału, a tylko siłą nacisku na pedał. w golfie efekt jest taki że jak kopniesz w pedał to uzębienie odbijasz na kierownicy, dlatego zawsze jeżdżę w pasach.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2012, 10:22

arwam, o mroziku pisalem, zobacz co ma w podpisie.
Masz racje tez wole twardy pedal niz taki zflaczaly.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 kwie 2012, 10:29

Słonik pisze:o mroziku pisalem, zobacz co ma w podpisie.
przecież nic nowego nie ma....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl