[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
sagem pisze:. Starałem się jechać spokojnie, max 100km/h, czasami trochę pociągnąłem ale gazu maksymalnie w połowę, na razie wszystko dobrze <ok> <ok>
Taaaa.. jasne. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka :mrgreen:
Nie wierze ,że chociaż raz nie było buta w podłoge.
A tak na poważnie , super projekt, super podejscie nie wiedziałem ze pakujesz aan'a, zobaczyłem dopiero w profilu...
Nagraj jak to lata
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
DziękiNie wierze ,że chociaż raz nie było buta w podłoge.
A tak na poważnie , super projekt, super podejscie nie wiedziałem ze pakujesz aan'a, zobaczyłem dopiero w profilu...
Nagraj jak to lata
Ani raz nie było w podłogę, może ze trzy razy tak do połowy, zresztą prowadziła mnie żana coupe, ja bez licznika i v-max był 90km/h <ok>
Nie mam czym nagrać filmiku, myślę że nie ma sensu nagrywać telefonem bo tylko zakłóca rzeczywisty dźwięk i w ogóle, warto to na żywo posłuchać.
k3llys pisze:a ja dodam tylko tyle <bravo>
thx.Kolczat pisze:sagem, gratulacje kolejnego kroku :mrgreen:
Nic nie będę zatajał, na pewno, ale już mogę napisać, że gdyby interesował mnie wynik poniżej 300KM został bym przy 1.8t i cieszył się spalaniem 7 litrów na trasie i 11 w mieście.Będę wiedział jaką cyfrę mam moimi 4 cylindrami gonić
Dzięki.sagem napisał/a:
A teraz sprawa obrotomierza, ma ktoś jakiś sprawdzony sposób żeby działał?
nie daje sie czasem sygnalu z alternatora?
W AAN jest mały problem, cewki dają sygnał 5v i coś to sumuje i daje sygnał na obrotek.... ELEKTRONICZNY..
Ale dam radę, nie ma innej opcji, aldi na pewno to ogarnie a moje rączki to zrobią <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie, nie podłączałem, ale z tego co się dowiedziałem i wyczytałem to obrotek będzie wskazywał normalnie niskie wartości, tak do 1300 rpm, a potem będzie opadał przy większych obrotach.aldi pisze:Podłączyłeś gdzieś fioletowo-czarny z zielonej kostki? To sygnał do obrotomierza i idzie on z ECU.sagem pisze: aldi na pewno to ogarnie a moje rączki to zrobią
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak, różnia się Adam i to bardzo, w C4 jest elektroniczny obrotomierzSłonik pisze:A to sie obrotomierze roznia budowa i zasada dzialania w B4 i C4, myslalem ze sa takie same i tak samo beda widziec sygnal z ECU :roll:
Ciesze sie ze podróż przebiegla bezporoblemowo <ok>
Ja tez się cieszę, musimy to opić niedługo.
Żana Ci podała wymiary flansz do wydechu, czy jeszcze marian nie przesłał pliku?
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ta, na korbkę.Słonik pisze:sagem, a w B4 jaki jest obrotomierz, na linke czy pasek klinowy :mrgreen: :?:
To, że jest elektryczny, nie znaczy że jest elektroniczny i może sobie sczytać sygnał zsumowany 5V z cewek, w 1.8t masz 12v jakoś impulsowo, ogólnie to Ci tego nie wytłumacze bo za bardzo się nie znam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W C4 z tego co kojarzę to w większości silników sygnał obrotomierza jest taki jak w B4, tylko w tym AANie nietypowo rozwiązane.
Można próbować przerabiać obrotomierz tak jak się montuje z benzyny do AAZ (1.9TD podłączenie pod alternator) tylko w drugą stronę bo tam na biegu jałowym pokazuje szalone obroty i trzeba zmniejsztć. Albo podłączyć pod alternator i zrobić identycznie jak w AAZcie.
Albo pobrać sygnał ze wszystkich cewek (tylko odseparować aby impulsy docierały do obrotomierza a nie mieszały się między cewkami).
A najlepiej poszukać kogoś kto rozwiązał ten problem i zechce podzielić się wiedzą.
Można próbować przerabiać obrotomierz tak jak się montuje z benzyny do AAZ (1.9TD podłączenie pod alternator) tylko w drugą stronę bo tam na biegu jałowym pokazuje szalone obroty i trzeba zmniejsztć. Albo podłączyć pod alternator i zrobić identycznie jak w AAZcie.
Albo pobrać sygnał ze wszystkich cewek (tylko odseparować aby impulsy docierały do obrotomierza a nie mieszały się między cewkami).
A najlepiej poszukać kogoś kto rozwiązał ten problem i zechce podzielić się wiedzą.