Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 sty 2013, 23:01

Wiem krycha, będę polował na okazję, albo MC1 złapie za grosze.

A teraz sprawa obrotomierza, ma ktoś jakiś sprawdzony sposób żeby działał?

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 21 sty 2013, 23:23

sagem pisze:. Starałem się jechać spokojnie, max 100km/h, czasami trochę pociągnąłem ale gazu maksymalnie w połowę, na razie wszystko dobrze <ok> <ok>



Taaaa.. jasne. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka :mrgreen:

Nie wierze ,że chociaż raz nie było buta w podłoge. ;-)



A tak na poważnie , super projekt, super podejscie nie wiedziałem ze pakujesz aan'a, zobaczyłem dopiero w profilu...


Nagraj jak to lata ;-)

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 22 sty 2013, 10:07

a ja dodam tylko tyle <bravo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 sty 2013, 13:29

sagem, gratulacje kolejnego kroku :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 22 sty 2013, 13:40

sagem pisze:Dotrę, dotrę i polecę na hamownie, jeszcze ze 300km zrobię i płukam silnik i idzie 10W60.
Potem hamownia, mam nadzieje że się nie zawiodę ( w między czasie wydech ) i potem na początek MTM.
Będę wiedział jaką cyfrę mam moimi 4 cylindrami gonić :-)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 sty 2013, 14:36

sagem pisze:A teraz sprawa obrotomierza, ma ktoś jakiś sprawdzony sposób żeby działał?
nie daje sie czasem sygnalu z alternatora?

dobra robota panie, oby jezdzilo bezproblemowo <piwo>

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 22 sty 2013, 19:31

keczy pisze:nie daje sie czasem sygnalu z alternatora?
w NG byl wlasnie sygnal z altka wypuszczony, a jak to sie ma do AAN to nie weim...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sty 2013, 19:33

Nie wierze ,że chociaż raz nie było buta w podłoge. ;-)

A tak na poważnie , super projekt, super podejscie nie wiedziałem ze pakujesz aan'a, zobaczyłem dopiero w profilu...

Nagraj jak to lata ;-)
Dzięki ;-)
Ani raz nie było w podłogę, może ze trzy razy tak do połowy, zresztą prowadziła mnie żana coupe, ja bez licznika i v-max był 90km/h <ok>


Nie mam czym nagrać filmiku, myślę że nie ma sensu nagrywać telefonem bo tylko zakłóca rzeczywisty dźwięk i w ogóle, warto to na żywo posłuchać.
k3llys pisze:a ja dodam tylko tyle <bravo>
Kolczat pisze:sagem, gratulacje kolejnego kroku :mrgreen:
thx.
Będę wiedział jaką cyfrę mam moimi 4 cylindrami gonić :-)
Nic nie będę zatajał, na pewno, ale już mogę napisać, że gdyby interesował mnie wynik poniżej 300KM został bym przy 1.8t i cieszył się spalaniem 7 litrów na trasie i 11 w mieście.


sagem napisał/a:
A teraz sprawa obrotomierza, ma ktoś jakiś sprawdzony sposób żeby działał?


nie daje sie czasem sygnalu z alternatora?
Dzięki.

W AAN jest mały problem, cewki dają sygnał 5v i coś to sumuje i daje sygnał na obrotek.... ELEKTRONICZNY.. :-/
Ale dam radę, nie ma innej opcji, aldi na pewno to ogarnie a moje rączki to zrobią <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sty 2013, 20:24

sagem pisze: aldi na pewno to ogarnie a moje rączki to zrobią
Podłączyłeś gdzieś fioletowo-czarny z zielonej kostki? To sygnał do obrotomierza i idzie on z ECU.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sty 2013, 20:27

aldi pisze:
sagem pisze: aldi na pewno to ogarnie a moje rączki to zrobią
Podłączyłeś gdzieś fioletowo-czarny z zielonej kostki? To sygnał do obrotomierza i idzie on z ECU.
Nie, nie podłączałem, ale z tego co się dowiedziałem i wyczytałem to obrotek będzie wskazywał normalnie niskie wartości, tak do 1300 rpm, a potem będzie opadał przy większych obrotach.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sty 2013, 21:08

A to sie obrotomierze roznia budowa i zasada dzialania w B4 i C4, myslalem ze sa takie same i tak samo beda widziec sygnal z ECU :roll:
Ciesze sie ze podróż przebiegla bezporoblemowo <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sty 2013, 21:10

Słonik pisze:A to sie obrotomierze roznia budowa i zasada dzialania w B4 i C4, myslalem ze sa takie same i tak samo beda widziec sygnal z ECU :roll:
Ciesze sie ze podróż przebiegla bezporoblemowo <ok>
Tak, różnia się Adam i to bardzo, w C4 jest elektroniczny obrotomierz :-/

Ja tez się cieszę, musimy to opić niedługo.

Żana Ci podała wymiary flansz do wydechu, czy jeszcze marian nie przesłał pliku?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sty 2013, 21:12

sagem, a w B4 jaki jest obrotomierz, na linke czy pasek klinowy :mrgreen: :?:
Nie jeszcze nic nie mam na mailu od zany.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sty 2013, 21:15

Słonik pisze:sagem, a w B4 jaki jest obrotomierz, na linke czy pasek klinowy :mrgreen: :?:
Ta, na korbkę.

To, że jest elektryczny, nie znaczy że jest elektroniczny i może sobie sczytać sygnał zsumowany 5V z cewek, w 1.8t masz 12v jakoś impulsowo, ogólnie to Ci tego nie wytłumacze bo za bardzo się nie znam.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 sty 2013, 21:20

W C4 z tego co kojarzę to w większości silników sygnał obrotomierza jest taki jak w B4, tylko w tym AANie nietypowo rozwiązane.
Można próbować przerabiać obrotomierz tak jak się montuje z benzyny do AAZ (1.9TD podłączenie pod alternator) tylko w drugą stronę bo tam na biegu jałowym pokazuje szalone obroty i trzeba zmniejsztć. Albo podłączyć pod alternator i zrobić identycznie jak w AAZcie.
Albo pobrać sygnał ze wszystkich cewek (tylko odseparować aby impulsy docierały do obrotomierza a nie mieszały się między cewkami).

A najlepiej poszukać kogoś kto rozwiązał ten problem i zechce podzielić się wiedzą.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl