Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 20 kwie 2013, 23:52

sagem pisze:
To już zrobi się dwu dniowe rezanie i flaszkę wieczorem <ok>
Hehe przekonałeś mnie majster :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 kwie 2013, 09:34

A właśnie...jak to jest z otwarciem kanałów w pompie - VAGiem?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 kwie 2013, 11:14

Odpowietrzone dobrze?
I to kilka razy.
sagem pisze:Przewody gumowe, jaki jest ich stan?
Nie zauważyłem niczego niepokojącego.
Serwo trzyma?
W sensie?

U Ciebie po reanimacji ABS-u, pomogło samo odpowietrzenie?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 kwie 2013, 21:56

bloku pisze:A właśnie...jak to jest z otwarciem kanałów w pompie - VAGiem?
Kanały są otwarte jak układ jest sprawny, vagiem niestety tego nie zrobisz - tylko nowsze auta.
IC69 pisze:U Ciebie po reanimacji ABS-u, pomogło samo odpowietrzenie?
Niestety nie, ciąg dalszy zmagań, ale o tym nie tutaj, kontynuuję w dziale technicznym.

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 22 kwie 2013, 22:55

Sagem fajnie że udało ogarnąć się ten ABS i te cewki. Profesor Manfred jest mega mocny. <ok> Teraz odpowietrzysz hample i będziesz mógł w końcu dać w palnik na 100%. :mrgreen: Ja ze swojej strony dziękuję za ogarnięcie zawiasu bo wyskoczyło jak zwykle kilka problemów ale dzięki tobie udało się je ogarnąć. Co do zawiechy -40 to jestem zadowolony auto świetnie jeździ (komfortowo) ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. :mrgreen: A w ogóle to bez Żany w ogóle byśmy nie dali rady bo:
Zdjęć byśmy nie mieli i z głodu umarli a o ABS-ie nie wspomnę. ;-)
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:04 przez DEDHI, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 kwie 2013, 21:25

Mała paczuszka, dodatkowy, trzeci wentylator ssący na chłodniczkę oleju, nie tyle co się olej grzał, ale chcę ruszyć trochę tym powietrzem w komorze jak jest maska zamknięta.
Parę silikonów, opasek.
Obrazek

Jutro wiercenie zderzaka pod spryski, zobaczymy co z tego będzie. :-P
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:08 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 24 kwie 2013, 00:09

sagem pisze:Jutro wiercenie zderzaka pod spryski, zobaczymy co z tego będzie
czekam na spy foto na komorke :mrgreen: :mrgreen:
a podobno nie ma spryskow do CFL'a takich wystających 'odbojów' :mrgreen:
dzialaj Panie :mrgreen:

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 24 kwie 2013, 07:08

Maszu pisze:a podobno nie ma spryskow do CFL'a takich wystających 'odbojów' :mrgreen:
Bo nie ma :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 kwie 2013, 08:45

Zastanawiam się jak spryski eSkowe będą pasowały do CFLa. Wg mnie słabo.

ESkowe oddaj dla Żany a kup eresowe do CFLa.
Jej będzie lepiej pasić do zdesia S2.

Tu masz typek z Olsztyna ma ori nówkę jednego spryska RS2.
http://allegro.pl/dysza-spryskiwacza-re ... 77089.html
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:10 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 kwie 2013, 14:07

chybo101 pisze:Maszu napisał/a:
A podobno nie ma spryskow do CFL'a takich wystających 'odbojów'. :mrgreen:
Bo nie ma. :-P
To będą pierwsze ;-)
eSPe pisze:Zastanawiam się jak spryski eSkowe będą pasowały do CFLa. Wg mnie słabo.
Tego nie wiem i pewnie szybko się nie dowiem. Moje spryski nie są od S2, nie są nawet z Audi, nie są nawet z niemieckiego auta, a tak trafiło że idealnie pasują kątem zagięcia do profilu zderzaka i wcale nie mam zamiaru wysuwać ich za obrys zderzaka jak to jest w S2. Jak wyjdzie, sam jestem ciekaw, ale moim zdaniem będzie na +.
eSPe pisze:ESkowe oddaj dla Żany a kup eresowe do CFLa.
Jej będzie lepiej pasić do zdesia S2.
Eskowe leżą już z rok, nie ma czasu na montaż, są przewidziane dla Żany. ;-)
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:13 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 24 kwie 2013, 14:58

chybo101 pisze:Maszu napisał/a:
a podobno nie ma spryskow do CFL'a takich wystających 'odbojów' :mrgreen:

Bo nie ma :-P
a właśnie że są tylko nie takie duże

Obrazek Obrazek

jeszcze gdzieś miałem zdjęcia z ogłoszeń allegro co 2-3 szt cabrio miały takie spryski jak na tych zdjęciach ale jak zwykle nie mogę teraz znaleźć

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 24 kwie 2013, 16:39

wujo1 pisze:a właśnie że są tylko nie takie duże
Takie to ja już widziałem na spocie w Warszawie właśnie w Cabrio, ale rogami to ciężko nazwać raczej "podkładką" pod te z RS2 ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 maja 2013, 21:00

Co powiecie? Jak dla mnie stu procentowo lepiej. <ok>
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 20:16 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 04 maja 2013, 21:27

sagem pisze:Co powiecie?
Szczerze? Teraz jest pazur, bo na CFL-u wygląda trochę tak lalusiowato. ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 04 maja 2013, 22:38

IC69 pisze:
sagem pisze:Co powiecie?
Szczerze? Teraz jest pazur, bo na CFL-u wygląda trochę tak lalusiowato. ;-)
+1

Do tego odboje i bedzie baja.
Na CFLach niech lataja zetory na czipsie albo deskorolki a do wscieklego avanta taki front pasuje wg mnie o niebo lepiej.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl