Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 04 cze 2013, 17:02

Kolczat pisze:bloku, nie polecam Ci zabiegu malowania, jak da sie odratowac orginalny lakier to tak zrob, malowanie to zlo :/...
Jakie zło ?

To dopiero harry zrobił wielkie zło oddajac Cabrio do malowania w kolor Audi R8. W fabryce malują roboty i robią to szybciej niż lakiernik. Głównym problemem jest grubość warstwy lakieru, ktora może się różnić od tego na taśmie produkcyjnej. Musi być też odpowiednia dysza w pistolecie. Doświadczony lakiernik zrobi tak że auto bedzie wyglądało jak z fabryki. Zło to zbyt szybkie pokrycie klarem oraz niewłaściwe mycie samochodu.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 cze 2013, 17:19

Niema co zaśmiecać tematu Kamilowi. Przypuszczalnie poczekam na efekt prac nad jego autem.

BTW...bedziesz się wybierał do Irka na tą "kosmetykę"? Daj znać kiedy :D

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 cze 2013, 17:26

kris0181 pisze:ahhh zazdroszcze tego wyniku na hamowni ;p tez chcialbym juz przekroczyc tą dwójkę z przodu :P
Ej, ja mi by wyszło poniżej 200 to bym ten silnik chyba spalił :-P
bloku pisze:Naliczyłem ok 60 miejsc gdzie trzeba wyklepać lub lakier skorygować. Plus, że brak rudego.
UU to podejrzewam że dnia nie starczy, u mnie jest 5 takich widocznych gołym okiem małych wgniotek.
Polift przedlift wszystko jedno i tak kozy macie, ostatnio skrecilem co nieco na letnich i zrobilem pomiar- 54,6cm :mrgreen:
Adaś, nie mówimy o pomiarze na kołach bez powietrza :-D Ja jak bym realnie teraz tak skręcił to koło by mi blokowało o błotnik <ok>
Kolczat pisze:malowanie to zlo :/
Zło, nie zło - ja mam swoje zdanie na ten temat wyrobione, i tak długo będę pielęgnował mój lakier jak tylko się da, bo jednak oryginał to oryginał i trzeba na prawdę świetnego i z sercem lakiernika a nie tylko myślącego o monecie, żeby zrobić na prawdę dobrze. Szczególnie jak ktoś chce to zrobić na lata a nie rok czy dwa.
bloku pisze:BTW...bedziesz się wybierał do Irka na tą "kosmetykę"? Daj znać kiedy :D
Jasne, zgadamy się.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 04 cze 2013, 20:12

Słonik pisze:Zrobiłem pomiar - 54,6 cm.
Tnę sprężyny. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kolczat pisze:Malowanie to zło. :/
Powiedz to właścicielowi tego auta. :-P
Obrazek

... I pokaż mi fabryczny lakier który wygląda jak ten niewypolerowany do końca szrot. <ok>
Obrazek, Obrazek
sagem pisze:A nie tylko myślącego o monecie.
Maestro, poka mi człowieka który ma na utrzymaniu rodzinę i będzie siedział przy aucie kilka miesięcy za 4000 PLN. ;-)

Pozdro malarze <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 20:11 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 cze 2013, 20:40

keczy pisze:Pozdro malarze.
O jej, nie stresuj się tak.
Wiem co potrafisz, jednak oryginalny lakier to oryginalny i już. ;-)
Może według Ciebie głupio gadam, ale sam wiesz jak jest. Nie jest fizycznie możliwe żeby ktoś za 3 lub 4 tys zł (a takie są u nas realia) pomalował mi lepiej niż w fabryce auto, chyba że robi to dobry kumpel w cenie materiału ale i takich już nie ma.
Nie porównuje tego natomiast do profesjonalistów którzy malują auta dla sztuki i za ogromną kasę, 2-3 razy większa niż normalnie i więcej.

Pozdro i ja chyba tez tnę sprężyny. :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:11 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 cze 2013, 20:42

Wy se tnijcie sprężyny a ja idę zakładać 15 na profilu 35 :mrgreen:

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 04 cze 2013, 20:56

nokian, luźno i bez stresu. ;-) Jak najbardziej zgadzam się z Tobą, że za małą kasę nie da się osiągnąć jakości seryjnego lakieru chyba, że robi się wszystko własnymi, <oki> ale też całkowicie nie zgadzam się z opinią, że lakierowanie to najgorsza z możliwych rzeczy, wypowiadana w większości przez ludzi, którym zrypano auta, bądź nie mają pojęcia o co kaman w lakierowaniu i jarają się tylko kosmetykami ze stajni poorgeys. ;-) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bloku pisze:A ja idę zakładać 15 na profilu 35.
Ściągam opony z 16tek. :lol:
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:15 przez keczy, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 cze 2013, 21:16

keczy pisze:wypowiadana w większości przez ludzi którym zrypano auta.
<haha> Nie mam pojęcia o czym piszecie z tymi wysokościami bo z amorami to mam tyle wspólnego co z medycyną ale chyba jest ok. <ok>

No i fajnie się to czyta. :-P
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:17 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 cze 2013, 00:05

Pozycze wam kątówke, tarcze dam gratis :mrgreen:
Nie zapominaj Michale ze tymi kosmetykami ze stajni poorgeys nacierałeś ten brzydki zielony lakier w zeszły weekend :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 05 cze 2013, 06:16

keczy, rzucilem oko na Twoj lakier i jest swietnie polozony, problem w tym ze moj tez tak wygladal przez dwa lata po malowaniu, porozmawiamy za za cztery lata jak wszystko ladnie siadzie, mozliwe ze zrobiles sobie profi, ale tego nie dowiesz sie po 3 miesiacach od malowania
KORU, a ty moglbys sie nie wypowiadac jezeli masz o temacie zludne pojecie, oparte na podstawie opinii ludzi ktorzy nigdy sie nie przyznaja ze maja jakies problemy z autem zaraz przed sprzedaza...

dla sprostowania, ja tam nie mam nic do mojego lakiernika, pomalowal mi tak jak zaplacilem, natomiast sa ludzie ktorzy wylozyli kupe mamony wlasnie wspomniane 2-3razy wiecej i maja gorzej niz ja, dbajcie o orginalne lakiery bo warto

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 cze 2013, 06:52

To kto mi podetnie tył? Bo ja nie umim :mrgreen:

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 05 cze 2013, 16:49

Kolczat pisze:KORU, a ty mógłbyś się nie wypowiadać jeżeli masz o temacie złudne pojecie, oparte na podstawie opinii ludzi którzy nigdy się nie przyznają że mają jakieś problemy z autem zaraz przed sprzedażą.
Czy ja dawałem jakieś rady w temacie lakierowania samochodu? absolutnie nie. Z żadnych opinii ludzi którzy mają problemy z autem nie korzystałem. Skąd Ci to przyszło do głowy? :-> Zresztą nieważne wszystko zostało napisane we wcześniejszych postach. Keczy to wyjaśnił. Jak lakiernik kijowo pomaluje to wtedy dopiero można powiedzieć że malowanie to zło, ale tylko w jego wykonaniu.

P.S. Kto wymyślał nazwy dla tych kosmetyków? Za to nie właśnie nie kupię tych wynalazków. :roll:
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:21 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 05 cze 2013, 18:00

Może ja mam jakieś złe doświadczenie z lakiernikami, ale wątpię. Lakier fabryczny jest o wiele bardziej odporny na zarysowanie. Znam ludzi, którym lakier praktycznie od dotknięcia paznokciem się rysuje. Albo którym lakier zszedł razem ze stickerem. A na ori potrafi klucz wypaść z ręki i ani śladu nie zostanie

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 05 cze 2013, 18:13

Słonik pisze:Ze stajni poorgeys nacierałeś ten brzydki zielony lakier w zeszły weekend
Bo nie miałem nic innego pod ręką gdybyś Adaś nie zauważył i już po całej akcji nie zauważyłem różnicy pomiędzy tym wynalazkiem, a woskiem innego średniego producenta i to jest swoją drogą najśmieszniejsze. :-P Może gdyby mi auto rudziało to bym zauważył ale na tą chwile. :mrgreen:
Kolczat pisze:Za cztery lata jak wszystko ładnie siądzie.
Podkład akrylowy siada (kurczy się) do 3 tygodni od momentu położenia go na element o jakieś 3%. wszystkie elementy mojego auta leżały grubo ponad miesiąc zanim w ogóle zacząłem coś działać więc jestem pewny na 100%, że jeśli auto po prawie roku od lakierowania wygląda tak samo, to już tak zostanie. ;-) Ciężko mi powiedzieć co się stało z Twoim bo niestety nie oglądałem go dokładnie ale może ktoś się pośpieszył, może oszczędził na materiałach i o...
Tak czy siak nie ma co psioczyć na wszystkich lakierników bo generalnie klient ma tak polakierowane auto jak zasobny jest jego portfel i działa to w 90% aut które oglądałem, reszta to właśnie historie o których piszecie.

Pozdrowionka <piwo>
Ostatnio zmieniony 18 paź 2013, 19:29 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 05 cze 2013, 19:24

slugs, wszystko zależy od lakiernika oraz "twardości" lakieru ;-)

sagem ten zderzak pasuje tutaj idealnie :!:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl