Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 wrz 2013, 22:44

KORU pisze:Spko dzieki tego było mi trzeba.
Na zdrowie ;-)
karolas123 pisze:sagem, Chodzi Ci o 2 bieżniowe łożysko takie jak jest ori w ABT ABK 1Z czy jedno bieżniowe?
W ABT,ABK,1Z było łożysko 75mm. Ja pisałem o 82.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 24 wrz 2013, 07:09

W ASO już nie ma piast.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 24 wrz 2013, 07:53

chybo101 pisze:W ASO już nie ma piast.
ja wszystkie wykupilem :mrgreen: hehe co do produkcji piast jeden z kolegow z forum bedzie zaczynal'' masowa'' produkcje tych s2 piast wiec jeszcze chwile trzeba poczekac zobaczymy co z tego i jak wyjdzie a do Niedzwiadka dzwoniles za piastami??

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 24 wrz 2013, 09:28

Mówisz o eddzie czy ktoś jeszcze ma zamiar to robić?

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 24 wrz 2013, 11:37

chybo101 pisze:W ASO już nie ma piast.
Dokładnie, nawet w Audi Tradition nie mają tych piast :shock:
Ostatnia cena to 756zł, jedna cena dotyczyła wszystkich piast tzn. przednich i tylnych na 4 i 5 śrub.
Do RS2 też nie ma :-/

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 wrz 2013, 15:42

Ale tutaj jeszcze są :arrow: http://webshop.cp-service.se/en/hjulnav ... di-s2.html

Wychodzi coś około 1600 PLN za dwie piasty, bez różnicy na którą oś.

P.S. Jak coś, szukam 4x półosi od V6 (duże łożysko, quattro) przód oraz tył, tył najlepiej Avant, bo każdy miał duże łożysko. Najlepiej z przegubami.

Mały UP @ chłodnica ABY + wentylator.

Zbieram powoli te zabawki do przejścia z chłodnicą w bok, dziś przyszła chłodnica ABY z obudową, wraz z wentylatorem 500 W, czyli takim jak w RS2. :-)
Myślę że chyba nie będzie teraz kłopotów z wychłodzeniem. :-D
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 17:41 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 wrz 2013, 16:38

Sagem jakich problemów z chłodzeniem? W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 27 wrz 2013, 18:00

Słonik pisze:W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?

dokładnie przed środkową kratką nawiewu po przekręceniu takiego pokrętła na czerwone pole :lol:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 wrz 2013, 18:03

Mabrothrax pisze:Mówisz o eddzie
Ma tylko rysunki i wymiary. Ja jestem teraz na etapie wyszukania wykonawcy według rysunków. Chwile to potrwa z racji, iż zakłądy mają problem z frezowaniem wieloklinu jednostronnie. Ale już bliżej niż dalej :-)

Słonik pisze:Sagem jakich problemów z chłodzeniem? W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?
Słoniu, może chodzi o kierowcę :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 wrz 2013, 19:16

Słonik pisze:Sagem jakich problemów z chłodzeniem? W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?
Adam, znów mnie męczysz, przecież to wałkowaliśmy.

Wentylatory które mam są za słabe i przy upałach i nawarstwianiu się ciepła pod maską z kolektora wydechowego itd. nie dają rady wychładzać silnika na postoju. Druga sprawa, to że przód jest spasowany na 1CM i mnie to drażni, że jak mało wiele co to będzie źle. Wiem że czasem przesadzam, ale wolę dmuchać na zimne, wentylator 500W zdecydowanie lepiej sobie poradzi. Chłopak z motorgeek też już to przerabia, tylko on zostanie przy frontowej chłodnicy, jednak zakłada długą i cienką z golfa 4 1.8T, i mimo że to tania przeróbka to ma w pytę zmian, np. inny intercooler, belka, podejścia do chłodnicy. Ja już nie chce eksperymentować, wole sprawdzony sposób, szkoda tylko że droższy.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 28 wrz 2013, 08:33

bedziesz dawał tez mnejszą centralną przed silnik jak w ori RS2?
Zawsze tez możesz zapodac pompę od ADU tylko razem z paskiem ale to juz troche droższa impreza

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2013, 15:11

marszall pisze:bedziesz dawał tez mnejszą centralną przed silnik jak w ori RS2?
Zawsze tez możesz zapodac pompę od ADU tylko razem z paskiem ale to juz troche droższa impreza
Nie, nie będę jej zakładał, uważam że jest nie potrzebna w żadnym stopniu. W jej miejscu będzie chłodniczka oleju.

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 28 wrz 2013, 15:28

marszall pisze:bedziesz dawał tez mnejszą centralną przed silnik jak w ori RS2?
była też w każdym S2, w 7A i w NG z hakiem i automatem :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 wrz 2013, 15:29

UP @ nowe, wypiaskowane i pomalowane KTL'em zawieszenie.

Wahacze, zwrotnice, piasty, osłony tarcz hamulcowych oraz obejmy baku zostały kompleksowo odnowione.
Dziś ogarnąłem jeszcze piasty przednie, zostały sfrezowane na wymiar do piast S2, wprasowane i wszystko jest idealnie. Piasty tylne mam ori S2 wraz ze zwrotnicami.
Czyli można powiedzieć, że swap na 5x112 oficjalnie został dokonany, teraz już tylko montaż, a to sama przyjemność. Łożyska FAG. Tuleje wahaczy będą poliuretanowe, a połączenie wahacza ze zwrotnicą z ASO.
Wielkie podziękowania należą się dla marian'a za załatwienie piaskowania i malowania podzespołów zawieszenia, oraz dla jego taty pomierzenie i frezowanie piast pod wymiar S2, no i dla Chybosa za pożyczenie piasty S2.
Sanki zostawiłem jak są, bo odnawiałem je montując quattro.
Zostaje mi zakupić nowe lub używane stabilizatory z S lub RS.

Foto, przepraszam, niestety z telefonu.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Pozdro :-) :-)
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 17:54 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 28 wrz 2013, 15:43

Jak chodzi o stabilizatory to poszukaj od eresa, szczególnie przedni. Bardzo polecam <ok>
Jeśli taki znajdziesz, zobaczysz jaka zabawa Cię czeka ;-) głównie mam na myśli pokonywanie zakrętów :-D w ostateczności ten od s2 też nie jest zły...

co do pomocniczej chłodnicy wody, ta w ABY i ADU jest większa od NG,7a i 3b

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl