ja wszystkie wykupilem :mrgreen: hehe co do produkcji piast jeden z kolegow z forum bedzie zaczynal'' masowa'' produkcje tych s2 piast wiec jeszcze chwile trzeba poczekac zobaczymy co z tego i jak wyjdzie a do Niedzwiadka dzwoniles za piastami??
Dokładnie, nawet w Audi Tradition nie mają tych piast :shock:
Ostatnia cena to 756zł, jedna cena dotyczyła wszystkich piast tzn. przednich i tylnych na 4 i 5 śrub.
Do RS2 też nie ma
Wychodzi coś około 1600 PLN za dwie piasty, bez różnicy na którą oś.
P.S. Jak coś, szukam 4x półosi od V6 (duże łożysko, quattro) przód oraz tył, tył najlepiej Avant, bo każdy miał duże łożysko. Najlepiej z przegubami.
Mały UP @ chłodnica ABY + wentylator.
Zbieram powoli te zabawki do przejścia z chłodnicą w bok, dziś przyszła chłodnica ABY z obudową, wraz z wentylatorem 500 W, czyli takim jak w RS2.
Myślę że chyba nie będzie teraz kłopotów z wychłodzeniem. ,
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 17:41 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Ma tylko rysunki i wymiary. Ja jestem teraz na etapie wyszukania wykonawcy według rysunków. Chwile to potrwa z racji, iż zakłądy mają problem z frezowaniem wieloklinu jednostronnie. Ale już bliżej niż dalej
Słonik pisze:Sagem jakich problemów z chłodzeniem? W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?
Słonik pisze:Sagem jakich problemów z chłodzeniem? W ktorym miejscu to auto sie grzeje bo nadal nie wiem?
Adam, znów mnie męczysz, przecież to wałkowaliśmy.
Wentylatory które mam są za słabe i przy upałach i nawarstwianiu się ciepła pod maską z kolektora wydechowego itd. nie dają rady wychładzać silnika na postoju. Druga sprawa, to że przód jest spasowany na 1CM i mnie to drażni, że jak mało wiele co to będzie źle. Wiem że czasem przesadzam, ale wolę dmuchać na zimne, wentylator 500W zdecydowanie lepiej sobie poradzi. Chłopak z motorgeek też już to przerabia, tylko on zostanie przy frontowej chłodnicy, jednak zakłada długą i cienką z golfa 4 1.8T, i mimo że to tania przeróbka to ma w pytę zmian, np. inny intercooler, belka, podejścia do chłodnicy. Ja już nie chce eksperymentować, wole sprawdzony sposób, szkoda tylko że droższy.
bedziesz dawał tez mnejszą centralną przed silnik jak w ori RS2?
Zawsze tez możesz zapodac pompę od ADU tylko razem z paskiem ale to juz troche droższa impreza
marszall pisze:bedziesz dawał tez mnejszą centralną przed silnik jak w ori RS2?
Zawsze tez możesz zapodac pompę od ADU tylko razem z paskiem ale to juz troche droższa impreza
Nie, nie będę jej zakładał, uważam że jest nie potrzebna w żadnym stopniu. W jej miejscu będzie chłodniczka oleju.
UP @ nowe, wypiaskowane i pomalowane KTL'em zawieszenie.
Wahacze, zwrotnice, piasty, osłony tarcz hamulcowych oraz obejmy baku zostały kompleksowo odnowione.
Dziś ogarnąłem jeszcze piasty przednie, zostały sfrezowane na wymiar do piast S2, wprasowane i wszystko jest idealnie. Piasty tylne mam ori S2 wraz ze zwrotnicami.
Czyli można powiedzieć, że swap na 5x112 oficjalnie został dokonany, teraz już tylko montaż, a to sama przyjemność. Łożyska FAG. Tuleje wahaczy będą poliuretanowe, a połączenie wahacza ze zwrotnicą z ASO.
Wielkie podziękowania należą się dla marian'a za załatwienie piaskowania i malowania podzespołów zawieszenia, oraz dla jego taty pomierzenie i frezowanie piast pod wymiar S2, no i dla Chybosa za pożyczenie piasty S2.
Sanki zostawiłem jak są, bo odnawiałem je montując quattro.
Zostaje mi zakupić nowe lub używane stabilizatory z S lub RS.
Foto, przepraszam, niestety z telefonu. , , , , ,
Pozdro
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 17:54 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak chodzi o stabilizatory to poszukaj od eresa, szczególnie przedni. Bardzo polecam <ok>
Jeśli taki znajdziesz, zobaczysz jaka zabawa Cię czeka głównie mam na myśli pokonywanie zakrętów w ostateczności ten od s2 też nie jest zły...
co do pomocniczej chłodnicy wody, ta w ABY i ADU jest większa od NG,7a i 3b