Moja głowica stara miała w okolicy 4 wtrysku dziurke wielkości igły od strzykawki i kiedyś chyba ktoś to zalewał klejem żeby nie ubywał płyn, ale tam z deka pociło sie, aż kiedyś jade do roboty w listopadzie a mi spod maski zaczeło parować, i to z tamtej dziurki, kleiłem ją, ale znów za jakies 2 miesiące podchodził płyn, to poszlifowałem troszke papierem i odpadł mi kawałek wielkości małego paznokcia, skleiłem na 2 składnikowy i trzyma.
Teraz jak miałem plan na ten kolektor to i chciałem glowice ogarnąć bo miałem ubytki oleju, troche pocił sie silnik i nie wiedziałem przez to czy to tylko same wycieki czy silnik też bierze olej.
Za regeneracje głowicy wyszłoby gdzieś pewnie z 500 zł, więc zaczałem szukać informacji czy głowica afn jest zamienna z tą od 1Z i czy jest jakaś mocniejsza & wydajniejsza.
Plan mam na przyszłość, chciałbym go zrealizować, jak fundusze pozwolą to może wyjdzie mi ten projekt.
Chciałbym uzyskać ponad 160 km i z 400 Nm
Turbo GTB 1756 VK
Fmic
http://fmic.pl/jednostronne/279-interco ... x65mm.html
Sprzęgło hybryda od Mrozoo
Pompa myśle, że da rade z głowiczką 11 i wtryski jak już zmieniać z 210-tek to na 230-tki
I zderzak S2 żeby ten Fmic zmieścić,
Ewentualnie może dłuższą skrzynie EEN założyć.