[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Autko ogarniane przez https://audi80.pl/lszyper,u,26533.htm Pracuje w warsztacie, a w sobote miał juz przygotowane miejsce dla mnie, także wszystkie klucze i sprzęt warsztatowy pod ręką, niczego nie brakowało, no może poza jednym
ja tez jeszcze raz powiem ze zrobiles kawal swietnej roboty
a powiedz jeszcze jakie koszta z ta glowica? bo mnie juz to chodzi po glowie,
i od str technicznej, da rade uzyc ori glowice i zmienic zawory (+ regeneracja) czy trzeba afn'owska kupowac?
ps. fajny bandaz termiczny widzialem w rozsadnej cenie na fmic.pl
ps2. te czerwone kolano, z czego to?
a powiedz jeszcze jakie koszta z ta glowica? bo mnie juz to chodzi po glowie,
i od str technicznej, da rade uzyc ori glowice i zmienic zawory (+ regeneracja) czy trzeba afn'owska kupowac?
ps. fajny bandaz termiczny widzialem w rozsadnej cenie na fmic.pl
ps2. te czerwone kolano, z czego to?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Co do zmiany zaworów to nie wypowiem się , bo nawet nie rozbieraliśmy mojej starej głowicy i nic nie było mierzone.
Bandaże też wczoraj oglądałem i ten wystarczy : http://fmic.pl/termoizolacja/856-bandaz ... m-3mm.html
Kolanko silikonowe i 1/3 tylko została wykorzystana bo troche duże jest ono : http://fmic.pl/kolanka-23-/705-kolanko-23-102mm.html
i opaski : http://fmic.pl/obejmy/80-obejma-sgb-56-59mm.html
Mogłem więcej tych opasek wziąć i jak IC czyściłem to bym poskładał na tych opaskach właśnie.
Za głowice zapłaciłem 450 zł, kompletna z wałkiem rozrządu i nawet świece były, ale po sprawdzeniu wyszło że 3 spalone.
Bandaże też wczoraj oglądałem i ten wystarczy : http://fmic.pl/termoizolacja/856-bandaz ... m-3mm.html
Kolanko silikonowe i 1/3 tylko została wykorzystana bo troche duże jest ono : http://fmic.pl/kolanka-23-/705-kolanko-23-102mm.html
i opaski : http://fmic.pl/obejmy/80-obejma-sgb-56-59mm.html
Mogłem więcej tych opasek wziąć i jak IC czyściłem to bym poskładał na tych opaskach właśnie.
Za głowice zapłaciłem 450 zł, kompletna z wałkiem rozrządu i nawet świece były, ale po sprawdzeniu wyszło że 3 spalone.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Moja głowica stara miała w okolicy 4 wtrysku dziurke wielkości igły od strzykawki i kiedyś chyba ktoś to zalewał klejem żeby nie ubywał płyn, ale tam z deka pociło sie, aż kiedyś jade do roboty w listopadzie a mi spod maski zaczeło parować, i to z tamtej dziurki, kleiłem ją, ale znów za jakies 2 miesiące podchodził płyn, to poszlifowałem troszke papierem i odpadł mi kawałek wielkości małego paznokcia, skleiłem na 2 składnikowy i trzyma.
Teraz jak miałem plan na ten kolektor to i chciałem glowice ogarnąć bo miałem ubytki oleju, troche pocił sie silnik i nie wiedziałem przez to czy to tylko same wycieki czy silnik też bierze olej.
Za regeneracje głowicy wyszłoby gdzieś pewnie z 500 zł, więc zaczałem szukać informacji czy głowica afn jest zamienna z tą od 1Z i czy jest jakaś mocniejsza & wydajniejsza.
Plan mam na przyszłość, chciałbym go zrealizować, jak fundusze pozwolą to może wyjdzie mi ten projekt.
Chciałbym uzyskać ponad 160 km i z 400 Nm
Turbo GTB 1756 VK
Fmic http://fmic.pl/jednostronne/279-interco ... x65mm.html
Sprzęgło hybryda od Mrozoo
Pompa myśle, że da rade z głowiczką 11 i wtryski jak już zmieniać z 210-tek to na 230-tki
I zderzak S2 żeby ten Fmic zmieścić,
Ewentualnie może dłuższą skrzynie EEN założyć.
Teraz jak miałem plan na ten kolektor to i chciałem glowice ogarnąć bo miałem ubytki oleju, troche pocił sie silnik i nie wiedziałem przez to czy to tylko same wycieki czy silnik też bierze olej.
Za regeneracje głowicy wyszłoby gdzieś pewnie z 500 zł, więc zaczałem szukać informacji czy głowica afn jest zamienna z tą od 1Z i czy jest jakaś mocniejsza & wydajniejsza.
Plan mam na przyszłość, chciałbym go zrealizować, jak fundusze pozwolą to może wyjdzie mi ten projekt.
Chciałbym uzyskać ponad 160 km i z 400 Nm
Turbo GTB 1756 VK
Fmic http://fmic.pl/jednostronne/279-interco ... x65mm.html
Sprzęgło hybryda od Mrozoo
Pompa myśle, że da rade z głowiczką 11 i wtryski jak już zmieniać z 210-tek to na 230-tki
I zderzak S2 żeby ten Fmic zmieścić,
Ewentualnie może dłuższą skrzynie EEN założyć.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
na innych forach, przeważnie golfa chwala sobie te turbiny z 2.7 Tdi,
W łodzi jest firma co przerabia je na sterowanie podciśnieniowe i montują na kolektorze.
ogólnie ogarniaja je i maja też hamownie i robią softy.
Także wszystko bym z kolegą ogarnął sobie na warsztacie, a na koniec po turbo i strojen
Zrobiłem dziś Logi, jak chcecie popatrzeć co tam z nich widać :mrgreen:
Logi dziesiejsze Mojej Audiczki:
Grupa 3 i 4 http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172450.html
Grupa 8 i 11: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172451.html
:mrgreen: <ok>
W łodzi jest firma co przerabia je na sterowanie podciśnieniowe i montują na kolektorze.
ogólnie ogarniaja je i maja też hamownie i robią softy.
Także wszystko bym z kolegą ogarnął sobie na warsztacie, a na koniec po turbo i strojen
Zrobiłem dziś Logi, jak chcecie popatrzeć co tam z nich widać :mrgreen:
Logi dziesiejsze Mojej Audiczki:
Grupa 3 i 4 http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172450.html
Grupa 8 i 11: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172451.html
:mrgreen: <ok>
cos konkretnego to mamy pod pedalem gazu )) tu jest wyznacznik dlubania i satysfakcji ))bogus508 pisze:Panowie tyle modów, a macie coś konkretnego? Mierzyliście może moc, czy to dużo dało?
Sam się zastanawiam co by jeszcze zrobić, ale więcej mocy to grubsza kasa już.
jak dla mnie to szkoda motoru mordowac na hamowni dla cyferek, przy duzych mocach tak ale tu...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
pytasz czy to cos dalo, wg mnie kazdy taki drobny mod, czy to wymiana kolektora ssacego, czy to opatulenie wydechowego, portingi itp ma sens, wg powiedzenia ze "bog tkwi w szczegolach" - cos w tym jest, ziarko do ziarka i jest fajna miarkabogus508 pisze:Pod pedałem gazu też mam konkretnie Ale zawsze może być lepiej. Po to jest forum, żeby wymieniać się poglądami.
Zgadzam się, poprostu jeśli da się poprawić fabrykę i sprawić że motor jest dużo żwawszy to czemu nie ? Niektórym wystarczy wgranie nowego softu, niektórym trzeba coś więcej._Dave pisze:pytasz czy to cos dalo, wg mnie kazdy taki drobny mod, czy to wymiana kolektora ssacego, czy to opatulenie wydechowego, portingi itp ma sens, wg powiedzenia ze "bog tkwi w szczegolach" - cos w tym jest, ziarko do ziarka i jest fajna miarka
Ostatnio zrobiłem trochę kilometrów w trasie i na większej pompce auto wcale nie urywa głowy z dołu, bo dół jest do subtelnego rozpędzania :mrgreen: oczywiście odpowiedni Niuton jest, i wystarczy delikatnie traktować gaz, a auto się ładnie rozpędza. Jeśli chcę ognia, muszę pociągnąć po obrotach bo tak mam teraz napisany program i to mi pasuje