Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 maja 2014, 14:53

Krzysiek 84, Super robota ;-) Też tak bym chciał zrobić. tzn. mam głowicę od 1z, zrobiłem na niej konkretny porting kanałów, jeszcze zostało mi dotrzeć gniazda zaworowe, co zrobię w wolnym ,czasie. Ale puki silnik chodzi dobrze to nie będę zmieniał tej głowicy, nie chce być nadgorliwy w tym przypadku :-P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2014, 15:12

Autko ogarniane przez https://audi80.pl/lszyper,u,26533.htm Pracuje w warsztacie, a w sobote miał juz przygotowane miejsce dla mnie, także wszystkie klucze i sprzęt warsztatowy pod ręką, niczego nie brakowało, no może poza jednym <piwo>

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 04 maja 2014, 09:38

ja tez jeszcze raz powiem ze zrobiles kawal swietnej roboty

a powiedz jeszcze jakie koszta z ta glowica? bo mnie juz to chodzi po glowie,
i od str technicznej, da rade uzyc ori glowice i zmienic zawory (+ regeneracja) czy trzeba afn'owska kupowac?

ps. fajny bandaz termiczny widzialem w rozsadnej cenie na fmic.pl

ps2. te czerwone kolano, z czego to?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 maja 2014, 10:59

Co do zmiany zaworów to nie wypowiem się , bo nawet nie rozbieraliśmy mojej starej głowicy i nic nie było mierzone.

Bandaże też wczoraj oglądałem i ten wystarczy : http://fmic.pl/termoizolacja/856-bandaz ... m-3mm.html

Kolanko silikonowe i 1/3 tylko została wykorzystana bo troche duże jest ono : http://fmic.pl/kolanka-23-/705-kolanko-23-102mm.html

i opaski : http://fmic.pl/obejmy/80-obejma-sgb-56-59mm.html

Mogłem więcej tych opasek wziąć i jak IC czyściłem to bym poskładał na tych opaskach właśnie.

Za głowice zapłaciłem 450 zł, kompletna z wałkiem rozrządu i nawet świece były, ale po sprawdzeniu wyszło że 3 spalone.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 maja 2014, 07:42

Filip zamorduje nas za klachanie nie dotyczace jego tematu ;)

ale chcial bym sie zapytac ost rzecz, masz jakis konkretny cel ad mocy? i z kad pomysl na glowice?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 08 maja 2014, 14:25

_Dave, Spoko :-) Mi też przydadzą się takie informacje ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 maja 2014, 15:32

Moja głowica stara miała w okolicy 4 wtrysku dziurke wielkości igły od strzykawki i kiedyś chyba ktoś to zalewał klejem żeby nie ubywał płyn, ale tam z deka pociło sie, aż kiedyś jade do roboty w listopadzie a mi spod maski zaczeło parować, i to z tamtej dziurki, kleiłem ją, ale znów za jakies 2 miesiące podchodził płyn, to poszlifowałem troszke papierem i odpadł mi kawałek wielkości małego paznokcia, skleiłem na 2 składnikowy i trzyma.
Teraz jak miałem plan na ten kolektor to i chciałem glowice ogarnąć bo miałem ubytki oleju, troche pocił sie silnik i nie wiedziałem przez to czy to tylko same wycieki czy silnik też bierze olej.
Za regeneracje głowicy wyszłoby gdzieś pewnie z 500 zł, więc zaczałem szukać informacji czy głowica afn jest zamienna z tą od 1Z i czy jest jakaś mocniejsza & wydajniejsza.
Plan mam na przyszłość, chciałbym go zrealizować, jak fundusze pozwolą to może wyjdzie mi ten projekt.
Chciałbym uzyskać ponad 160 km i z 400 Nm
Turbo GTB 1756 VK
Fmic http://fmic.pl/jednostronne/279-interco ... x65mm.html
Sprzęgło hybryda od Mrozoo
Pompa myśle, że da rade z głowiczką 11 i wtryski jak już zmieniać z 210-tek to na 230-tki
I zderzak S2 żeby ten Fmic zmieścić,
Ewentualnie może dłuższą skrzynie EEN założyć.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 maja 2014, 17:28

a z czystej ciekawosci czemu nie np gt1749vb tylko 56?! pytam z czystej ciekowsci :)

my z Filipem deko drazymy temat zrobienia hybrydy z T2 i tb025 ale od tego szukania wole wziasc kredyt i pojechac grubo z automatu :D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 maja 2014, 20:12

na innych forach, przeważnie golfa chwala sobie te turbiny z 2.7 Tdi,
W łodzi jest firma co przerabia je na sterowanie podciśnieniowe i montują na kolektorze.
ogólnie ogarniaja je i maja też hamownie i robią softy.
Także wszystko bym z kolegą ogarnął sobie na warsztacie, a na koniec po turbo i strojen

Zrobiłem dziś Logi, jak chcecie popatrzeć co tam z nich widać :mrgreen:
Logi dziesiejsze Mojej Audiczki:
Grupa 3 i 4 http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172450.html

Grupa 8 i 11: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_172451.html
:mrgreen: <ok>

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 09 maja 2014, 20:38

Panowie tyle modów, a macie coś konkretnego? Mierzyliście może moc, czy to dużo dało?
Sam się zastanawiam co by jeszcze zrobić, ale więcej mocy to grubsza kasa już.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 09 maja 2014, 23:00

bogus508 pisze:Panowie tyle modów, a macie coś konkretnego? Mierzyliście może moc, czy to dużo dało?
Sam się zastanawiam co by jeszcze zrobić, ale więcej mocy to grubsza kasa już.
cos konkretnego to mamy pod pedalem gazu :))) tu jest wyznacznik dlubania i satysfakcji :)))

jak dla mnie to szkoda motoru mordowac na hamowni dla cyferek, przy duzych mocach tak ale tu...

bogus508
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 31 gru 2008, 17:58
Lokalizacja: Skępe(CLI)

Post autor: bogus508 » 09 maja 2014, 23:11

Pod pedałem gazu też mam konkretnie :D Ale zawsze może być lepiej. Po to jest forum, żeby wymieniać się poglądami.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 maja 2014, 06:34

bogus508, To jak chodzi teraz w porównaniu do serii to jest duża różnica i wystarczy. A na hamownie nie spieszy mi się.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 10 maja 2014, 11:35

bogus508 pisze:Pod pedałem gazu też mam konkretnie :D Ale zawsze może być lepiej. Po to jest forum, żeby wymieniać się poglądami.
pytasz czy to cos dalo, wg mnie kazdy taki drobny mod, czy to wymiana kolektora ssacego, czy to opatulenie wydechowego, portingi itp ma sens, wg powiedzenia ze "bog tkwi w szczegolach" - cos w tym jest, ziarko do ziarka i jest fajna miarka :D

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 maja 2014, 13:20

_Dave pisze:pytasz czy to cos dalo, wg mnie kazdy taki drobny mod, czy to wymiana kolektora ssacego, czy to opatulenie wydechowego, portingi itp ma sens, wg powiedzenia ze "bog tkwi w szczegolach" - cos w tym jest, ziarko do ziarka i jest fajna miarka :D
Zgadzam się, poprostu jeśli da się poprawić fabrykę i sprawić że motor jest dużo żwawszy to czemu nie ? :-D Niektórym wystarczy wgranie nowego softu, niektórym trzeba coś więcej. :-D
Ostatnio zrobiłem trochę kilometrów w trasie i na większej pompce auto wcale nie urywa głowy z dołu, bo dół jest do subtelnego rozpędzania :mrgreen: oczywiście odpowiedni Niuton jest, i wystarczy delikatnie traktować gaz, a auto się ładnie rozpędza. Jeśli chcę ognia, muszę pociągnąć po obrotach bo tak mam teraz napisany program i to mi pasuje :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl